Sverige idag..

Raderad medlem 51742

Guest
Det var väl fakturan från kommunen för det där avloppet som inte var godkänt om jag förstod det rätt.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Missa inte Lamottes som vanligt storartade insats, intervjuer med araber vars barn kidnappats pga svensk rasism, tyvärr förstår man inte vad de säger, men jag tror de flesta kan tillgodogöra sig innehållet ändå:

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Hoj
Bara fräna hojar
OBS att detta med stulna barn är en avslöjad påverkansoperation (gissa varifrån) för att underblåsa motsättningar i samhället...

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
OBS att detta med stulna barn är en avslöjad påverkansoperation (gissa varifrån) för att underblåsa motsättningar i samhället...
OBS ange gärna källa om du menar att det är Ryssland, vilket så klart låter troligt, men det här eviga "jag vet minsann något som ingen annan vet" börjar bli aningen tjatigt.

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Hoj
Bara fräna hojar
Jag utgår från att alla faktiskt vet, det blir onödigt att skriva sådana självklarheter.

Källa: MSB som informerade om detta redan för en vecka sedan.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag utgår från att alla faktiskt vet, det blir onödigt att skriva sådana självklarheter.

Källa: MSB som informerade om detta redan för en vecka sedan.
Intressant, pekade de ut Ryssland? Var?
Inte om man googlar "msb påverkanskampanjer" tex.

Alltid fint skylla på Ryssland också, såg några sossar som påstod det var Ryssland och SD som arrangerade sprängningar i Stockholms undre värld (somalier i Rinkeby). Undrar hur de gör det? Duktigt!

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Missa inte Lamottes som vanligt storartade insats, intervjuer med araber vars barn kidnappats pga svensk rasism, tyvärr förstår man inte vad de säger, men jag tror de flesta kan tillgodogöra sig innehållet ändå:

Bra att han exponerar nivån. "Öhh, socialen ä rasist, asså. Orättvist."

De blir inte bättre än så.

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Hoj
Ok
Svårt veta vad som är sant när man inte är insatt i fallet och GW kan så klart ha fel, men har han rätt så är det här nåt av det värsta jag hört på länge.
Edit. Har nu kollat på klippet på tv4 också.
Fyfan vad illa, från alla håll och kanter. Tänk att gå runt och tro att man tagit livet av någon, man minns inget själv men alla andra säger det.

Påminner mig om denna.

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Svårt veta vad som är sant när man inte är insatt i fallet och GW kan så klart ha fel, men har han rätt så är det här nåt av det värsta jag hört på länge.
Låter spontant lite väl spektakulärt, och även om jag är helt säker på att man mycket väl skulle kunna gömma undan även detta för att inte äventyra massinvandringen, men jag tror ändå det är bra att underbygga sin tes med... Något? Det låter rätt tomt.

Leifs förvisso underhållande gubbspaningar är rätt tjatiga ibland.

Han är lite som en medlem här på forumet, vet allt men förklarar aldrig hur.

NisseHt

Yamaha samlare
Gick med
11 May 2004
Hoj
MT10, FZR1000, RD350, DT125
Låter spontant lite väl spektakulärt, och även om jag är helt säker på att man mycket väl skulle kunna gömma undan även detta för att inte äventyra massinvandringen, men jag tror ändå det är bra att underbygga sin tes med... Något? Det låter rätt tomt.

Leifs förvisso underhållande gubbspaningar är rätt tjatiga ibland.

Han är lite som en medlem här på forumet, vet allt men förklarar aldrig hur.
Jo har också känslan att han har fel titt som tätt och utan att veta nåt själv är det svårt att sia om just det här fallet men stämmer det så är det illa.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA