Raderad medlem 51742
Guest
Det var väl fakturan från kommunen för det där avloppet som inte var godkänt om jag förstod det rätt.
Och?Det var väl fakturan från kommunen för det där avloppet som inte var godkänt om jag förstod det rätt.
Det var inget försvar, tvärtom. Dubbelfel. Inte koll på avloppet och inte koll på fakturan.Och?
Det är väl till att bestrida eller betala och hon verkar inte ha bestridit.
...eller betalat.Och?
Det är väl till att bestrida eller betala och hon verkar inte ha bestridit...
OBS ange gärna källa om du menar att det är Ryssland, vilket så klart låter troligt, men det här eviga "jag vet minsann något som ingen annan vet" börjar bli aningen tjatigt.OBS att detta med stulna barn är en avslöjad påverkansoperation (gissa varifrån) för att underblåsa motsättningar i samhället...
Sjung ut!Jag utgår från att alla faktiskt vet, det blir onödigt att skriva sådana självklarheter.
Källa: MSB som informerade om detta redan för en vecka sedan.
Intressant, pekade de ut Ryssland? Var?Jag utgår från att alla faktiskt vet, det blir onödigt att skriva sådana självklarheter.
Källa: MSB som informerade om detta redan för en vecka sedan.
Bra att han exponerar nivån. "Öhh, socialen ä rasist, asså. Orättvist."Missa inte Lamottes som vanligt storartade insats, intervjuer med araber vars barn kidnappats pga svensk rasism, tyvärr förstår man inte vad de säger, men jag tror de flesta kan tillgodogöra sig innehållet ändå:
Joakim Lamotte - LIVERAPPORTERING MED ANLEDNING AV... | By Joakim Lamotte | LIVERAPPORTERING MED ANLEDNING AV DEMONSTRATION MOT SVENSK SOCIALTJÄNST OCH ”KIDNAPPADE” BARN ___________________________ Stöd till arbete med oberoende...
218 tn views, 3,3 tn likes, 319 loves, 6,2 tn comments, 1 tn shares, Facebook Watch Videos from Joakim Lamotte: LIVERAPPORTERING MED ANLEDNING AV DEMONSTRATION MOT SVENSK SOCIALTJÄNST OCH...fb.watch
Rimligt ändå. Vad har hon att erbjuda storebror?Hörde att det är Ryssland som inte betalat Strandhälls pool
OBS att det är detta samhälle sjuklöverväljare valt.Bra att han exponerar nivån. "Öhh, socialen ä rasist, asså. Orättvist."
De blir inte bättre än så.
Edit. Har nu kollat på klippet på tv4 också.Svårt veta vad som är sant när man inte är insatt i fallet och GW kan så klart ha fel, men har han rätt så är det här nåt av det värsta jag hört på länge.
GW: Myndigheterna tycks ha mörkat att flyktingbarn låg bakom Kevinmordet
"Man ville inte förvandla det till en invandrardebatt." Istället skylldes mordet på två oskyldiga svenska bröder.www.friatider.se
Låter spontant lite väl spektakulärt, och även om jag är helt säker på att man mycket väl skulle kunna gömma undan även detta för att inte äventyra massinvandringen, men jag tror ändå det är bra att underbygga sin tes med... Något? Det låter rätt tomt.Svårt veta vad som är sant när man inte är insatt i fallet och GW kan så klart ha fel, men har han rätt så är det här nåt av det värsta jag hört på länge.
GW: Myndigheterna tycks ha mörkat att flyktingbarn låg bakom Kevinmordet
"Man ville inte förvandla det till en invandrardebatt." Istället skylldes mordet på två oskyldiga svenska bröder.www.friatider.se
Jo har också känslan att han har fel titt som tätt och utan att veta nåt själv är det svårt att sia om just det här fallet men stämmer det så är det illa.Låter spontant lite väl spektakulärt, och även om jag är helt säker på att man mycket väl skulle kunna gömma undan även detta för att inte äventyra massinvandringen, men jag tror ändå det är bra att underbygga sin tes med... Något? Det låter rätt tomt.
Leifs förvisso underhållande gubbspaningar är rätt tjatiga ibland.
Han är lite som en medlem här på forumet, vet allt men förklarar aldrig hur.
Rimligt ändå. Vad har hon att erbjuda storebror?
Varifrån?OBS att detta med stulna barn är en avslöjad påverkansoperation (gissa varifrån) för att underblåsa motsättningar i samhället...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|