Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Nejdå, det var säkert kallare på andra platser i Sverige, i Umeå var det kallaste dagen på 130 år
Du menar att du bara var värst i stan.
Nejdå, det var säkert kallare på andra platser i Sverige, i Umeå var det kallaste dagen på 130 år
Jag har varit på Teneriffa en gång. Tyckte det var mycket flyga flygplan för 20° (dessutom över hav).Många länkar föreslog Kanarieholmarna, nord och sydpolen varierar kraftigt mellan skitkallt och ännu kallare
SD och KD och M verkar inblandade allihop. Men gillar KDs nya namn tjej-SD. ??Såg att det var cat fight i tjej-SD...
Jag har varit på Teneriffa en gång. Tyckte det var mycket flyga flygplan för 20° (dessutom över hav).
Visst men 20° är inte värt att varken dö eller trängas i ett plan i sex timmar för. Utvärderade det senast i november, 50 tusen kostar en vecka över nyår. Nja.20°C är ju den perfekta temperaturen, äret om, inne som ute.
Man behlver inte ens bry sig om att isolera husen eller att sätta tätningslister.
Och att flyga över vatten är inte heller något problem, du behöver ju bara göra det en gång, och du behöver ju inte flyga en Boeing och sitta på fönsterplats, annars är jag säker på att det går att ta en båt dit.
Visst men 20° är inte värt att varken dö eller trängas i ett plan i sex timmar för. Utvärderade det senast i november, 50 tusen kostar en vecka över nyår. Nja.
Blev Härjedalen istället.
Nä jag vet, är inte så flygrädd längre heller så tycker mest det är en kul grej att babbla vidare om.Hur ofta dör du i ett plan egentligen?
Själv har jag hittils inte dött en enda gång i ett flygplan.
Flyger du Boeing kan du dock dö på marken men utanför flygplanet
Vilken höjd över marken mäts "den officiella" temperaturen på ? Är det 1,5 meter ?Du ska då alltid vara värst
Det här är kul, hur kunde jag missa denna uppenbara kopplingTvå dagar som skakat riksdagen.
Kokain har hittats på toaletterna, Nyheten släpps av Aftonbladet den 17:e på morgonen. På kvällen den 17:e föreslår Åkesson att man ska drogtesta hela Riksdagen och nästa dag på morgonen den 18:e har Stenevi sjukskrivit sig på obestämd tid !
View attachment 494334
Jag med. Andra gången var det väldigt svårt å lätta på trycket. Kasta vatten. Ni fattar kanskeJag har jobbat på en arbetsplats där det togs slumpvisa drogtester titt som tätt
(på förekommen anledning) med hänvisning att det var en farlig arbetsplats där man kunde skada sig själv och andra...
Inget konstigt med det, det borde göras dagligen på arbetsplatser där man kan skada ett helt land och dess befolkning!
Intressant läsning idag (GP) - offentliganställda behöver (enligt grundlagen) inte lämna drogtest. Kan detta verkligen stämma?Jag har jobbat på en arbetsplats där det togs slumpvisa drogtester titt som tätt
(på förekommen anledning) med hänvisning att det var en farlig arbetsplats där man kunde skada sig själv och andra...
Inget konstigt med det, det borde göras dagligen på arbetsplatser där man kan skada ett helt land och dess befolkning!
Att lämna ett urinprov är inget påtvingat kroppsligt ingrepp."Offentligt anställda får inte testas
Men det finns en grupp på arbetsmarknaden som inte finns representerade i statistiken: De som är offentligt anställda.
Det är reglerat i grundlagen – anställda inom offentlig verksamhet får inte utsättas för påtvingade kroppsliga ingrepp.
– Det gäller till exempel anställda inom polisen, försvaret, kommuner och regioner, säger Peter Munck af Rosenschöld, vd för branschorganisationen Sveriges Företagshälsor."
Är det några jag vill testa så är det dom...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|