MackeNo1
Varför slita på mer än ett hjul i taget?
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Grymt! Vore kul om du kunde ge lite intryck om hur köregenskaperna blev nu när den byggts om till fighter. Har läst tester på den nakna sv:n där dom tyckte att den var mkt nervösare än den med halvkåpa, och att den svajjade/vobblade i kurvor och över ojämnheter. Detta skulle enligt testarna bero på den mer uppräta sittställningen och att det blev mindre vikt över framändan.
Som det är nu funderar jag på att antingen streetfighta en SV så som du har gjort, eller att köpa en GSX-R 1000 -03 och bygga om den.
Du har väll haft en GSX-R också? Helt olika hojar, men den lägre försäkringen talar ju för sv:n...
Som det är nu funderar jag på att antingen streetfighta en SV så som du har gjort, eller att köpa en GSX-R 1000 -03 och bygga om den.
Du har väll haft en GSX-R också? Helt olika hojar, men den lägre försäkringen talar ju för sv:n...