lurken, mina tankar om yngre förare är nog väldigt starkt kopplad till min egen körstil när jag var yngre ...
Jag insåg dock efter ett tag att jag levde inte p.g.a. att jag varit en duktig motorcyklist. Jag levde för att jag haft enormt mycket tur. (Jag önskar att det fanns ett piller som man kunde ge unga motorcyklister som får dem att fatta detta. Det skulle sänka min försäkringspremie drastiskt...)
-*X*-
Men snälla lurken, (hur ska jag kunna förklara ...) om du hoppas och tror på tips om billiga försäkringsbolag så begår du nog ett taktiskt misstag när du samtidigt skriver att du kraschat många gånger ... (och ja, jag är fullt medveten om att det är otaktiskt av mig att överhuvudtaget informera dig om detta men jag är en korkat osjälvisk individ.) Vi får väl se hur många T-ace-ägare som vill sponsra din framtida framfart.
-*X*-
Jag hade en gång i min ungdom en kompis som även han försökte undvika döden samtidigt som han gasade hej vilt med sin båge... (aningen motsägelsefullt agerande egentligen...) Han begravdes i ungefär samma skick som några av killarna på bilderna jag länkade till nyss. Organdonation var omöjligt om vi säger så ...
(Ifall du känner för det så får du förståss gärna fortsätta på den inslagna vägen och sätta in ett valfritt och passande skämt i stycket ovan. )
Kör lugnt!