En annan finurlig sak jag funderat på är drömmar. Hur verkliga är dom????
Alla har väl vaknat och kännt sig förvirrade om vart dom befinner sig då dom just haft en dröm som vart så verklig att man kunnat ta på den så att säga. Hur verklig är denna dröm???? Är det en själslig resa man har tagit kanske???
Jag tror definitivt att man många ggr själsligt lämnat kroppen under sömn. Därför finns det även människor som upplevt andra platser på jorden och varit dör trots att dom fysiskt inte varit där.
ex. min kropp somnar, jag har fortfarande öppna ögon och registrerar fortfarande den verklighet som vi är i nu. Personen bredvid mig talar till mig och när jag svarar så låter min röst spräcklig som man just vaknat. Trots detta så är mitt spyke och själ vakna och registrerar allt i rummet. Skillnade är bara den att när jag vaknar på morgonen så har denna upplevelse 2 olikheter hos 2 personer.
Jag har drömt att en person är med mig i min dröm. Personen bredvid mig har upplevt verkligheten genom att vara vaken men att jag sov.......
nån som hänger med på vad jag menar????
Jag har drömt verklighet, alltså så kan andra drömma verklighet. Om jag drömde verklighet i detta rum så kan jag även drömma verklighet nån annanstans, alltså så kan man själsligt lämna kroppen för upplevelser för att senare återvända till den. Och eftersom man drömt om sig själv i andra situationer så kan det vara så att vi har en massa paralella unversum.....vilket i sin ordning får mig att tro att när vi fysiskt dör här så kan vi själsligt förflytta oss till ett paralell universum och sammansmälta med den själen där för att vi egentligen bara är en o samma person, vilket senare blir att man haft en dröm/tanke när man vaknar i denna nya verklighet

Man är nån annanstans allt är verkligt och den verklighet man precis vart i(den som är nu) var bara en dröm.....
Twistat va???
edit: på detta sätt så har du alltså rätt om att life aint over when you die Kay!!!
//R - Legimit Psycho Cosmonaout