Jag har mätarhus till SV650 99-02....
Det med prisras på SV:n kan jag hålla med om men jag hade tur ändå.
Hade den på annons en månad, ingen hörde av sig.
Efter det mailar en kille med lite frågor, tre dar senare ringer samma kille och vill titta.
Han tittar och ska höra av sig, han hör av sig med ett bud 2000:- under vad jag vill ha och det blev affär.
Det behövs bara en intresserad köpare tydligen : )
Annars är det kanonläge att köpa hoj nu om det är nåt man vill ha.
Har gått över till Kawa nu få se hur det funkar men en -06:a för samma pengar som min -03:ans SV är inte fel, mindre mil dessutom.
Kan instämma med var du säger, jag sålde dock min ´00a för två år sen men det var helt dött på telefon trots att jag hade kanonpris på hojen.
Dock ringde det en och han slog till! Riktigt tur, dock gjorde jag en väldigt dålig affär..
Men det sura äpplet får man bita i om man inte köper en SV som inte är "klar".
KLAR??
Det är bäst att behålla hojjen med andra ord! De e ju inte svårt!
Den går o går bara kolla olja o byta lite däck, har aldrig haft en så pålitlig o rolig!
Det lär finnas några dolda hk gömda i luftfiltret. Med en inte för stor operation lär det gå lätt att lura fram dem! Dessvärre så gick han som skulle hjälpa mig med det hela o mycket sorgligt o dog i maj, frid över hans minne. Men till frågan, någon som vet hur?
Sitter och funderar på om min sv är sänkt... är det någon som vet hur långa Hundbenen ska vara orginal?
Satt och titta på lite bilder när jag satt på min första sv, och där har jag bara tårna i backen, men på denna jag har nu har jag hela foten i...
Lite hjälp tack
Edit: det är frågan om 99-02 =)
Hej!
Tänkte bara kolla om någon vet var man kan få tag på en sidokåpa höger fram till min sv650s 01, till ett hyfsat bra pris?? Har kollar runt lite överallt utan att hitta något...vore kalas med lite tipps
/Caroline
Hej grabbar.
Brorsan är på gång att köpa en Sv650s -99 dock sitter det inget kul avgas på.
Så frågan är, vart kan man hitta trevliga och billiga slipons eller liknande och vad rekomenderar ni?
Mvh
Hannes
Är väll inte direkt svårt, men det tar tid. Jag fick ta bort hela plastkåpan för baken för att få dit min. Hade rejält roligt med plastpopnittarna innan jag fattade att man bara skulle trycka in stiftet lite och inte helt. Har för mig att det finns en bra beskrivning om detta i tråden hur man gör.
edit: hittade.
http://www.hamicad.co.uk/SV_Fender/SV_Fender.pdf
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati