kopplingstrubbel
Nu är det *snart* dags att ta ut den svarta pärlan igen... Men innan jag gör det har jag lite funderingar över kopplingen på t-acen.. Upplevde att det var svårt att hitta dragläget förra säsongen (nyinköpt då). Det kändes liksom som att det var antingen eller vilket gjorde att det blev riktigt ryckigt och dant när man kör i låga hastigheter. Senare havererade lamellerna
Haveriet gick på garantin och jag trodde då att det skulle bli bättre.. men ICKE...
Några idéer? Är väldigt ny på hojar så skäms inte för att föreslå de mest simpla saker
Men skippa handhavandefelsidéer för polarens R1:a är inga som helst problem att hantera.
Over
//JK
edit: kan vara bra att länka bilder rätt
Nu är det *snart* dags att ta ut den svarta pärlan igen... Men innan jag gör det har jag lite funderingar över kopplingen på t-acen.. Upplevde att det var svårt att hitta dragläget förra säsongen (nyinköpt då). Det kändes liksom som att det var antingen eller vilket gjorde att det blev riktigt ryckigt och dant när man kör i låga hastigheter. Senare havererade lamellerna
Haveriet gick på garantin och jag trodde då att det skulle bli bättre.. men ICKE...
Några idéer? Är väldigt ny på hojar så skäms inte för att föreslå de mest simpla saker
Men skippa handhavandefelsidéer för polarens R1:a är inga som helst problem att hantera.
Over
//JK
edit: kan vara bra att länka bilder rätt
Last edited: