Sverige idag..

CBR1

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Feb 2015
Ort
Här eller där
Hoj
aprilia
Är det någon som är förvånad, egentligen? Säga en sak och göra en annan och sen när man blir påkommen påstå att allt man ville göra, egentligen, var det man inte gjorde! :huvet

Rösta för eller röst emot, hur svårt kan det vara?
Hörde på radion att Ylva Johansson (s) som är EU kommissionär med ansvar för inrikes frågor kommer att kickas efter nästa EU val och ersättas av en moderat, hoppades på att detta var Ylva, men nä.
Aldrig får man vara glad.
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Så sa Turkiets utrikesutskott Ja till Nato för Sverige.
Bara parlamentet kvar vilket borde vara grönt också.
Sedan "orättvist" behandlade stackars gulasch-baronen kvar.
Du menade väl "vilket borde vara grönt också" att parlamentet också består av Muslimer ?
Exempel från regionen
1703668087595.png
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Han piggade i vart fall upp. Undrar om han slutat lita på sossar?
Han var grym.

What is it not to like?
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Juholt var för frispråkig vilket inte passade partiet. Från början tolkade jag hans frispråkighet som dumhet men det handlade nog mer om att han i motsats till övriga politiker faktiskt hade integritet och det fungerar inte så bra i en värld där det viktigaste är att man tycker rätt.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Juholt var för frispråkig vilket inte passade partiet. Från början tolkade jag hans frispråkighet som dumhet men det handlade nog mer om att han i motsats till övriga politiker faktiskt hade integritet och det fungerar inte så bra i en värld där det viktigaste är att man tycker rätt.
Ja något åt det hållet, att hans sambo var dömd tjuv är svårt att släppa, men i övrigt är han ju det bästa S haft sedan Göran Persson.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Det här med arvssynden tillhör väl ändå en förgången tid.
Jo men det finns väl gränser för vilket patrask man kan släppa in i finrummen, att sitta och systematiskt stjäla pengar från sin arbetsgivare i vuxen ålder när man har ett ordnat liv är ju under all kritik. Hade han hängt ihop med en fd missbrukare hade jag haft mer överseende men det där var bara för lågt.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Jo men det finns väl gränser för vilket patrask man kan släppa in i finrummen, att sitta och systematiskt stjäla pengar från sin arbetsgivare i vuxen ålder när man har ett ordnat liv är ju under all kritik. Hade han hängt ihop med en fd missbrukare hade jag haft mer överseende men det där var bara för lågt.

Jag har ingen aning om vad hans pappa gjorde och jag tycker det är tveksamt att döma någon för vad dennes pappa gjort. Jag ser inte vad som kunde göra någon skillnad.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag har ingen aning om vad hans pappa gjorde och jag tycker det är tveksamt att döma någon för vad dennes pappa gjort. Jag ser inte vad som kunde göra någon skillnad.
Man väljer förvisso sin sambo men man väljer inte sin pappa. Vet inte exakt var pappan kom in i bilden, det här är vad jag skriver om:

 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Men hon var väl bara hans ”kulbo”?

Håller inte med Juholt politiskt på särskilt många punkter, men jag gillade honom just för att han faktiskt stod upp för någonting, till skillnad från de flesta andra politiker av idag. Lite som Bildt, Björklund eller Sjöstedt. Nu är det ängsligt kappvänderi för hela slanten.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Lite som Bildt, Björklund eller Sjöstedt. Nu är det ängsligt kappvänderi för hela slanten.
Det är väl både sant och inte sant, finns rätt många som inte vänder kappan fortfarande, både sådana man håller med och inte.

Björklund är nog annars min senaste selfie, bad att få ta en med honom i korsningen Sveavägen Odengatan, det tyckte han var bra, tills jag sade att det var för en tävling jag deltar i och att Tommy Nilsson för tillfället leder, känns som han tyckte det var ett dåligt skäl. ??‍♂️
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Det är väl både sant och inte sant, finns rätt många som inte vänder kappan fortfarande, både sådana man håller med och inte.

Björklund är nog annars min senaste selfie, bad att få ta en med honom i korsningen Sveavägen Odengatan, det tyckte han var bra, tills jag sade att det var för en tävling jag deltar i och att Tommy Nilsson för tillfället leder, känns som han tyckte det var ett dåligt skäl.

Haha ”jag vill ta en bild på dig bara för att knäcka Tommy Nilsson, OK?” :)
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Haha ”jag vill ta en bild på dig bara för att knäcka Tommy Nilsson, OK?” :)
Ja men typ:
Hej, ursäkta kan vi ta en bild?
-ja visst!
Tack jag är med i en selfietävling (tar bilden) och han som leder just nu har Tommy Nilsson så jag tänkte du kan hjälpa till
-eh visst
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top