De lär säga att rumäner är rasister helt enkelt.http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vastnytt/rumaniens-ambassador-uppmuntra-inte-tiggeriet
Hepp...
Vad säger tiggar-kramarna nu då?
De lär säga att rumäner är rasister helt enkelt.http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vastnytt/rumaniens-ambassador-uppmuntra-inte-tiggeriet
Hepp...
Vad säger tiggar-kramarna nu då?
De kanske inte vet bättre, eller har traditioner, eller inte kan skaffa preventivmedel. Jag vet inte.30 år gammal och sju barn.
Kan man inte producera lite färre ungar om nu situationen är gräslig?
Det är ju bara i extrema välfärdsstater (läs Sverige) man tjänar på att klämma fram ungar.
30 år gammal och sju barn.
Kan man inte producera lite färre ungar om nu situationen är gräslig?
Det är ju bara i extrema välfärdsstater (läs Sverige) man tjänar på att klämma fram ungar.
De kör batterier.har tiggarna i storstäderna bostäder och el till husvagnar som här?
Kolla relevant lagtext eller prejudikat.Vad är definitionen på "aggressivt tiggande"?
SVT text lista om olika länders/städers lagar.
Vilket för övrigt är varför text TV är så bra. Deras redaktion verkar nästan totalt åsiktsbefriade dessutom, Sveriges mest objektiva nyheter? Klart grym app också.Intressant läsning i kortfattat format.
Vilket för övrigt är varför text TV är så bra. Deras redaktion verkar nästan totalt åsiktsbefriade dessutom, Sveriges mest objektiva nyheter? Klart grym app också.
Håller med. Jag brukar läsa text-tv via min tv. Gammal vana som sitter i. Får ta och kolla in appen. Känns helt fel att läsa text-tv via datorn av någon anledning.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|