Sverige idag..

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha TR1
Jag tror att det kommer att visa sig att det centrala är att somliga vill kaosa och slå sönder polisbilar, dom skiter i vilken bok du eldar...

Ja, det finns säkert en del bråkmakare som vill ha en orsak till att kaosa som du säger så det handlar inte enbart om koranen men det är högst relevant. Polisen säger att det finns en stark vilja att skada dem. Vilka är de? Lustigt att alla ser ut att vara från MENA, det är ju inte Klas, Per och Anders vi ser. Det är inte heller bara tonåringar som beter sig illa pga av nedlagda fritidsgårdar. Vi som inte röstar rött vet vad stor invandring från dessa områden leder till och vi beskyller inte dem alla. För mig är det självklart vilka partier samt väljare som orsakat denna samhällsutveckling med verklighetsfrånvänd ideologi, ignorans och beskyllningar för att få igenom sin politik.

 
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Oftast nykter.
Det verkar inte som att arrangören i Landskrona har fullföljt skyldigheten att ha en fullödig säkerhetsplan för arrangemanget. Som alla vet är det en del av det man åtar sig vid allmän sammankomst som opinionsyttranden.
Men lägg av, du gör dig bara irrelevant om du inte ser demokratiproblemet här.
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Men lägg av, du gör dig bara irrelevant om du inte ser demokratiproblemet här.
Jag förhåller mig till de lagar och regler som finns. Att du har en uppfattning om att det är annat som gäller kan inte jag rätta mig efter.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag förhåller mig till de lagar och regler som finns. Att du har en uppfattning om att det är annat som gäller kan inte jag rätta mig efter.
Vad du förhåller dig till är oviktigt. Det som är viktigt är att tusentals muslimer med våld attackerar det fria ordet.

Väx upp.
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Vad du förhåller dig till är oviktigt. Det som är viktigt är att tusentals muslimer med våld attackerar det fria ordet.

Väx upp.
Det är lyckligtvis inte de som bestämmer vad man får göra i landet.
Jag tror inte att det här är positivt för SD i längden, men tänkandet är inte pöbelns starka sida.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Det är lyckligtvis inte de som bestämmer vad man får göra i landet.
Jag tror inte att det här är positivt för SD i längden, men tänkandet är inte pöbelns starka sida.
Jo det är de som bestämmer.
Som bevisars senaste dygnen.
Men kolla upp vad SOM är, apropå pöbel.

 

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Hur mycket kravaller & upplopp hade vi sett om någon dåre åkt runt och bränt biblar eller andra heliga skrifter?
Svenskar är så socefierade att dessa inte gör upplopp när det döttrar blir gängvåltagna o söner misshandlade samt urinerade på. Inte ens när svenskars bilar blir uppeldade i parti och minut så blir det ett svenskt upplopp.
 

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
Svenskar är så socefierade att dessa inte gör upplopp när det döttrar blir gängvåltagna o söner misshandlade samt urinerade på. Inte ens när svenskars bilar blir uppeldade i parti och minut så blir det ett svenskt upplopp.
Skyll inte på mig. Jag röstar rött sedan urminnes tider. Nästa gång blir det(magiskt helt plötsligt mycket) bättre.
 

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Ort
Nej
Hoj
Flera
Oftast nykter.
Det verkar inte som att arrangören i Landskrona har fullföljt skyldigheten att ha en fullödig säkerhetsplan för arrangemanget. Som alla vet är det en del av det man åtar sig vid allmän sammankomst som opinionsyttranden.
Som alla vet? Är det meningen att man ska ta höjd och själv säkra upp för sabotage och våld för att få uttrycka sig?

Väx upp. Du är en jättebebis.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Som alla vet? Är det meningen att man ska ta höjd och själv säkra upp för sabotage och våld för att få uttrycka sig?

Väx upp. Du är en jättebebis.
Han trollar. Hela Sverige, inklusive Socialdemokratiska tyckareliten, tycker det här är ett stort problem.
Men inte hen inte.
 

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Ort
Nej
Hoj
Flera
Ju mer jag tänker på den danska idioten till koranbrännare desto mer tycker jag han gör rätt. Det belyser den fria demokratin, där alla kan tala, mot ett gäng apor med auktoritär stenkastarfilosofi.

Det är dags att vi skickar hem packet till det jävla skitlandet de kommer ifrån. Där är det ok att bruka våld, inte här. Att de dessutom, i de flesta fall, aldrig kunnat försörja sig eller följa lagar säger det mesta. Vi behöver inte dessa. De behöver oss men tackar oss genom stenkastning och bilbränder. Åk hem.

Modern forskning och WHO är eniga. Snitt-IQ för befolkningen vi importerar är klassad som förståndshandikappade. https://www.worlddata.info/iq-by-country.php

Behöver vi förståndshandikappade för att bygga vårt land starkt och fredligt? Jag vill samtidigt lägga in att alla naturligtvis inte är förståndshandikappade, bara de flesta. Dock är det omöjligt att på ett enkelt sätt skilja agnarna från vetet och vi bör således säga nej till samtliga från dessa länder.

Alla invandrare är inte kriminella stenkastare men de flesta kriminella stenkastare är invandrare. Det räcker för mig att kunna säga nej till samtliga.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Ju mer jag tänker på den danska idioten till koranbrännare desto mer tycker jag han gör rätt. Det belyser den fria demokratin, där alla kan tala, mot ett gäng apor med auktoritär stenkastarfilosofi.

Det är dags att vi skickar hem packet till det jävla skitlandet de kommer ifrån. Där är det ok att bruka våld, inte här. Att de dessutom, i de flesta fall, aldrig kunnat försörja sig eller följa lagar säger det mesta. Vi behöver inte dessa. De behöver oss men tackar oss genom stenkastning och bilbränder. Åk hem.

Modern forskning och WHO är eniga. Snitt-IQ för befolkningen vi importerar är klassad som förståndshandikappade. https://www.worlddata.info/iq-by-country.php

Behöver vi förståndshandikappade för att bygga vårt land starkt och fredligt? Jag vill samtidigt lägga in att alla naturligtvis inte är förståndshandikappade, bara de flesta. Dock är det omöjligt att på ett enkelt sätt skilja agnarna från vetet och vi bör således säga nej till samtliga från dessa länder.

Alla invandrare är inte kriminella stenkastare men de flesta kriminella stenkastare är invandrare. Det räcker för mig att kunna säga nej till samtliga.
Första delen av ditt inlägg hade räckt, och fått mer genomslag. Vi behöver inte invandring från tredje världen, punkt.



Förresten, den här var bra:
c9743a8e2069edff71a7d200e00abe81.jpg
 

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
Första delen av ditt inlägg hade räckt, och fått mer genomslag. Vi behöver inte invandring från tredje världen, punkt.



Förresten, den här var bra:
c9743a8e2069edff71a7d200e00abe81.jpg

"I yttrandefrihetens namn får han tillstånd."
Wtf? Yttrandefrihet har inget som helst med tillstånd att göra.
Som att fråga läraren om lov om man får skolka.

Fö. fattade jag inte den textens poäng.
 
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
"I yttrandefrihetens namn får han tillstånd."
Wtf? Yttrandefrihet har inget som helst med tillstånd att göra.
Som att fråga läraren om lov om man får skolka.
Jag var mest förundrad hur man lyckas med parallellen att försvara sitt land mot rysk invasion jämfört med att kasta sten i huvudet på svenska poliser för att de gör sitt jobb.

Jag vill veta vad vi ska ha dessa invandrare till. Alla förstår ju nu att de måste ut. Hur gör vi?
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
"I yttrandefrihetens namn får han tillstånd."
Wtf? Yttrandefrihet har inget som helst med tillstånd att göra.
Som att fråga läraren om lov om man får skolka.

Fö. fattade jag inte den textens poäng.
Poängen var att krig NATO Ryssland Ukraina muslim kasta sten polis dum dansk.
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Som alla vet? Är det meningen att man ska ta höjd och själv säkra upp för sabotage och våld för att få uttrycka sig?
Kan du inte lagen får du väl läsa på. Det finns på lätt svenska på polisens hemsida under förklaringen för vad som krävs när man söker tillstånd för en allmän sammankomst.
Du och Markus påstår att ni värnar om landet, men kan inte ens grunderna i hur lagarna är uppbyggda.
Ni uttrycker er som de mentala kalhyggena som höll sig i trakten av Gamla Stans tunnelbana för 30 år sen.

"Väx upp" "vakna" "skärp dig" är inte så sofistikerat så jag väljer att ta det som att faktiska argument saknas hos er.
 

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Ort
Nej
Hoj
Flera
Kan du inte lagen får du väl läsa på. Det finns på lätt svenska på polisens hemsida under förklaringen för vad som krävs när man söker tillstånd för en allmän sammankomst.
Du och Markus påstår att ni värnar om landet, men kan inte ens grunderna i hur lagarna är uppbyggda.
Ni uttrycker er som de mentala kalhyggena som höll sig i trakten av Gamla Stans tunnelbana för 30 år sen.

"Väx upp" "vakna" "skärp dig" är inte så sofistikerat så jag väljer att ta det som att faktiska argument saknas hos er.
Jag vet lagen, det är inte samma som att jag håller med om att det borde vara så. Jag ska försöka ta det på din nivå:
Tegel tycker lag dum dum. Tegel tycker man ska få prata. Tegel gillar inte de som slåss.
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top