Sverigedemokraterna.....

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Fast kan vi inte bara hälsa judarna den klassiska SH-hälsningen: Trivs ni inte här och kan följa våra regler (d.v.s. bara använda kristna traditioner och värderingar) så kan ni dra här ifrån?

Är du helt allvarlig? Du ser verkligen ingen skillnad på hur den judiska invandrargruppen har betett sig jämfört med valfri Rosengårdsgrupp? Detta är inte en fråga för eller emot invandring. Sverige hade blivit en j-a ankdamm utan invandring. Däremot är det en enkel fråga om sunt förnuft. Folk ska sköta sig och bidra så gott de kan, inte bara ställa krav och vara kriminella.

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
och de minoriteter som det idag inte skrivs artikelserier om då?? Homosexuella, samer, andra invandrare och religioner, sporthojsförare, dyslektiker, handikappade o.s.v., o.s.v.
Ska jag förresten byta engagemang när nästa artikelserie kommer igång??
Naj, jag väljer nog att fortsätta att vara negativ till all form av förtryck och övergrepp, inkl. den som drabbar judar om än jag nog inte kommer att exklusivt tycka synd om just dem.

Detta må betyda att jag är en struts medan du bara är lättmanipulerad, för t.e.x massmedia, och att andra kan få dig att engagera sig i den fråga som de väljer att fokusera på just nu.

Att du jämför "påhopp" på sporthojsförare mot regelrätt förföljelse hot och våld mot judar säger en hel del om vad du har för syn på antingen judar eller sporthojsmotorcyklister, för att undvika otäcka associationer så föreslår jag att du exemplifierar med större omsorg fortsättningsvis.

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
Att du jämför "påhopp" på sporthojsförare mot regelrätt förföljelse hot och våld mot judar säger en hel del om vad du har för syn på antingen judar eller sporthojsmotorcyklister, för att undvika otäcka associationer så föreslår jag att du exemplifierar med större omsorg fortsättningsvis.

Är det inte angrepp på minoriteter det handlar om?:va

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Vad är det med er??? Har ni så lite distans till er själv och livet att ni inte ens fattar när någon inte är lika gravallvarliga som er?? Trodde på något vis att just att jag satte upp sporthojsförare skulle kunna uppfattas som det...

Ni vet vad jag tycker, ni vet defintivt att jag tycker ni är fåniga med er lilla omsorg om vissa utvalda grupper när ni inte skäms ett dj-a dugg för att generalisera och demonisera andra grupper. Vilket tydligen är ett konstigt sätt för mig att argumentera: Att samma regler ska gälla för alla grupper. Givetvis kan inte det gälla för dem som ni är rädda och oroliga för, ni sitter ju som uttolkare av sanningen och kan därför välja vem alla andra ska engagera sig för.

Ni får gärna springa omkring och vara judarnas, eller valfri annan grupps, små beskyddare och tycka synd om dem och irritera er på alla som inte delar ert engagemang. Ni får även kalla mig antisemit om ni mår bra av det.
Men: Jag tänker inte engagera mig för judarna bara för att ni gör det!
Jag anser inte heller att det är den gruppen som har det svårast eller som saknar egna resurser för att föra sin egen talan. Jag tycker även att de i mångt och mycket beter sig illa mot andra, t.ex. palestinerna och då kan sopa lite framför egen dörr också.

Så fortsätt gärna att vara upprörda och allvarliga men det får ske utan min medverkan!

Är det inte angrepp på minoriteter det handlar om?:va
Korrekt!

Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Men: Jag tänker inte engagera mig för judarna bara för att ni gör det!
Jag anser inte heller att det är den gruppen som har det svårast eller som saknar egna resurser för att föra sin egen talan. Jag tycker även att de i mångt och mycket beter sig illa mot andra, t.ex. palestinerna och då kan sopa lite framför egen dörr också.

Beter sig Malmös judar illa mot palestinierna eller hur tänker du nu?

Vad är det med er??? Har ni så lite distans till er själv och livet att ni inte ens fattar när någon inte är lika gravallvarliga som er?? Trodde på något vis att just att jag satte upp sporthojsförare skulle kunna uppfattas som det...

Som jag också skrev så förstod jag förstås att du ämnade vara lite skämtsam. Du skrev dock in andra religiösa grupper och homosexuella. Var du även där skämtsam menar du? I så fall håller du ju med mig med den skillnaden att du skämtar bort de homosexuellas förföljelse, vilken jag anser är alldeles uppenbart närvarande. :va

Det kanske är dags att inte blanda ihop skämt och allvar i samma mening på det sättet då det faktiskt kan vara en smula förbryllande.

Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
De donerar pengar till israel

Ah, ni tänker så! Då kan ju Malmös muslimer passa på att döda eller hota mig med eftersom jag brukar skänka saker att säljas på Wizo-träffar. Pengar som går till Israel. Typ till kvinnor som har det svårt, men ändock Israel, och dem hatar man ju.

Sen har jag iofs beställt pizza och dricka till israeliska soldater vid fronten några gånger också. Det måste ju vara nåt av det fettaste Haram man kan göra. :D

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Ah, ni tänker så! Då kan ju Malmös muslimer passa på att döda eller hota mig med eftersom jag brukar skänka saker att säljas på Wizo-träffar. Pengar som går till Israel. Typ till kvinnor som har det svårt, men ändock Israel, och dem hatar man ju.

Sen har jag iofs beställt pizza och dricka till israeliska soldater vid fronten några gånger också. Det måste ju vara nåt av det fettaste Haram man kan göra. :D

Vi får helt enkelt hålla tummarna för att de malt ner griskött i pizzan de fick!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag tycker även att de i mångt och mycket beter sig illa mot andra, t.ex. palestinerna och då kan sopa lite framför egen dörr också.

Du verkar ju skvatt galen, skall judar i Sverige bära något som helst ansvar för israeliska försvarsmaktens eventuella övervåld? Det är fullständigt befängt.

Om man däremot aktivt stödjer Israel så får man vara beredd på debatten, dock inte att tvingas bort från sitt hemland.

Helt sjukt att vi numera har flyktingar som åker från Sverige. En försmak av framtiden om ni frågar mig.

Att muslimer i Sverige som bevisligen inte fogat sig efter svenska värderingar och normer får bära rondellhundshuvud har inte med detta att göra ett dugg. Om någon däremot påstår att slumpvis utpekad arab är skyldig för 9/11 så är den att betrakta som lika förvirrad som dig.

Du skrev dock in andra religiösa grupper och homosexuella. Var du även där skämtsam menar du?

Han verkar full idag, tror inte vi får rätsida i detta.

Last edited:

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Helt sjukt att vi numera har flyktingar som åker från Sverige.

Vad är det för sjukt med det?
Stöldturnén kanske är över?:tungan

Nää skämt och sido.
Är väl inget sjukt med det alls.
Dom kanske vill hem till sitt land. Dom kanske är trött på all snö och alla moderater. Dom kanske vill kunna köra sporthoj året runt, istället för ett par månader:hojsmilie

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Jag tycker även att de i mångt och mycket beter sig illa mot andra, t.ex. palestinerna och då kan sopa lite framför egen dörr också.

Håller helt med dig, alla muslimer är terrorister :mad:, komma och gnälla på judarna när de själva åker runt och kapar flygplan. :gnissla

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Helt sjukt att vi numera har flyktingar som åker från Sverige. En försmak av framtiden om ni frågar mig.

Det är minst sagt sjukt. Franska judar emigrerar(flyr) ju i tiotusental till Israel pga sin situation i Frankrike. Jag ska åka ner till Israel (Netanya) i mitten av mars och kolla läget lite. Just Netanya kryllar av fransmän numer. Man hör franska överallt i en stad med ca 200000 invånare. Kommer även pejla av läget lite med israelerna hur de tycker att situationen är nu efter deras effektiva insats mot Hamas. Återkommer om detta.

Fan vet, man kanske rent av stannar och tar värvning i IDF och gör det till en sk äventyrsresa istället. Får "cabba ner" först bara, annars blir man väl inte antagen ;)

...får bära rondellhundshuvud...

:rofl

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Det är minst sagt sjukt. Franska judar emigrerar(flyr) ju i tiotusental till Israel pga sin situation i Frankrike. Jag ska åka ner till Israel (Netanya) i mitten av mars och kolla läget lite. Just Netanya kryllar av fransmän numer. Man hör franska överallt i en stad med ca 200000 invånare. Kommer även pejla av läget lite med israelerna hur de tycker att situationen är nu efter deras effektiva insats mot Hamas. Återkommer om detta.

Fan vet, man kanske rent av stannar och tar värvning i IDF och gör det till en sk äventyrsresa istället. Får "cabba ner" först bara, annars blir man väl inte antagen ;)

:rofl

I början på 1967 "flydde" judarna från Egypten ...

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Fan vet, man kanske rent av stannar och tar värvning i IDF och gör det till en sk äventyrsresa istället.

Fan vad najs det vore, tills man blir kidnappad, inlåst i en källare i några år och slutligen får huvudet avskuret av en barbar. :gnissla

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Är Frankrike Nazi-inspirerat, får dom bära stjärnor etc.? :va

Ja, det är för att JMLP är antisemit som de förföljs så klart! :lol
Eller för att Frankrike har en enorm muslimsk befolkning som inte tål judar, vad vet jag? :confused: I know nassing. :mattias

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka