Ju fler trådar han låter bli, och istället läser och lär sig saker, desto bättre...och Mäkinen får älska människorna som attackerar och förstör på egen hand. Ungefär lika intelligent påstående.
Ju fler trådar han låter bli, och istället läser och lär sig saker, desto bättre...och Mäkinen får älska människorna som attackerar och förstör på egen hand. Ungefär lika intelligent påstående.
Om man ska vara petig, och det ska man ju egentligen inte, men i alla fall:Du måste lära dig skilja på invandring och invandrare. Fri invandring och en välfärdsstat är inkompatibla.
Den invandringen vi haft i modern tid har varit dålig. Det är inte samma som att jag hatar alla invandrare. Jag vill bara inte att de ska bo här. Det är inte personligt.
Du begär att alla andra ska göra avkall på sin välfärd, annars hatar man folk. Lågt.
Att se det i morse var ingen bra start på dagen.Försök ta in hur förljuget och riggat det här är, se hela.
Ungdomar städade Sveaparken i Örebro efter upploppet: ”Vi ville visa kärlek”
Flera ungdomar från Vivalla samlades tidigt på söndagsmorgonen för att städa Sveaparken. De delade även ut blommor till husägare som drabbades under upploppet samt till polisen. – Vi ville visa kärlek till dem, säger Hani Bilal, ordförande i ”For The People”.www.svt.se
Försök ta in hur förljuget och riggat det här är, se hela.
Ungdomar städade Sveaparken i Örebro efter upploppet: ”Vi ville visa kärlek”
Flera ungdomar från Vivalla samlades tidigt på söndagsmorgonen för att städa Sveaparken. De delade även ut blommor till husägare som drabbades under upploppet samt till polisen. – Vi ville visa kärlek till dem, säger Hani Bilal, ordförande i ”For The People”.www.svt.se
Märkligt, det var INTE den länken det skulle vara - sorry!!På vilket sätt då, att skylla allt elände som händer med Ryssland på USA? Strömningarna var liknande i Polen (som nyligen fick kalla fötter), Ungern (EU är paria), Serbien (NATO är paria) och möjligen snart även i Frankrike (we love Putin).
Undrar om det någonsin går upp för S i Sverige att vi är sämst och att det är bara vårt eget fel.Ja, det här är ju också ett sätt. Det är viktigt att ha mål säger dom.
MJohansson går ut och säger att problemet inte var för få poliser.
Undrar hur man skulle ta emot det om man varit polis på platsen?
Då kanske Morgan har rätt?Jag såg något vittnesmål från någon som skulle vara polis om att de var många poliser men fick inte göra något.
Vet inte om det stämmer. Men jag hoppas vi får höra mer om den saken.
Denna?Jag såg något vittnesmål från någon som skulle vara polis om att de var många poliser men fick inte göra något.
Vet inte om det stämmer. Men jag hoppas vi får höra mer om den saken.
MJohansson går ut och säger att problemet inte var för få poliser.
Undrar hur man skulle ta emot det om man varit polis på platsen?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|