Blev disconnectad från servern...
Hörrni, hur använder man hagel-ammon? Har en Mossberg 590 med ett antal patroner i. Har hittat 2x 12 gauge och 12 slugs som man kan välja attach på i inventory men den laddar dem inte så att jag förstår eller ser 8+12 i ammorutan. Hur funkar det?
edit: efter att ha läst War Z wiki som Werzion så snällt länkade till så upptäckte jag att 2x12 gauge inte funkar i Mozzberk'en, bara i avsågade dubbelpipan.
Hittade följande i War Z forumet
In an interview with Sergey Titov he did confirm that two maps are in pre-production.
He said the two maps would be based on California (Mainly LA and San Fran) and Manhattan, NY.
Sergey also stated the California map is 3-4 times larger than the existing Colorado map. And they will require the use of vehicles.
Another thing is the maps will have exclusive weapons that won't be able to be found on other maps.
Ja, eller trillar ut på marken och kan plockas upp igen åtminstone. Skumt...Ladda inte om din mossberg innan den är tom, det du redan har i bössan försvinner.
Trevligt med större karta! Min enda beväpnade gubbe blev uppäten av zombies och jag tappade Mozzbergen
Skapade SHxKMan eftersom man nu inte kan ha streck eller krumelurer i namnet och hoppade in på samma server men fick tyvärr börja i andra änden Däremot nära Norad Military base och där fanns det loot och en ny Mossberg i ett av bevakningstornen
Massa Hummvee's överallt att hoppa upp på när Z's är efter en. Sen bara
Råkade skjuta min första motspelare då han sprang på mig runt ett hörn. Hade hagelbraken uppe och det blev tyvärr lite reflexmässigt PANG. klart. färdigt
Han hade bara hammare. Hade inte direkt behövt skjuta honom men jag blev så överraskad...
Jag har sett att många klaner lagt upp rutnät och gridsystem på kartan för att kunna säga att jag är i G7 isf klartext. Smart! Nån som har en skärmdump på hela nya kartan?
Surt att inte kunna lasta av sig pickorna först
Jag har ammo till tre vapen (STANAG, SVD och 9mm) men inga vapen. Kan tänka mig att byta lite. Är i Norad med den gubben
SOG-ARK verkar kunna vara ett vettigt gäng att joina, ju större och fler, desto roligare
Vet ju dock inte om jag helt gillade deras idé med att alltid ha oranga/gula hjälmar på sig och vita skjortor för att identifiera varandra bättre... då kör jag hellre alltid mörka kläder och black skull mask för att synas så lite som möjligt (speciellt när det är mörkt).
Jag har inte ens hittat nån på skype att prata ihop mig med än, men jag kommer inte att gå med nån annan klan. Roligare att lira med de man 'känner'
Addad ja, men jag har inte haft voicechat med nån under ett spel hittills.åja du e addad i min Skype iaf
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|