Sviestad 2007?!?

Status
Ej öppen för fler svar.

HerrTigen

a shadow in the dark side of the morgue
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
Ducati 996
mikket pra jag tycka roli roli:tummenupp
men som nån sade hoppas asphalt slantarna räcker till
annars e det ju bara att be "vägverket produktion"
de kan ju det där med att lappa ihop :D me rullgrus å tjära

flykay76

[flaj-kej] #76 ERF - REC
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
Kawasaki KX450F 2010
Det blir nog riiikigt bra tror jag!

Det blir nog att man bromsar i genom högern hela vägen till att vika in för vänstern... Coolt!! (detta utifrån att ha sett bilderna här).

.

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
Jag var förbi tidigare idag och kollade in banan och jag tror att det kommer att bli ett lyft, en extra vänster högern ner till den med skaplig nivåskilland, ser verkligen fram emot första varven i vår.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
christer skrev:
2682172 en extra vänster högern ner till den med skaplig nivåskilland .
Som jag tolkade allt så var det en extra höger vänster men jag kan ha fel såklart :tummenupp

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
#space skrev:
2682183 Som jag tolkade allt så var det en extra höger vänster men jag kan ha fel såklart :tummenupp

Det stämmer, jag utryckte mej nog lite klumpigt i texten, först en höger med nivå skillnad sedan en vänster.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
christer skrev:
2682184 Det stämmer, jag utryckte mej nog lite klumpigt i texten, först en höger med nivå skillnad sedan en vänster.
Tror allt kan bli bra med den extra utmaningen på "rakan" o ser oxå fram mot våren o får nog/läs "behöver" komma upp på en sådan där tisdagsträning..:tummenupp

Rotorp

Medlem
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
Yamaha fståss
christer skrev:
2682172 Jag var förbi tidigare idag och kollade in banan och jag tror att det kommer att bli ett lyft, en extra vänster högern ner till den med skaplig nivåskilland, ser verkligen fram emot första varven i vår.

Ja nog skall det bli spännande att få känna på den nya sträckningen i verkligheten. Hoppas verkligen att det inte drar ut på byggtid och/eller besiktningstid mm så allt är klart när säsongen drar igång.

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
Rotorp skrev:
2682228 Ja nog skall det bli spännande att få känna på den nya sträckningen i verkligheten. Hoppas verkligen att det inte drar ut på byggtid och/eller besiktningstid mm så allt är klart när säsongen drar igång.

Precis och som den obotliga optimist jag nu är så kommer allt vara på plats i tid:tummenupp

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
HW skrev:
2679597 Om någon tror att LMS lägger ner ett belopp med x antal nollor före kommat utan att föra dialog med berörda besiktningsmän, djävligt erfarna förare, tävlingsledare, domare osv.... då har man fel...

Jag citerar Torkel i LMS:aren som kom som ett brev på posten idag:

"...för övrigt kan noteras att LMS RR-sektionstyrelse på 19 personer innehåller 9 aktiva förare, fyra licensierade tävlingsledare och 2-SVEMO domare!"

Totalt sett kan vi lugnt utgå från att den samlade IQ:n är minst dubbel jämfört med en mussla.

/HW
Allt som frågas, diskuteras och undras i tråden är inte indirekt eller direkt kritik mot er på LMS så ni behöver inte ta det så hårt. Folk är nyfikna och vill veta eftersom det är ett spännande projekt.

sandstream

Guest
Gustav O skrev:
2682263 Allt som frågas, diskuteras och undras i tråden är inte indirekt eller direkt kritik mot er på LMS så ni behöver inte ta det så hårt. Folk är nyfikna och vill veta eftersom det är ett spännande projekt.
Precis! :tummenupp

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Tycker kurvan ser helt rockenroll ut, ser ut att bli rejäl höjdskillnad i början :skrämd :)

Fast det ser ut som dom har fyllt upp rätt mycket efter första svängen, förut var det en stor svacka mellan svängarna. Ser ut att bli riktigt bra, kanske skulle kolla i morn när man ändå är där ute.

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös
Hur funkar det om man kommer med max nedlägg och skarpt går över i en nedförslutning? Kan säkert bli spännande effekter :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...