dn-L
Office Linebacker
[VIDEO-URL]http://www.myit-media.de/mitsound.swf[/VIDEO-URL]
[VIDEO-URL]http://www.myit-media.de/mitsound.swf[/VIDEO-URL]
Jag kan nog hålla med om att jag verkar full, vilket troligen beror på att jag använder de argument som du och dina gelikar brukar använda...Han verkar full idag, tror inte vi får rätsida i detta.
Lite lustigt när du och Bosse-Uzi försöker framstå som humanismens stora försvarare och blir så upprörda över att en grupp behandlas illa av en annan grupp.
Vi vill väl alla utvecklas!Btw, Bonny har du noterat vilket stort intresse Markus har för Skånes befolkning. Läsare tom av lokaltidningar.....
propagerat för att man i Sverige antigen anpassar sig eller flyttar.....
ert råd: Bli kristna eller flytta...
Fast ni blir det ju bara när det är judar som står i skottgluggen och tvekar inte att i vanliga fall generalisera och kräva kollektiv skuld plus att ni, vid flera tillfällen, propagerat för att man i Sverige antigen anpassar sig eller flyttar.
Det är hårresande att också SvD agerar partitidning åt SD. Anmärkningsvärt! Kränkande!
Men när man med öppna ögon ger förtur åt unga män med tvivelaktiga skäl, framför reellt skyddsbehövande, urholkar man systemet. Varje falskt ärende stjäl resurser från en flykting med giltiga asylskäl. Att acceptera den ordningen är motsatsen till humanism. Den förda politiken kommer heller inte helt utan kostnader.
Enkelt uttryckt betalar staten för själva boendet 1900 kronor per asylsökande och dygn. Därtill kommer skolgången, som schablonersätts med 64300 kronor per gymnasieelev och år, samt andra kompensationer, för utredningar, för gode män, för särskilda behov och för extraordinära kostnader. Därutöver kommer en årlig grundersättning till kommunen om 500000 kronor för att ”underlätta mottagandet samt öka kvalitén”, samt dagpenningen till den asylsökande själv.
http://www.svd.se/opinion/ledarsidan/varna-asylratten_4416503.svd
E du ironisk nu igen. Då måste du skriva krengkande annars blir jag förvirrad.
Klart det är kränkande, han tycker ju fel?!?!
Alla ska tycka samma, då är det tryggt och bra kring allmogebordet.
Nu är jag förvirrad. Mer än vanligt då alltså...
Här har du lite mer att förvirra dig och de vulgära liberal-leden med:
I stället visar SvD:s kartläggning att bland de 25 främsta på riksdagslistan har många ett förflutet inom Moderaterna. Sex personer har varit aktiva inom partiet. Ytterligare tre har varit medlemmar i partiet och en handfull är före detta M-väljare. Det gör att hälften, 13 av 25, av de ledande SD-politikerna rekryterats ur moderata led.
Då kan inte media fortsätta påstå att det är arbetslösa fåntrattar och arga, unga, epatraktorförare på landsbygden som röstar på SD, om de inte vill påstå att även moderaternas väljarbås består mestadels av uteliggare. Knivigt läge, eller hur?
Moderaterna goes SD.
...
Moderaterna goes SD.
So whats new.
Att SD:s partitopp består till stor del av moderater, det är jättenew så till vida att SvD just skrev en artikel om det.
Men på vilket sätt säger det något om SD's väljarbas?
Det säger väl en hel del, precis som för alla andra partier. Tror du genomsnittsmoderatens sociala situation skiljer sig nämnvärt från genomsnittlig moderat folkvald?
Du är ut cycling, and you know it.
Ingen tror väl för övrigt att Ohly eller äckelgudrun lever på samma nivå som sina väljare. För att ta ett närliggande exempel på Frälset v vanligt folk.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|