UnderDOG
Ny medlem
Jag ska ha en Fajjerståårm!
Lagom många pållar, å bekväm.
Sen låter den för jädra gött också!
//Anders.
//Anders.
clark73 skrev:Det e bara att komma kan du ju kolla in hur jag gjort me rumpan & kanske få lite tips.
vart tog våren vägen?
UnderDOG skrev:Gött att inte ha nån dyr hoj ;-)
//A.
jinxed skrev:tjenare på er alla!
Funderar på å byta båge, men vet inte riktigt vilken jag ska köpa.
Vill ju ha en Twin så valet står mellan sv1000 och Sp1:an, någon som vet vilken av de båda man borde satsa på?
har nu en sv650.
moestberg skrev:Tjena alla!
Håller som bäst på att inhandla en SV650S -02.
Jag har hört att det ska skilja nåt mellan -02:an och -01:an gällande framfjädringen... Stämmer det??
Lokke skrev:Samma sak, men -02'orna har justerbar fjäderförspänning.
moestberg skrev:Ok, tack!
Är det någon som har en Roca undertray från BanditMania på en SV??
Tycker det verkar ganska bra. De har ju en modell där man inte behöver skära något i originalskärmen och som är komplett med batterihållare o allt, även integrerade blinkers...
SVS skrev:Har oxå funderat på det. Har kollat på sv650.org forumet och alla verkar bara säga positiva saker om det. Det enda jag hörde är att reg-skylten kan skymma de inbyggda blinkerserna (vet inte hur uk skyltar skiljer sig från våra). Har snackat med personalen på banditmania tidigare, supertrevliga!
DirtyHarry skrev:Nu har det hänt 2 ggr att jag får i vad som verkar vara ett extra friläge mellan 5 och 6'an. Lite småpinsamt när man håller på att köra om och motorn övervarvar utan att man accelererar det minsta.
Har detta hänt någon annan eller är det nåt knas med min växellåda? Eller bara jag som gör nåt fel när det är bråttom?
Har en 04'a.
DirtyHarry skrev:Nu har det hänt 2 ggr att jag får i vad som verkar vara ett extra friläge mellan 5 och 6'an. Lite småpinsamt när man håller på att köra om och motorn övervarvar utan att man accelererar det minsta.
Har detta hänt någon annan eller är det nåt knas med min växellåda? Eller bara jag som gör nåt fel när det är bråttom?
Har en 04'a.
moestberg skrev:Jag tänkte faktiskt på det där med blinkersena, att de ser ut å sitta ganska nära nrplåten.
Vet du om det finns nån svensk återförsäljare?
Det är ett engelskt företag va? Har du beställt andra grejer från dom?
UnderDOG skrev:Jag ska ha en Fajjerståårm!
//Anders.
Ljungqvist skrev:Uppkörning imorgon då torsdag 27/5 kl 07:45... kan man inte bara få dra fram klockan och se om man klarade det?
Dock sviker jag SV´n på uppkörningen för en XJ 600. Förlåt
SVooSh skrev:Nån SVförare som kör 95oktaning soppa? Vågar inte tanka det förrän jag får veta att det inte kommer spika någonstans
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|