Skämtar du? Är det ett familjeprogram eller vem är målgruppen?Varför måste Sverige ha en tävling om drag queens i public service.
Apropå konspirationsteorier, det rimliga är att tex Ryssland försöker splittra oss. Allt annat är ologiskt.Skämtar du? Är det ett familjeprogram eller vem är målgruppen?
Vet inte riktigt vad jag ska säga om detta. Det måste finnas miljoner olika ställen pengarna bättre kan läggas på om de nu ändå måste tas av dig och mig.Apropå konspirationsteorier, det rimliga är att tex Ryssland försöker splittra oss. Allt annat är ologiskt.
Kanske inte det vulgärliberalerna vill höra, men det finns i alla fall inget folkligt sug efter detta.
Drag Race Sverige – 4. Parningsleken
Det har blivit dags för utmaningen som alla Drag Race-fans väntat på: Gameshow-parodin "Snatch Game", där varje queen imiterar en kändis. Det serveras en stor tvist i tävlingen som långt ifrån alla blir glada över, men först ska alla länsbibliotekarier hyllas när de tävlande övar verbalt...www.svtplay.se
För att folk vill se den? Originalserien har fått åtskilliga priser och har gått i 15 säsonger eller nåt.Varför måste Sverige ha en tävling om drag queens i public service. Ge mig mer Polen, nu.
Det tror jag inte SVT bryr sig om, utifall någon ville se den, då hade någon av de andra kanalerna redan köpt rättigheterna.För att folk vill se den? Originalserien har fått åtskilliga priser och har gått i 15 säsonger eller nåt.
Jag åker till Polen imorgon.
"Det drabbar inte vanligt folk"Det sprängs i grannhuset. Du ser värdet av din fastighet minska kraftigt. Dina omkostnader ökar märkbart.
Grannarna drabbades av bombdådet i Hässelby: ”Ska inte behöva kriga för hjälp”
Deras radhus förstördes när kriminella genomförde ett bombattentat. Nu gör försäkringsvillkoren att grannarna Joakim och Pär kan tvingas betala hundratusentals kronor. – Det är helt absurt i den situationen när man har blivit utsatt för ett bombdåd, säger Joakim.www.svt.se
Den organiserade brottsligheten drabbar oskyldiga. Har någon sett något bra av Betnér nyligen?
Vad betyder det för Sverige som land?Vad betyder detta för de som är inrikes födda?
"Det drabbar inte vanligt folk"
/Kreti, Pleti och Morgan
Tids nog en rad förändringar avseende det sociala skyddsnätet, en fortsatt glidning avseende pensionsålder. Ökat egenansvar avseende välfärd.Vad betyder det för Sverige som land?
Jag kan garantera dig att det kommer bli svårt, du kommer få stångas med media och politiker, fackförbund och proffstyckare. Vad folk vill ha är inte viktigt, Sverigebilden är viktig.Osmakligt som det är att tjäna pengar på misär, är jag ändå lite nyfiken på att erbjuda fysiskt* skydd till samfällighetsföreningar. Ganska många radhus/villaområden skulle kunna bli till schyssta grindsamhällen.
Största bekymret är (en gissning dragen fritt ur luften) att få tillstånd att bygga. Om så är fallet så är det en fråga som bör ställas: när kommer skyddet av oskyldiga delen av samhället få högre prioritet?
Jag kan köpa frågan om övervakning, storebrorssamhälle. Jag kan köpa frågan om vapenlagar och att vanligt folk inte ska ha en naturlig rätt att skjuta i farlig riktigt..
Men ett passivt skydd för att inte få kåken sprängd får nog ändå vara nån slags rättighet? Det räcker ju bevisligen inte med att låsa dörren..
Sen kommer granskningen, i den mån det finns en möjlighet (brf, inte lika enkelt för friköpt villa) av vem som bereds möjlighet att köpa gissningsvis komma in som en standard vid försäljning..
*Murar, staket och grindar
Visa mig, sakligt. Eller avstå. För just nu upprepar du bara sådant du läst någon annanstans tror jag. Det gör vi väl förvisso allihop i någon mening, men jag får tydligt intryck av att du köpt hela 2000-2015 storyn och inte kan ta dig ur den. Försök se mig som din ledsagare mot ljuset så ska vi nog klara det här.
Polen och Ungern har tackat nej, uttryckligen, till mångkultur och islam. Det är vad detta handlar om. Det kan förstås inte accepteras, speciellt inte av länder som Sverige, Tyskland och Frankrike som själva skapat ett mångkulturellt fiasko, helt utan rysk inblandning dessutom, konstigt. Ingen har hört talas om att man är lika förbaskad i länder som är någorlunda intakta, tex Spanien, Norge eller Finland. Nej, jag vet att Norge inte är en del av EU.
Här kan man se Dominik Tarczyński bli utfrågad av den kontroversiella Cathy Newman. Dessutom deltar en tysk förvirrad kvinna vid namn Barbara Lochbihler (MP) som påstår att Tyskland har lägre brottslighet än på tjugofem år, sedan kom nyårsafton i Köln, och ja, sedan var sanningen ikapp Tyskland också.
Dominik Tarczynski, Law and Justice party: ‘It’s not about refugees, it’s about illegal immigrants’
German Green Party MEP Barbara Lochbihler and Dominik Tarczynski, an MP from Poland's right-wing Law and Justice party, discuss migration.www.channel4.com
Apropå Norge, är det inte konstigt att deras public service gjort en tv serie (som SVT vägrar sända) om hur konstigt Sverige blivit? Den kanske också är rysk "egentligen"?
Uro: 1. Svenske tilstander - NRK TV
Kan innvandring ødelegge Norge? Programleder Leo Ajkic lytter til folks uro for innvandring og "svenske tilstander" i Norge.tv.nrk.no
Det bästa med sanningen är att den kommer nästan alltid fram, vissa behöver mer tid på sig bara. ?
Förresten, så här hanterar vi sanningen i Sverige, vår oberoende public service får fixa till den, som tur är tror väl nästan ingen på detta Nordkoreafierade trams längre?
Too sloppy, "här är sjuttielva sidor text som någon annan skrivit som kanske sammanfattar något av det jag tycker", try harder or you're fired.Vad det handlar om: https://foi.se/rest-api/report/FOI-R--5436--SE
Saxat från https://sv.wikipedia.org/wiki/Argumentationsfel#Wall_of_textToo sloppy, "här är sjuttielva sidor text som någon annan skrivit som kanske sammanfattar något av det jag tycker", try harder or you're fired.
Att många ska försörjas som inte ger netto-intänkt under deras livstid = mindre pengar kvar till skola, vård mm och minskad pension för de som jobbar.Vad betyder det för Sverige som land?
Ja, absolut, helt rätt.Att många ska försörjas som inte ger netto-intänkt under deras livstid = mindre pengar kvar till skola, vård mm och minskad pension för de som jobbar.
Vi ser redan ökad pensionsålder.
Hoppas alla av er sparar privat i pensionsförsäkning, i er bostad eller aktier.
För statens pensionspengar behöver räcka till fler som INTE betalat in skatt...då de levt på bidrag under de produktiva åren.
Undrar vad hans syfte är att publicera detta, blir inte riktigt klok på honom. Men bra att han gör det.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|