dn-L
Office Linebacker
Oh, Bladerunner-vibbar.Alla devianter lokaliseras via FRA och skjuts.
Oh, Bladerunner-vibbar.Alla devianter lokaliseras via FRA och skjuts.
korvgubbe=Bush?
Henrik
Antingen är du med oss, eller så är du emot oss!
Jefla Al Quaidakramare!![]()
Vänstersnorisar som sätter sin rätt att fildela ostört framför samhällets möjligheter att bekämpa terror gör mig illamående!
Vänstersnorisar som sätter sin rätt att fildela ostört framför samhällets möjligheter att bekämpa terror gör mig illamående!
Nej - vi är inte värre än någon annat land - alla nationalstater består ju faktiskt av en
befolkningsgrupp som är sammansvetsade av en nationell underättelsetjänst...som bemannas av
den någorlunda intelligenta delen av befolkningen - ja det finns även lite mindre smarta exemplar
men dessa arbetar ofast på gatunivå med spaning och skvaller.
Dom någorlunda intelligenta kan vara typ författare och ha som sidosyssla att utföra analyser åt Säpo.
Ser du ett efterblivet hjon som bor på skyddat boende som beter sig som en fbi agent han sett på film
kan du vara så säker - idioten tror inte bara han jobbar åt undsäk - han gör det utan att fatta nått..stackars efterbliven..
By the way - eftersom national stater består av nationella underättlsetjänster och konstant utbyter
information med andra stater , ja inte information som gangar just dom själva - men allt annat.
Fra lagen har b.la annat tillkommit för att få mer information att dela ut till andra stater samt att
för att få nått annat i utbyte..typ byta info mot info
(öh jo vi har mapp om hasse om vi får mapp om sune bosatt där)
Sen gör den även nytta för att bevara nationalstaten som den är - ja typ bekämpa industrispionage.
Jo - by the way - jag är inte helt grön på de här området![]()
Så det är ingen ide att komma att säga att man läst böcker och försöka tukta mig i området spioneri och sånt...
![]()
De kan vara mig ni läst om, lyssnat på eller sett![]()
Min karriär är över sedan länge då jag en dag spelade Björn Rosentröms cd med lurad åt säpochefen....
Varenda kärring som jobbade på televerkets gamla tråd o plugg kopplingscentraler
Det vore ju dumt av regeringen att använda oppositionen som mall för hur man ska vara....
Är sverige värkligen så terror hotat att vi MÅSTE ha avlyssning?
Om jag var terrorist så skulle jag aldrig ta något över telefon ändå...
Skulle ha träffats i mohameds källare en onsdagskväll, rökte lite hasch och pratat planer med mina kumpaner![]()
(Och nu ligger man på "misstänk" listan som terrorist? För OJ! kolla hur jag skriver...."
Nä tyvärr jag har skickat höga poliser,säkerhetspoliser och diverse andra inom underättlsetjänsten till rättspsyk där dom fått höga doser tramadol,stesolid,haldol och - tja allt.
Pusslet läggs, bit för bit...
Enligt regeringen kan informationen som är lagrad på chippen bara avläsas av passpoliser och liknande myndigheter.
Passets enda syfte är att hjälpa till att styrka identiteten på en person och då är det ju att föredra om dessa pass är så pålitliga som möjligt!
Det är värre att dras i X antal år med sitt rackiga gamla passfoto än vad det kommer att vara att dras med sina gamla fingeravtryck.
Naaw, blev du dålig på passbilden?![]()
Passets enda syfte är att hjälpa till att styrka identiteten på en person och då är det ju att föredra om dessa pass är så pålitliga som möjligt!
Det är värre att dras i X antal år med sitt rackiga gamla passfoto än vad det kommer att vara att dras med sina gamla fingeravtryck.
Nej, jag blir alltid snygg som fan. Tänkte mer på er åkerspöken!
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |