fick du och sEia tag i några prylar/vapen från slaktplatsen där han blev skjuten?
När jag insåg att dom var två var det bara att lägga benen på ryggen. Med endast en hammare tar man inte fajten mot automatvapen men han sköt mig i ryggen när jag sprang in i skogen.
Nej, jag försökte hinna dit, men samtidigt ta mig försiktigt framåt (dom var minst två och tungt beväpnade)
Men när vi väl konstaterat att jag med säkerhet gått förbi platsen Jonas dog på så vände jag om till safezone och hoppade ut
Fler än jag som märkt att zoomingsfunktionen på kartan inte funkar?
Japp, funkar inte för mig heller.
Ska bli riktigt intressant med att resten öppnas upp, lär bli duktigt stor miljö att röra sig inom
Föresten, måste berätta om min lilla mini-hjärtattack i förr går.
Befann mig långt norrut, skulle ta mig från "semester-byn" där till Safezone i väster när jag helt plötsligt, mitt ute i skogen, märker att två pers skriver på tyska i Proximity-chatten, alltså att dom är inom XX antal meter... fick panik och la mig nere men precis samtidigt springer två personer fram 5 meter från mig, ena med flashlight som bländar mig. Dom stannar dock helt i panik och bara stirrar på mig (medium backpack, armor, black skull och mossberg)... så jag bara ligger där och siktar på den med flashlight och dom bara står där. Tillslut skriver ena nånting och visar sig att båda är helt obeväpnade med undantag för flashlighten, så jag backar lite för att hålla avstånd mellan oss.
Blev lite trevligt chattande och nämnde att jag lämnat en hel del vatten och mat i byn norrut för jag inte kunde bära med mer.
Man fortsätte dock vara lite nervös för dom rörde nästan jämte lite på sig, och avståndet mellan oss minskade lite då och då... man är nervös hehe
Jag kommer kunna lira lördag kväll, förhoppningsvis lite på söndag också