UnderDOG
Ny medlem
Årsmodell?
//A.
//A.
Santiago skrev:Hoj!
I framtiden blir det nog magspoiler och ensitkuts från Suzuki. Magspoilern från Suzuki är ganska dyr men va f#n...
TinaTjejen skrev:Har funderingar på SV som nästa hoj.
Tänkte kolla upp vad en sån skulle kosta i försäkring på mig.. Finns det en chans att jag skulle kunna få låna någons reg. nr. till det uppdraget?
PM:a mig isåfall
Tack på förhand
TT
Ljungqvist skrev:Grattis och välkommen!
När har du din uppkörning?
johanp skrev:Är det nån som vet om det säljs svarta kåpglas till sv'n i sthlm's trakten nånstans?
Jag är inte över 24 dessvärreskabe skrev:Hej Tina..
Om jag var du så skulle jag ta reda på ett reg-nr och ringa runt, det skiljer så himla mycket på försäkringar . Om du är över 24 så har länsförsäkringar en tjej-försäkring som verkar hålla skapliga priser.
Lycka till, du kommer inte att ångra ett sv-köp
TinaTjejen skrev:Jag är inte över 24 dessvärre
Däremot har jag tjejförsäkring på Bilsport och Mc. Pyttelite pengar kostar det
demoniak skrev:Ja, du skojjar inte....
Jag var helt inne på att köpa de tre delarna om de hade kostat en 3-4-5 tusen, men för 7700:- är det bara att glömma.
Om det bara gick att beställa från USA...
Santiago skrev:Är du säker på att det inte går? Om vi kollade runt efter Suzukis återförsäljare i USA kanske någon av dem är villig att skeppa. Om vi hittar någon kan vi kanske beställa tillsammans så blir det billigare frakt.
TinaTjejen skrev:Jag är inte över 24 dessvärre
Däremot har jag tjejförsäkring på Bilsport och Mc. Pyttelite pengar kostar det
Santiago skrev:Är du säker på att det inte går? Om vi kollade runt efter Suzukis återförsäljare i USA kanske någon av dem är villig att skeppa. Om vi hittar någon kan vi kanske beställa tillsammans så blir det billigare frakt.
Lokke skrev:Priser i USA är utan skatt. ~20% till + frakt, så är du närmare det verkliga priset, och sen ska väl tullen ha lite av kakan också... Vet inte hur det fungerar i Sverige.
demoniak skrev:Jag har funderingar på att försöka få någon bekant i USA att ta emot paketet och skicka det vidare.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|