Mavve
Ur-medlem sen 2002.
Söker man efter ett par intervjuer på flygplatserna om hur de inte hinner plöja landningsbanan eller av-isa vingarna på flygen så har resenärerna förståelse för det. Medtrafikanter har även förståelse för att saltbilen/plogbilen inte hinner ploga motorvägarna - MEN FAN OM INTE TÅGEN GÅR!!! Då är det genast skandal och resegarantier ska utgå, helst det dubbla.
Den danska sidan har glesare trafik på spåren. Deras växlar fryser precis som våra och lokföraren måste gå ut och slå sönder isen, precis som här. Sen har de ingen ny citytunnel som ställer till det heller på den danska sidan.
Jag har åkt en massa buss och ett par tåg nu och endast en växel fick lokföraren gå ut och spräcka så det har flytit på bra. Sen att jag åker gratis gör inte saken sämre heller
Jo, god jul och den biten.
Den danska sidan har glesare trafik på spåren. Deras växlar fryser precis som våra och lokföraren måste gå ut och slå sönder isen, precis som här. Sen har de ingen ny citytunnel som ställer till det heller på den danska sidan.
Jag har åkt en massa buss och ett par tåg nu och endast en växel fick lokföraren gå ut och spräcka så det har flytit på bra. Sen att jag åker gratis gör inte saken sämre heller
Jo, god jul och den biten.