Fighter
Ny medlem
Jag är glad om holten stannar, någon bättre pressent kan ju inte aliansen få!.
Fru Reinfeldt och hennes polare är precis som sin man "untouchable" men inte ens ideologiska skygglappar borde hindra folk från att bli upprörda över det som framkommer på den sidan...svensk korruption, och så skrattar vi åt andra länder.Den här lilla kartläggningen är ganska intressant.
http://stockholmsrean.se/
Å andra sidan börjar det gå lite väl långt nu. Som nation mår vi bara bra av att ha en fungerande opposition eftersom den hela tiden kräver sittande regering att hålla skärpan.
Konkurrens föder framgång och sådant. Nu när det bara är totala icke-frågor som avhandlas och det pratas person istället för politik så lider vi alla av det i längden, tycker jag.
... inte ens ideologiska skygglappar borde hindra folk från att bli upprörda över det som framkommer på den sidan...
Å andra sidan börjar det gå lite väl långt nu. Som nation mår vi bara bra av att ha en fungerande opposition eftersom den hela tiden kräver sittande regering att hålla skärpan.
Konkurrens föder framgång och sådant. Nu när det bara är totala icke-frågor som avhandlas och det pratas person istället för politik så lider vi alla av det i längden, tycker jag.
Är det inte lite häxjakt på karlstackarn? Tycker fanimej synd om honom. Det är ju krakarna som gnäller på honom som tillsatt honom.
...nnnnnn...
Ca 1500 idag tror jag..
Då blir ju frågan - vem tar över? Jämtin? Brrrr...
Jo, det är ju lite av problemet det med, Juholt var ju det bästa dom hade, så fortsättning följer...
Vem som tar över partiet är oklart, Jonas Sjöstedt och V tar över väljarna....
Juholt var definitivt inte det bästa de hade, men den enda stollarna kunde enas om var en patologisk lögnare och pratkvarn. Lena Mellin har för en gångs skull rätt när hon lägger skulden på valberedningen snarare än på Ljugholt själv.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|