Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Det är bara väldigt lätt att spela upp en liten pjäs med lättläst manus, (av nödvändighet mtp t ex statsministern).
Visst men jag tror du överskattar svetsarens intellekt.
Det är bara väldigt lätt att spela upp en liten pjäs med lättläst manus, (av nödvändighet mtp t ex statsministern).
Det är också frivilligt att gå på krogen, konsert, teater osvAbsolut har du helt rätt i det du skriver gulsot tbc röda hund hepatit A, B, C osv osv.
Men dessa vaxin är frivilliga vill jag inte åka utomlands behöver jag inte ta dessa.
Inte heller barn vaxin är obligatoriska även om BVC gärna ringer soc om någon föräder vägrar att vaxinera barnet.
H5N1 vaxinet skulle alla i hela Sverige vaxinera med, inte jag o jag fick vad jag vet aldrig någon släng av detta.
Men jag vet folk som låg i mer än en vecka utslagna av vaxinet som då iprincip var obligatorisk pga grupptryck. Men jag är introvert o gillar inte grupper så det blev inget vaxin.
Är ju inte vaxierad mot arbetslöshet heller via något fack trots högt grupptryck jag vägrar att sponsra socialdemokrater.
Absolut är det så. Jag gör inget av detta. Inte heller fotboll eller någon annan idrott äter inte på restaurang inte på bio osv osvDet är också frivilligt att gå på krogen, konsert, teater osv
Jag tror han ligger på nivån att hjälpligt läsa innantill. Tänk 5-böckerna.Visst men jag tror du överskattar svetsarens intellekt.
Ja och inte bara en hel stab.Jag tror han ligger på nivån att hjälpligt läsa innantill. Tänk 5-böckerna.
Betänk att denne pappfigur är framburen av en hel stab.
Lite hårt kanske men kan fan inte sluta garva!...Tänk 5-böckerna...
Vi har aldrig fått en trovärdig förklaring på kollapsen i början på hans första mandatperiod. Spårlöst borta i ca en månad. Dyker upp, svarar först inte på några frågor, därefter med enstaviga ord. Sen kom inhamrandet av SDhat med enkla sentenser, ca 3 inövade standardsvar.Lite hårt kanske men kan fan inte sluta garva!
Du får väl in och återställa den.Nu är det hög nivå på Sporthoj… hårt igår?
Nu är ju befolkningen i Affe under 40 miljoner. https://sv.wikipedia.org/wiki/AfghanistanHur fasen kan ett rövarband på ca 40,000 talibaner ta över ett så enormt stort land som Afghanistan med 90,000,000 invånare på ett par veckor.
Har alla dom med jävlar Annamat lyckats ta sig till Europa inklusive Svedala?
Om 80,000 personer bestämmer sig att hoppa på dessa 40,000 talibaner utrotar ju Afghanistan dessa talibaner på 15 minuter.
Eller är beväpnade manliga afghaner sådana enorma fjantar/fittor att dom flyr så fort dom ser en taliban och lämnar kvinnor o barn kvar. Är det enbart kvinnor dessa eminenta afghaner vågar sig på?
Blir en väldigt intressant diskution i morgon mondag med jallal o akbar samt rami på jobbet. 3 mycket trevliga afghaner som äter fläsk?
Om du kollar var denna tråd ligger så ser du att det är Överflödiga Diskussioner. Där är det inte samma krav på "hög" nivå. Regler finns naturligtvis men det är inte den mest lästa tråden!Sen kan man fråga sig hur lågt är lågt? Allt är relativt, livet består som bekant av en viss mängd dynamik. Kanske en tråd för just "lågnivå"? Så länge man har humor, och håller sig i avsedd tråd.
För att bryta spåret lite, ingen här som visste hur många varianter av same-språk som finns? Jag blev helt ställd:
Någon viskade i mitt öra och sa att hon ville att vi skulle vara kvar för att stå upp för feminism och kvinnors rättigheter. Talibanerna brukar ju vara enkla att diskutera sådana frågor med, över lite svensk fika i all sin enkelhet.På tal om Afghanistan så är det ju en aning spännande att Ann Linde i motsats till andra länder inte tycker att Sveriges ambassad i Kabul behöver utrymmas.
Kan ju bli en väldigt intressant debatt ifall svenska ambassadtjänstemän blir halalslaktade.
Skulle jag varit anställd på den ambassaden så skulle jag i alla fall redan ha checkat ut.
Inshallah....
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |