Dogg skrev:För att tl:en är typ 7000 gånger snyggare och brutalare!
Helt enkelt en cooooolare hojj
-dB_mike skrev:Någon som vet var strypningen sitter på en 99-02? Den är mellanklassstrypt tror jag: Drosselkid (25 KW) eingebaut . Är det enkelt att fixa full effekt? Är ju det jag vill ha.
Handbok kan du väl beställa hos en återförsäljare av Suzuki._Andy_ skrev:Tjena.
Nån som vet var man kan få tag på en handbok, samt en verkstads handbok till sv650, antingen på internet eller i nån affär och vad det kostar?
_Andy_ skrev:Tjena.
Nån som vet var man kan få tag på en handbok, samt en verkstads handbok till sv650, antingen på internet eller i nån affär och vad det kostar?
Daniel410 skrev:Verkar vanligt med SV650 här..
Ingen som fastnat för SV1000s än?
Tiger-R skrev:Hej hopp, en liten ovanlig fråga tror jag, för jag hittar inte så mycket om det på forumet..
hur fasen får jag lös kedjan? har snurrat säkert 20 varv och sökt efter någon öppningsbar länk på kedjan.. men hittar inget alls, man måste ju få lös kedjan på något jädrans sätt. någon som kan tippsa mig om hur? hur ser länken ut? vilken sida sitter den på? utåt eller mot hjulet?
Newbie tiger
johanp skrev:har ni förresten läst artikeln i mcfolket, där de testar slipon på bla gsx600f som har samm avgasrör som sv650 99-02. leo vince gav 4,2hk, youshimura 2,3hk men anmärkningsvärt är att Vipers rör gav míndre effekt på en cbr600 än orginalsystemet... (ja jag vet att det inte är någon koppling till sv'n men endå...)
johanp skrev:Är det förresten nån som vet om det går att få tag på delar till en SV400(!)s i Sverige?
Nej inte officiellt, det är därför jag undrar.Westman skrev:Finns det sv400s i sverige??
Har bara sett dem på japanska sidor...
johanp skrev:IvarS: man gör iordning en plastskiva som man fäster innanför hålet och sen fäster miniblinkersen i.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|