View attachment 487267
Man blir ju för helvete mörkrädd på riktigt...
Jag tror att jag ska samla ihop ett gäng och gå ut och slå ner varenda sosse och vänster-/miljö-/centerpartist i hela landet, deras existens är djupt kränkande mot min politiska övertygelse och deras agerande är såpass stötande mot mig att jag inte kan besinna mig utan måste ta till våld. Undrar hur många handhjärtan och förslag om lagändringar för att stärka individens rätt att slippa att andra ger uttryck för en annan politisk övertygelse som det kommer att generera...
Folk verkar inte fatta att det är precis samma sak. Korankravallerna handlar inte om individens religionsfrihet, det är rent politisk islamism som bara syftar till att påskynda ett övertagande. Viker vi ner oss så kommer det bara komma fler och fler krav, och uppfylls inte dessa så kommer det att komma fler hot om och/eller våldsdåd. Sen kommer vi vika ner oss igen, och sen har vi sharialagar i Sverige.
Skitsamma varför det hotas med våld, detta måste bemötas på precis samma sätt som alla andra hot om våld. Våldsverkan är aldrig rättfärdigat oavsett hur provocerad du blir, det är din förbannade skyldighet att behärska dig när du blir kränkt och inte övriga samhällets skyldighet att aldrig kränka dig. Hot och våld ska slås ned med kraft, om inte det sker nu så är det fullkomligt ute med vårt land.