Smygarn76
Medlem
Kom på en sak:
Lystring, lystring alla frigolithjon....
Bilda familj, köp kåk och återkom om 10 år!
Väx upp för fan.....
Hmmmmmm vad är kravet för att klassas som ett frigolithjon ??
Kom på en sak:
Väx upp för fan.....
Någon som vet om det är olagligt att lägga ut spikmattor inför en viss person? Han åker runt på en kina fiddy utan ljuddämpare .. och försöker toppa den utanför mitt hus, 30 dvs.. och det är dagis, idrottsplats m.m .
Han har varit nära på att köra in i mig, och på mig.. Så nu får det vara nog!
Så det är bara en liten tanke? Eller är man tvungen å jaga honom å snacka vett me honom? första lösningen verkar bäst..
Jag är ingen ''moral'' person jag heller, men hissen verkar inte gå ända upp i hans skalle, med tanke på hur han håller på.
jag äter mjukglass
Jo, men i det här fallet är det alldeles för många som just INTE tänker. Detta forum har utmärkta exemplar av frigoliter som just visar att det är så.
V.S.V
Hade jag haft barn i ett villaområde där kidsen spelar fotboll på gården, bollen lätt åker ut på 30-vägen och där visar det sig att det är hojförare som gasar på.
Japp, jag hade också börjat grusa vägen då, inte för att skada någon men för att skydda mina barn. Sen satt upp en skylt med "Rullgrus på vägen"
Vem fan vill att en hoj ska dundra förbi där ens son eller dotter ska lära sig att cykla på en 30 väg typ?
Jag brukar ofta anses som en moralkärring av andra på det här forumet då jag förespråkar återhållsamhet av allt som kan reta allmänheten (buller, fart, omkörningar på fel sida osv..)
Men jag har ändå någonstans förståelse för att det är kul att köra fort och att man vill modifiera sin motorcykel för mer effekt även om det leder till mer buller, och framförallt kallar jag inte folk hjon kors och tvärs.
Du har inte skrivit ett enda positivt inlägg såvitt jag kan se, allt du skriver är negativt mot sporthojsåkare, och du kryddar alla dina inlägg med ditt egenpåkommna favoritord.
Skulle det inte vara bättre för dig att lämmna den här siten och uppsöka något glidar/customforum, eftersom det verkar vara ditt intresseområde?
Ett litet tips bara, folk på custom/glidare kör också för fort och bullrar, försök låta bli att smäda dom för det så kanske du välkomnas på ditt nya forum.
Kom på en sak:
Väx upp för fan.....
Du får inte ladda ner från internet heller.
för att citera en i denna tråd (ändrat lite bara)
Dvs 30 eller för den delen 50 av skäl ett vettigt skäl tex bostadsområde är helt ok o där håller man hastigheten.
Men "markvibrationer" ... Det är inget skäl. Det är en dålig ursäkt för nån princip sak.
EDIT: Det skulle lika gärna kunna vara "lös springande katter" som "markvibrationer" eller nått annat dummt
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|