totoro
Är fulladdad ibland
Hoppas dom förbjuder Dansken hålla på å bränna å provocera här i Sverige
Varför då?Hoppas dom förbjuder Dansken hålla på å bränna å provocera här i Sverige
Kostar mycket pengar. Han gör ingen nytta. Skruv lös typVarför då?
Människor som kostar mycket pengar, gör ingen nytta och har en skruv lös typ ska inte omfattas av yttrandefriheten?Kostar mycket pengar. Han gör ingen nytta. Skruv lös typ
Lite så tycker jag också.Kostar mycket pengar. Han gör ingen nytta. Skruv lös typ
Yttrandefriheten > alltMänniskor som kostar mycket pengar, gör ingen nytta och har en skruv lös typ ska inte omfattas av yttrandefriheten?
Håller med. Barbari. Dock inte tillräckligt för mig för att kasta sten eller vilja förbjuda. Jag kan själv vara kontroversiell och jag skulle inte vilja bli tystad för att den/de som bestämmer inte tycker mitt budskap är okej.Yttrandefriheten > allt
Sen tycker jag personligen att bränna böcker är ett j@vla barbari.
Som så mycket annat får man men bör inte.
Poliser har ju vittnat om att de var för få. Hur skulle de veta exakt var de skulle vara? Få poliser kan omöjligen vara överallt samtidigt och de beöver vara många av flera skäl, bl a för att undvika utmattning. Är de fler kan de stävja buset med mindre våld, (om det nu är önskvärt).MJohansson går ut och säger att problemet inte var för få poliser.
Undrar hur man skulle ta emot det om man varit polis på platsen?
– Utan snarare att ha rätt antal poliser på rätt platser vid rätt tillfällen, säger han.
Svensken, dansken är svensk medborgare.Hoppas dom förbjuder Dansken hålla på å bränna å provocera här i Sverige
Jag kan i och för sig hålla med.MJohansson går ut och säger att problemet inte var för få poliser.
Undrar hur man skulle ta emot det om man varit polis på platsen?
Först när problemet är löst är det löst.Lite så tycker jag också.
Poängen är ganska tydligt gjord nu.
Utan rätt att fritt kritisera religion var hade Sverige varit då? Jag tycker inte om honom men jag tycker ännu sämre om dom som försöker stoppa honom med våld.Hoppas dom förbjuder Dansken hålla på å bränna å provocera här i Sverige
Jag tycker att det är äckligt att han är pedofil, allra mest att han försökt leva ut det. Sedan är det han gör i denna fråga ändå bra, men det är svårt att inte nämna det.Folk här har kallat honom äckligt pedofil. Sånt kallar jag inte honom. Men Sverige behöver inte han. Poliser har nästan dött. Ok jättebra tycker en del här
Jag tror inte att han kostar några pengar alls faktiskt, han köper böckerna och tändvätskan själv.Kostar mycket pengar. Han gör ingen nytta. Skruv lös typ
God dag yxskaft Bussar bilar mm
Gör dig inte dummare än du tror
Folk är säkert glada å få sin bil uppeldad
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|