uncletom
Gudomlig sporthojare
Nördarnas paradis, helt enkelt?Drönare och tillfälliga snabba anpassningar av strid och teknik...
Nördarnas paradis, helt enkelt?Drönare och tillfälliga snabba anpassningar av strid och teknik...
Fienden kommer från öst. Skulle den komma från väst betyder det att den tagit Norge först.Nu ska vi stärka civilförsvaret. Jag ska vara med och rädda sverige, .. från vad exakt? Vilket hot? Ryssarna .. igen?
Läste Sun Tzu, Krigets konst nyligen.Nej och de är sedan länge passé. Fasta kanoner tjänar inget syfte idag. Krigföringen har hunnit ändras och utvecklas många gånger om sedan dess. Idag är mobilitet, mörkerförmåga och innovationsförmåga det som krävs. Drönare och tillfälliga snabba anpassningar av strid och teknik...
Nu fick precis 1600 personer sparken hos Northvolt, 1/4-del av arbetsstyrkan.
Så tillkommer väl en rad underleverantörer på det.
You had me at Pantera.Det går alltså som det förr eller senare brukar gå för saker som bygger på en lögn.
För även om de frälsta hävdar något annat - vem ville egentligen ha elektrifieringen av bilflottan…? Precis som jag känner massor med bikers så känner jag också massor med folk som har mer eller mindre häftiga bilar. Någon Lambo, någon Pantera, några håriga Porschar, några Bader Meinhof och Benzar med motorer modell större, några jänkare och några rena byggen.
Ingen
jag repeterar - absolutely fucking INGEN
frågade om att få sin förbränningsmotor utbytt mot något annat…
Ändå valde våra politiker denna väg.
All it took var alltså lite indragna bidrag och ett relevant värde på pengar…så började luftslottet vittra sönder…
Fanns en skum snubbe som hade en sådan på orten när jag växte upp på 90 talet. Gav lite ett löjets skimmer men är ju totalt dröm. Countach klassInte väldigt mycket ”Sverige idag”, men en skön kombination av italiensk design och amerikanska muskler. Synd att priserna dragit iväg typ en faktor tio på tio år…
View attachment 504209
Kan ju vara vår gamla ärkefiende Danmark som kommer med.Fienden kommer från öst. Skulle den komma från väst betyder det att den tagit Norge först.
Sant sen gammalt.
De har ju inte varit särskilt aktiva sen marschen över Stora Bält och de lyckades pracka på oss Skåne.Kan ju vara vår gamla ärkefiende Danmark som kommer med.
Nu blir det andra bullar!Skönt med hårdare straff i Sverige! Tack SD!
View attachment 504227
Som gjort för ordvitsande men jag tycker det blottlägger något allvarligt om det vi ironiskt kallar rättsväsende och hur de ser på sin uppgift.Skönt med hårdare straff i Sverige! Tack SD!
View attachment 504227
Jag håller med, det var därför jag lade upp det.Som gjort för ordvitsande men jag tycker det blottlägger något allvarligt om det vi ironiskt kallar rättsväsende och hur de ser på sin uppgift.
Den där designen är så ren och snygg. En gammal bekant har en som förvisso inte är helt original, https://www.hemipanter.se/. Jag är aldrig glömma när han skulle demonstrera gassvaret i motorn. "folk säger att en stor motor är trög, kolla här"Inte väldigt mycket ”Sverige idag”, men en skön kombination av italiensk design och amerikanska muskler. Synd att priserna dragit iväg typ en faktor tio på tio år…
View attachment 504209
Skönt med hårdare straff i Sverige! Tack SD!
View attachment 504227
Precis ja ! Och här kommer bakgrunden till bilderna, det som kallats Grooming Scandal i UK.Förnuftet har segrat!!!
Jomshof's förundersökning las ner.
Åklagaren: Jomshofs bilder är inte olagliga
SD-toppen Richard Jomshof har utretts misstänkt för hets mot folkgrupp. Nu läggs förundersökningen ner – och han återgår till ordförandeposten i justitieutskottet. ”Det var naturligtvis ett mycket glädjande besked”, säger Jomshof, i en kommentar.www.expressen.se
Det är något avvikande med att hon fortsatte. Hon har dock inte bakat för förtjänsten och jag kan inte tänka mig något mindre viktigt för en myndighet att lägga resurser på. En handläggare som fått en bränd bulle i sin påse denne köpt till självkostnadspris? Svensk avundsjuka för att tanten bakar bättre? Ungar som vill ha tantens istället? Arbetsflykt, (det borde man titta på), alltså varför en tjänsteman ägnar sig åt att missbruka sin skattefinansierade anställning åt detta.Skattebrott är väl juridiskt snäppet värre brott än mord ungefär.
Fast kvinnan måste ju vara idiot för hon har ju fått flera chanser på sig men fortsätter ändå.
Hon kunde ha sökt tillstånd från sin lokala hälsomyndighet och sparat kvitton i en pärm för bokföringen.
Hon skulle antagligen kunnat klara det som hobbyverksamhet.
Men istället fortsätter hon baka bullar svart utan tillstånd från hälsomyndigheten.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|