Fudpucker skrev:Dags för ett däckbyte snart.
Vad kör ni andra på för däck?
Nån som kör på andra däck än Metzlerdäcken?
Skriv och rekommendera!!
Tack!
Kör med Metzler Sportec M1... kanondäck
Fudpucker skrev:Dags för ett däckbyte snart.
Vad kör ni andra på för däck?
Nån som kör på andra däck än Metzlerdäcken?
Skriv och rekommendera!!
Tack!
demoniak skrev:Jag beställde från S-Racing därför att jag hade bestämt mig för att jag ville ha ett i färgen "Blue Iridium" under förhoppningen om att det skulle vara samma färg som på visiret till min Shoei-hjälm. Färgen var en besvikelse, knappt genomskinligt, men ser hyffsat ut ändå.
Mogge70 skrev:Är det någon större skillnad mellan TLR:n och SV 1000 när man kör krokvägar eller bana?
TLR:n jag hade tyckte jag var "bånglig" att köra i kurvor, ofta när jag ville svänga så ville hojen rakt fram. SBS fel? (Skit Bakom Spakarna)
Känns SV:n lika tung som TLR:n?
Tacksam för svar och erfarenheter så jag vet om jag skall köpa en SV eller inte. Vill inte köpa en hoj igen som jag inte trivs med, som jag gjorde med TLR:n.
BTAngel skrev:Nån som har några bra tips på schyssta slipons/boltons till en SV1000s?
malmo skrev:har sett nån sv1000s i silver och blev förälskad.Mujo M
2fast4hjo skrev:Visst är dem läckra
malmo skrev:ja dom är riktigt fina som du sägerfinns ju 03r som är helt nya med 2 års garanti för "billiga pengar".
2fast4hjo skrev:Min är ny, -03
Nu bor ju inte jag i storstad, men vi ger ungefär 800kr/mån
hel/hel + får köra på bana, dock ej tävla/träna utan bara allmänna bandagar.
Håller att du har råd.
malmo skrev:Men kanske är värre med min ålder? Vet att det är ofint o fråga men hur gammal är du?
burst skrev:Har en fråga ang SV650, jag har en -03 och om man tittar under tanken från vänster sida så ser man följande, bifogat på bilderna. En pryl där en mutter som sitter på en liten bult som är Lös(man kan snurra på den för hand). När man torrgasar så snurrar den på sig lite granna. Min fråga är om någon som har lagt märke till detta?? är era också lösa?
Var inne på den lokala meken (dock inte Suzuki mekk) men han hade ingen aning...
z9nefr skrev:Hej,
Har kollat hela forumet efter trådar men inget riktigt svar har jag funnit.
Någon som har tips till slipon där man ej behöver kapa orginalsystemet, kanske ett halvsystem då eller?
Och var kan man köpa ett sådant i sthlm/uppsala regionen? eller finns det bra import förslag?
Måste höra twinen smattra!!!!!
/Fritte
z9nefr skrev:Hej,
Har kollat hela forumet efter trådar men inget riktigt svar har jag funnit.
Någon som har tips till slipon där man ej behöver kapa orginalsystemet, kanske ett halvsystem då eller?
Och var kan man köpa ett sådant i sthlm/uppsala regionen? eller finns det bra import förslag?
Måste höra twinen smattra!!!!!
/Fritte
Med MIVV kunde man välja om man ville kapa eller köpa kollektorn också. Jag köpte mitt från Carpimoto i Italien.z9nefr skrev:~ Någon som har tips till slipon där man ej behöver kapa orginalsystemet, kanske ett halvsystem då eller?
malmo skrev:någon som vet nån firma som har lika bra priser som bikepoint och har en silvrig sv1000s hemma?
isåfall SKRIV
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |