kjuze skrev:Hej!
Jag har en Sv 650 2003! Jag skulle gärna vilja köpa en likadan bellypan som 1000'modellen har. Så gärna tips om vart man kan köpa en likadan. Mvh
duckie skrev:Jag har köpt min på www.mcevolution.se . Dock ej fått den ännu.
Simppi skrev:Och Poly26 Belly:isen e ju tusen gånger snyggare än sv1000 belly pannen
birgerss skrev:tjenare!
är ny här på forumet och även nybliven ägare till en sv 650 -99..
har kollat lite på era modifikationer, vissa är grymt snygga framför allt ola_sandin :s undertray. riktigt nice! har du några tips?
det är ingen som funderat på att integrera de bakre körriktningsvisarna i passagerarhandtaget?
skulle inte det kunna bli både snyggt och synas helt okej
duckie skrev:Jepp! Och din hoj är den snyggaste SV jag sett! Jag härmar dig.
johanp skrev:ekberg: vart har du shoppat skärmen och vad gick den lös på?
kjuze skrev:Hej!
Jag undrar, är extreme bike design bra? Kan man beställa därifrån?
Sen undrar jag också, på den bifogade bilden, har jag ringat in vad jag tror är blinkers, stämmer det? Går dem igenom besiktning?
Sen undrar jag också ang reg hållaren man får med, sätter man den framför eller bakom vad jag tror är blinkers? Någon som har bild med det här paketet monterat?
johanp skrev:nu menade jag framstänkan i kolfiber
Bild på vad du får medkjuze skrev:Thanks! Riktigt snygga blinkers, hoppas de är godkända, eller åtminstonde syns!
duckie skrev:Va faaan - det tar inte mig ens två timmar att byta olja. Suger de ur oljan med ett minisugrör eller?
spaceman skrev:Skillnaden mellan när du gör det hemma och när de gör det på verkstaden är att de har betalt per timme, och tar därför en kvartsrast på en halvtimme varje timme, medan du är i garaget för att bli klar.
Gerry skrev:Jag har problem med fjädringen!
Efter att jag fått ett nytt fjäderben fram, måste den blivit på tok för mjuk.
För den sista svängen jag körde med den "gamla" gaffeln kändes hojen helt underbar... Nu studsar bakhjulet i kurvorna och det känns mest som punktering.
Jag har justerat bakstötdämparen till det näst mjukaste och fram står det på näst hårdaste, men det är först när jag har tjejen bakpå som den känns som den ska.
Hur ska jag göra för att få den mjukare & skönare att köra???
//Gerry
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |