I just det fallet är det duFast det är ju helt andra människor som eldar upp dom, det är ju inte Paludan som gör det.
Om Markus bajsar på min gräsmatta och jag eldar upp din bil för att jag blir arg, är det jag eller Markus som är problemet?
I just det fallet är det duFast det är ju helt andra människor som eldar upp dom, det är ju inte Paludan som gör det.
Om Markus bajsar på min gräsmatta och jag eldar upp din bil för att jag blir arg, är det jag eller Markus som är problemet?
Människor som kostar mycket pengar, gör ingen nytta och har en skruv lös typ ska inte omfattas av yttrandefriheten?
Jag tycker att det kan räcka med vanföreställningar, att man tror på tomtar och troll eller så...hmmm... det skulle kunna bli ganska intressant.
Dessutom ska det alltså räcka med helt odiagnosticerat godtyckligt tyckande att någon har en skruv lös?
Yttrandefriheten > allt
Sen tycker jag personligen att bränna böcker är ett j@vla barbari.
Som så mycket annat får man men bör inte.
Jag tycker att det kan räcka med vanföreställningar, att man tror på tomtar och troll eller så...
Jag tycker att det kan räcka med vanföreställningar, att man tror på tomtar och troll eller så...
Är det barbariskt att bränna upp ett exemplar av Mein kampf eller Maos lilla röda också?Och eftersom det är barbariskt att bränna sagoböcker även om böckerna representerar dåligt föredöme så kanske man kan köra sagoböckerna till pappersinsamlingen.
Är det barbariskt att bränna upp ett exemplar av Mein kampf eller Maos lilla röda också?
Eller har sagoböker särskild status?
Satansverserna? Den har ju brännts några gånger i modern tid.
Det brukar vara sånt där värdelöst glansigt fiberlöst papper som i psalmböcker och biblar, man kan möjligen använda det som rullpapper till en "Holy smoke" men jag vet inte om bläcket är dåligt för hälsan.Ja, hallå året är 2022 nu, det är miljövidrigt. Dom ska naturligtvis till pappersinsamlingen, är du från stenåldern?
Det var därför dom eldade upp den där miljövidriga elbussen då?Ja, hallå året är 2022 nu, det är miljövidrigt. Dom ska naturligtvis till pappersinsamlingen, är du från stenåldern?
Finns redan till Android/iOS och alla format av läsplattor, och som ljudbok framförallt.Ligger religionerna månne lite efter i det här med digitalisering?
Fan lägg in texten digitalt och läs på padda eller skaffa ljudbok.
Det var därför dom eldade upp den där miljövidriga elbussen då?
Att han är den han är gör fokusförflyttningen enkel från det verkliga problemet, nämligen de som kräver särskilda hänsyn och samtidigt vill begränsa andra. De kunde göra som Mohammed i Danmark sa och inte gå dit när P håller på med sitt. Nu sitter Ann Linde och tar emot direktiv från Iran och Irak om att det måste tas "särskilda hänsyn" till muslimer och det vet vi ju hur det brukar gå, även om hon tydligen inte hade huckle på denna gång. Ett sånt absurdt anspråk borde renderat i ett omedelbart indragande av bistånd ich en fot ut ur landet för ambassadörer. Hon borde dessutom bara motfrågat hur de behandlar kristna.Jag tycker att det är äckligt att han är pedofil, allra mest att han försökt leva ut det. Sedan är det han gör i denna fråga ändå bra, men det är svårt att inte nämna det.
Helt enig, jag kommenterade bara varför jag kallar honom pedofil.Att han är den han är gör fokusförflyttningen enkel från det verkliga problemet, nämligen de som kräver särskilda hänsyn och samtidigt vill begränsa andra. De kunde göra som Mohammed i Danmark sa och inte gå dit när P håller på med sitt. Nu sitter Ann Linde och tar emot direktiv från Iran och Irak om att det måste tas "särskilda hänsyn" till muslimer och det vet vi ju hur det brukar gå, även om hon tydligen inte hade huckle på denna gång. Ett sånt absurdt anspråk borde renderat i ett omedelbart indragande av bistånd ich en fot ut ur landet för ambassadörer. Hon borde dessutom bara motfrågat hur de behandlar kristna.
Man kan tycka vad och hur illa man vill om P, det gör jag, men det är inte han som är problemet. Då är minareterna ett mycket större och verkligare hot. Som jag sagt, hade koranen förbjudits eller de tvingats bränna den hade motstånd kunnat motiveras, men de har rätten från svenskt håll att förhålla sig hur de vill till sin bok. Med den rätten följer skyldigheter som borde inskärpas å det bestämdaste.
Hehe, jag behövde bara en en liten, ringa push.Helt enig, jag kommenterade bara varför jag kallar honom pedofil.
Jag har bara svårt att låta det passera, men visst, det hör inte hit.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|