Svammeldax!

Status
Ej öppen för fler svar.

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Bikerbitch skrev:
Im doctor love. Har iallafall fixat ihop ett par här på forumet :rock

IDAG DEN 3 JUNI FIRAR JAG ÅRSDAGEN AV MITT MCKÖRKORT! :rock :rock :rock

Måste bara tillägga att jag oxå "fixat ihop" några...dock inte på SH men en annan mc sajt...deras lilla kärleksbevis kommer m storken om några månader!:)

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Bikerbitch skrev:
Im doctor love. Har iallafall fixat ihop ett par här på forumet :rock

IDAG DEN 3 JUNI FIRAR JAG ÅRSDAGEN AV MITT MCKÖRKORT! :rock :rock :rock

Grattis! Själv firar jag 5årsdagen av detsamma och att man är 24+ och nästan har råd att försäkra hojarna!

DTn är riktigt human...

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
CalleE skrev:
Grattis! Själv firar jag 5årsdagen av detsamma och att man är 24+ och nästan har råd att försäkra hojarna!
DTn är riktigt human...

tack! Inser du hur många brudar du kan få nu när du får vara handledare också! :tummenupp

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
tack! Inser du hur många brudar du kan få nu när du får vara handledare också! :tummenupp

Sist jag stötte på en tjej och visade bilder på ZX6an så sade hon bara:
"Gissa om du kommer få massa tjejer när du har den där..."

Så jag frågade om det var sådant som krävdes för att få till det... men då svarade hon bara inte... konstigt... Så bra gick det...

Jag är nog fel person för att ragga, men jag ska testa det här nästa gång jag är ute:
"Du bruden, vill du att jag ska vara din övningskörningsledare? :brynad "

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Du kan ju börja med Syss här på forumet, hon vill ta körkort! :tuttar

CalleE skrev:
Jag är nog fel person för att ragga, men jag ska testa det här nästa gång jag är ute:
"Du bruden, vill du att jag ska vara din övningskörningsledare? :brynad "

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Idag har jag haft sista tentan innan sommarn, gick ganska dåligt :( . Efter det blev det en CMP (Clear Memory Pub) i miniformat med bara ett par :fyllisar öl. Nu, klockan 00:30 är jag sugen på kaffe :kocko , för att få bort lite av vitlökssmaken efter den goda middagen tidigare. Kaffe e gott!! :)
Imorn ska jag mecka på reflex och skitstora lagliga blinkers för besiktning. :rolleyes:

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Du kan ju börja med Syss här på forumet, hon vill ta körkort! :tuttar

Javisst! Fram med ett strl 54 skinnställ bara, 185 cm Calle måste klämma ned sig i ett sådant innan han får köra ZX6a... och dessvärre är min DT i Trollhättan och är obesiktigad, perfekt nybörjarhoj! :tummenupp

Fy för CSN och timlön(efterskott)

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
PacMan skrev:
Idag har jag haft sista tentan innan sommarn, gick ganska dåligt

Som väl är finns det omtentor, hade min sista tenta för terminen i fredags, gick kalas!

Tentan förra måndagen i ekonomi och organisation gick dock åt helvete, dels för att jag läser maskiningenjör och har lite svårt för system skapade av människan och dels för att jag tillbringade helgen på sjukhuset med kraftig skallebang sedan jag synat asfalten med hjälmen först(åkte inlines och den sprack...)

Det är bara att komma igen på nästa tillfälle! CMP är bra!

carsam

prone2failure
Gick med
29 Jul 2003
Hoj
ktm
PacMan skrev:
Imorn ska jag mecka på reflex och skitstora lagliga blinkers för besiktning. :rolleyes:

Jag har satt dit skyltbelysning o reflex idag på zxr'n, dags för besiktning. Det har visst blivit körförbud på den tror jag. Om det inte finns skyltbelysning så blir det ombesiktning, men om den finns fast inte funkar blir det bara anmärkning. Ska man bry sig om att koppla in den?

Det finns omtentor, men inga omfester...

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CalleE skrev:
Det är bara att komma igen på nästa tillfälle!

Jepp, nu e jag mest glad över att det e nästan 3 månader dit!! :D
Blev en halv Japp till kaffet, nya receptet är allt lite godare! :banana

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nu e detta lite OT(on topic :rolleyes: ) men hur mycket ska hojen låta för att besiktningskillarna ska gnälla? SÄtt kryss på skalan!

Är den igång?----------------------Lagom----------------------Skithögt(Stäng av för fan!)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Aj för i helvete, mitt öga gör skitont. Så fort man trycker där gör det ondare än ondast. Ja naturligtvis trycker jag inte för då gör det ont. Men när jag nu gör det så... bäst att sova..

Syss; Kille=Pengar, Pengar= Hoj. Get the picture? Fast CalleE är pank, du kanske ska ta någon annan? Fast han kan ju vara världens finaste karl och då går han förlorad till nån annan. Humdidum. Godnatt

Bifogat

• runk.gif
    runk.gif
    8.3 KB · Visningar: 57

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Bikerbitch skrev:
Aj för i helvete, mitt öga gör skitont. Så fort man trycker där gör det ondare än ondast. Ja naturligtvis trycker jag inte för då gör det ont. Men när jag nu gör det så... bäst att sova..

Syss; Kille=Pengar, Pengar= Hoj. Get the picture? Fast CalleE är pank, du kanske ska ta någon annan? Fast han kan ju vara världens finaste karl och då går han förlorad till nån annan. Humdidum. Godnatt

Bilden, smileyn, hade den med ditt öga att göra, gumman...?! :tungan

Krångligt resonemang, det där. CalleE, vi får helt enkelt känna oss för lite. ;)

Ajustde, godnatt också. :trött

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Fast CalleE är pank...

Calle är inte pank, Calle är student, ni vet den där avarten som i framtiden ska förväntas driva det här landet men som under tiden den är student glatt låna ihop för att precis klara hyra och mat, eventuellt också studiematerial, annars handlar man böcker och skiter i maten. Sedan ska man gärna stå utanför sjukersättningssystem och annat också. När allt sedan är klart så ska man veta att "I ett ANNAT land DÄR hade du minnsan fått ha rika föräldrar för att klara dig osv..." :huvet

Jaja, den dagen om 2-3 år när jag är färdig med mina studier så ska jag hova in några miljoner, gärna i nått annat land som har vett att ta hand om folk som vill frammåt! :fatta!

Jag ser redan nu fram emot min avbetalningsplan! :arsele

Sådär, nu fick jag prata av mig ännu mer idag med! :kocko

Men jag ska göra som BBs öga, sova... låter inte bra att det gör ont, men ge fan i att peta i ögat, mina ögon svider satan då också! :D

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Syss skrev:
Bilden, smileyn, hade den med ditt öga att göra, gumman...?! :tungan

Krångligt resonemang, det där. CalleE, vi får helt enkelt känna oss för lite. ;)

Ajustde, godnatt också. :trött

Javisst, känn dig för du! Du bor ju i rätt stad verkar det som, ska jobba här hela sommaren och bo gratis hos mina päron!

Sov sött på dig!

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Livet suger ungefär hur hårt som helst just nu men jag har hittat en jävligt skön väg. Det är nog det som lyser upp mest i min tillvaro just nu, annars är det mest skräp.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM