Sverige idag..

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
De kan väl börja med att utvisa de individer som redan har fått ett utvisningsbeslut innan de fyller på listan med fler namn.
Det ena utesluter inte det andra, men absolut är det dags att gå från ord till handling.

Skulle förresten inte Ljügemann chartra plan och tvångsdeportera 80,000 illegala migranter? Eller var det under någon feberyra då han ville bli mer Trumpsk måntro?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Vi ska förvisso inte glömma bort nu, att på svenska betyder inte att utvisas att man faktiskt utvisas.
Att utvisas på svenska betyder att man döms till utvisning.
Det har absolut ingenting med att göra huruvida man senare faktiskt utvisas eller inte. Det är två helt olika processer.

Bästa exemplet är Gävle-imamen (ni vet han vars son knullade med journalisten på regimens radio som var satt att granska just imamen), jag hann inte ens läsa pushnotis #1 (att han dömdes till utvisning) innan pushnotis #2 kom, att han var släppt fri.

Only in Sweden.

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1

Se gärna Tobias Anderssons fråga till Stefan Löfven när han anade att Löfvens oerhörda givmildhet med våra skattepengar till bland annat FN kanske kommer att gynna honom efter avgång. Så löjligt att Löfven knappt besvara frågan. Inga planer alls hade han :lol ..och nu ett par månader senare sitter han med toppjobb i FN.

Nu undrar jag om Löfven verkligen själv med parti bestämde bidragens storlek?
Jag vet att tex de 150 miljarder som lovades till EU röstades igenom. Vad FN fått känner jag inte till.

Tycker egentligen inte om kanaler som dessa då de ofta presenterar på ett löjligt sätt som sänker trovärdigheten även om de har rätt. Man ska kanske inte döma dem för det som media dömer Flashback, flashbackifierar allt och alla som total osanning. De få gånger jag gått in på Flashback för att läsa om en specifik händelse har det presenterats riktiga källor som domstolsbeslut.

Last edited:

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen

Se gärna Tobias Anderssons fråga till Stefan Löfven när han anade att Löfven varit oerhört givmild med våra skattepengar till bland annat FN kanske kommer att gynna honom efter avgång. Så löjligt att Löfven knappt besvara frågan. Inga planer alls hade han :lol ..och nu ett par månader senare sitter han med toppjobb i FN.

Nu undrar jag om Löfven verkligen själv med parti bestämde bidragens storlek?
Jag vet att tex de 150 miljarder som lovades till EU röstades igenom. Vad FN fått känner jag inte till.

Tycker egentligen inte om kanaler som dessa då de ofta presenterar på ett löjligt sätt som sänker trovärdigheten även om de har rätt. Man ska kanske inte döma dem för det som media dömer Flashback, flashbackifierar allt och alla som total osanning. De få gånger jag gått in på Flashback för att läsa om en specifik händelse har det presenterats riktiga källor som domstolsbeslut.

Nu väntar jag på att vår regimförsvarare ska komma med sin lans.

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Det är ändå imponerade att Steffe kan se så förnärmad och genuint upprörd ut över en fråga om något som visade sig helt sant och därmed relevant, trots att han vid tillfället redan måste ha samtalat aktivt med FN om nästa tjänst. Ett sådant jobb får man väl inte över en kopp kaffe misstänker jag.

Bra skådespelat!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Vad är detta?

Skolpersonal vägrar säga "hen" (nytt ord, nytt tankesätt, kritiserat och kontroversiellt)

Dagispersonal våldtar barn (sedan länge det mest skamliga brott man kan begå).

Vem får betala högst skadestånd?

Kan Brooklyn eller andra regimanhängare förklara? Det här är det samhälle man står för när man är sjuklöverväljare.

Och ja, Polen har fattat - mer politisk (dvs folkets makt) över domstolar behövs definitivt. Vad mainstreammedia än påstår.

Only in Sweden.
d2b5f44f1d2a01547b2134fc623cf119.jpg

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
Det är ändå imponerade att Steffe kan se så förnärmad och genuint upprörd ut över en fråga om något som visade sig helt sant och därmed relevant, trots att han vid tillfället redan måste ha samtalat aktivt med FN om nästa tjänst. Ett sådant jobb får man väl inte över en kopp kaffe misstänker jag.

Bra skådespelat!
Ja, fast han blev väl upprörd för att han blev synad :hihi

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Hoj
Ok
Någon som fått frågan om de vill finansiera leksaksprojektet som ska "Identifiera globala samarbetsfrågor i framtiden"?

Lövet: "Vad vet du överhuvudtaget om detta?"
Ehh han ställde en fråga. Det är via frågan han eftersträvar vetande.

Dom är ju inte bra på att motverka politikerförakt iaf. Känns ändå kul att få vara med och betala hans lön även i fortsättningen, jag kan inte komma på något alls jag hellre hade velat lägga mina pengar på.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts

Bra skådespelat!

Gillar hur Tobias log genom hela det indignerade uppträdet. Han kanske visste något, tvärtemot vad Stöfveln sa.

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
16 miljarder anledningar att kunna bädda för toppjobb?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
"Jag funderar på att ge er 16 miljarder, har ni något välbetalt jobb åt mig?"
"Visst, det ordnar vi"
"Hur mycket är lönen?"
"16 miljoner"
"Sweet, vad är erat SWISH nummer, jag har 16 miljarder att skicka"

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Såg att Strandhäll missat att betala en räkning så den hamnat hos fogden igen. Måtte hon få högre lön så hon får råd med sina vanor:huvet
Tyvärr lär tålamodet med henne tryta nu.
Synd, kostnaden är den samma oavsett och på sin post gör hon nytta, åtminstone till september.

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Vilken av dem? Han som inte stod ut med henne (fullt förståeligt) eller dvärgen som utnyttjar situationen?
Jag lyssnade inte så noga på hennes förklaringar. I mina ögon är det helt obegripligt att man inte ser till att man har någon som kan sköta räkningarna om man har problem med det och redan har klantat sig offentligt. Det är lite av en repetition av Sahlins slarv. Hon "missade" en dagisavgift eller liknande strax efter att hon skapat rubriker genom att handla en massa saker på firmakortet.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA