Varför ställa fram tändningen var har du hört att det ska vara bra.Ekberg skrev:*och till sist ställa fram tändningen 4 grader med den lilla metall biten...
Mvh Daniel
Varför ställa fram tändningen var har du hört att det ska vara bra.Ekberg skrev:*och till sist ställa fram tändningen 4 grader med den lilla metall biten...
Billson skrev:Varför ställa fram tändningen var har du hört att det ska vara bra.
Mvh Daniel
Simppi skrev:Ska lyfta upp tråden lite.
Om jag förstått saken rätt så måste man fixa nån liten platta att täcka hålen med då man tar bort orginal framblinkers....för att få fast miniblinkers.
Har ni nå goda tips hur man skulle fixa detta på enklaste sätt.
Simppi skrev:Ska lyfta upp tråden lite.
Om jag förstått saken rätt så måste man fixa nån liten platta att täcka hålen med då man tar bort orginal framblinkers....för att få fast miniblinkers.
Har ni nå goda tips hur man skulle fixa detta på enklaste sätt.
Ekberg skrev:Jag tog en liten platta gjorde tre hål för att skruva fast den i kåpan sedan ett hål för att fästa miniblinkersen.
Simppi skrev:Ser ju ganska enkelt ut att tillverka om jag förstått saken rätt.
Simppi skrev:Tackar för dom bilderna
Så orginal sitter alltså fast med två skruvar som det ser ut på bilden.
Så då gäller det vara att fixa till en platta med hål för nya lampan plus hål för dom två skruvarna. Ser ju ganska enkelt ut att tillverka om jag förstått saken rätt.
IvarS skrev:Så ser det inte ut på K3! Jag fick plastfästen utprintade från ritning i 3D-CAD, fyller ut hålen i kåpan enligt bilder.
2fast4hjo skrev:Får nog ta och kolla in den här tråden lite oftare då jag införskaffade en SV 1000 -03, för superpriset 67000, den står dock i väring tills solen tittar fram.
/Lena.
Ja "dreas" du får provköra om du e snäll.
skabe skrev:Kul, både tjej och tusing! Välkommen!!
Mogge: Kan bara säga att jag är mycket nöjd med min sv och har beställt en del från www.bikedesign.se vilket har fungerat bra..
Mogge70 skrev:Tack för tipset, tyvärr har de gått i konkurs.
Hur är sitt ställningen på SV:n?
På min TLR är den väldigt framåtlutad, är det bättre på SV:n?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|