Sverige idag..

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Konstigt, det går alltid att lösa problem i andra länder. Helt utan våld och fascism dessutom. Stackars Sverige och lille Ulf, lär ju börja gråta nu.

View attachment 500940
Är enligt Kommisionens förslag mot instrumentalisering av migration från december 2021.
Jag har tidigare, framför allt 2015 dragit slutsatsen att det enklaste sättet ta över Sverige är att skicka 10 miljoner "ensamkommande" asylsökande med båt till Sverige. Efter 5år har de rösträtt. Vinner valet och har Egen Majoritet i Riksdagen.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Störst när det gäller utländsk påverkan i val i Sverige är väl Europeiska Unionen.
Ta valet om medlemskap till EG (på den tiden) och valet om att införa Euro i Sverige.
Höll sig Europeiska Gemenskapen undan från påverka de svenska valen ?
En oerhört intressant och relevant fråga.

Jag gissar nej.

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Här har en fristående nationalist granskat AfS, verkar underhållande.

Verkar rörigt. Den ”fristående nationalisten” har väl tidigare varit NMR-medlem och själv kandiderat för AfS så sent som 2022. Ingen större lust att betala för att läsa hans artikel utan tror jag låter dem bråka ifred där på extremhögerkanten. Verkar ju hur som helst inte gå så bra.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Verkar rörigt. Den ”fristående nationalisten” har väl tidigare varit NMR-medlem och själv kandiderat för AfS så sent som 2022. Ingen större lust att betala för att läsa hans artikel utan tror jag låter dem bråka ifred där på extremhögerkanten. Verkar ju hur som helst inte gå så bra.
Har han varit NMR? Hade snarare gissat Nordisk Ungdom. Nu umgås han ju flitigt med Nick Alinia så raselementet är lyckligtvis inte en grej.

Apropå det såg jag ännu en hilarious NMR grej igår.

Vad är det här för pinsam skit? Är helt säker på att dessa hade åkt direkt till lägret under WW2 om tyskarna hade fått tag på dem.

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Har han varit NMR? Hade snarare gissat Nordisk Ungdom. Nu umgås han ju flitigt med Nick Alinia så raselementet är lyckligtvis inte en grej.

Apropå det såg jag ännu en hilarious NMR grej igår.

Vad är det här för pinsam skit? Är helt säker på att dessa hade åkt direkt till lägret under WW2 om tyskarna hade fått tag på dem.
Som sagt, de får bråka ifred. Orkade bara kolla första minuten. Helt oviktiga personer i periferin av periferin.

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Jag har mig veterligen aldrig träffat @Markus , men ändå tänkte jag på honom när jag såg ett inslag på lokala nyheterna igår.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag har mig veterligen aldrig träffat @Markus , men ändå tänkte jag på honom när jag såg ett inslag på lokala nyheterna igår.

Menar du transan? Det trodde jag var din och GuWs grej, dra inte in mig i det där.
🙈

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Transa? Det är sådär jag tror att du ser ut även om jag inte tror att du är på bibliotek speciellt ofta... :fyllisar
Nu känns du Dale, har du tagit en öl och blivit lite stöddig?

CBR1

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Feb 2015
Hoj
aprilia
Något som skulle åtgärdas för många år sedan är antal dagar ungar har sommarlov, hur många vandaliseringar har det inte skett på skolor under just sommarloven ?
Senast läste jag att en skola fått 37 rutor krossades, till vilken nytta ?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Något som skulle åtgärdas för många år sedan är antal dagar ungar har sommarlov, hur många vandaliseringar har det inte skett på skolor under just sommarloven ?
Senast läste jag att en skola fått 37 rutor krossades, till vilken nytta ?
Ska de få kortare sommarlov och därför sluta slå sönder? Jag är inte säker på att det är rätt grej faktiskt.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag minns när man började prata om att tilliten i Sverige riskeras när den organiserade brottsligheten tar sig in överallt, jag förstod inte vad de menade.

Jag fattar nu att de menade att om du kontaktar en svensk tidning, åklagare, polis eller politiker så kan du lika bra stå i kontakt med någon annan.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag minns när man började prata om att tilliten i Sverige riskeras när den organiserade brottsligheten tar sig in överallt, jag förstod inte vad de menade.

Jag fattar nu att de menade att om du kontaktar en svensk tidning, åklagare, polis eller politiker så kan du lika bra stå i kontakt med någon annan.

Samhällskontraktet är brutet, och då faller tilliten fort.

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...