Robin Hood
Din nuvarande titel är ?????????????
Det var dags att sprida lite TTS i landskapet
https://www.youtube.com/watch?v=egsZg9n57c4
coolt klipp
//Robin
Det var dags att sprida lite TTS i landskapet
https://www.youtube.com/watch?v=egsZg9n57c4
Undrar om det är samma snubbe som jag köpte mina Jollypipor av?
Han hade om jag minns rätt jobbat som generalagent för Yamaha i Holland och hade en ladugård full med 2t från 80-talet nånstans långt ute i Östra Göinge typ. Han hade då och verkar fortf ha en webshop där han säljer diverse prylar http://www.50cc.eu/. Kan ha varit en sju år sen ca. Marcel Dekker hette han. Var kul att se hans samling
Söndag 3 12 2017
80-tal, extra-ljus. Le Mans, Bol Dor, långdistans-stuk.
CB1100R 1982 extrahål i nederkant kåpa, mer kylning! 4/1 mindre vikt! mer effekt?
Bakskärm borta, snabbt hjulbyte!
View attachment 440196 View attachment 440197
Mvh Toyman
Tonys SuperBikeGarage
Åh, blir nästan gråtmild. Känns som i går när jag gick för att hämta min första hoj, en DT 125 -81 uppe vid tågstationen i Nyköping. 6500 kr som jag jobbat ihop genom att riva en fastighet under sommaren. Jävlar vilken känsla
Du var inte ensam om det Suktade starkt efter en RD 125 LC! Misstänker att du tittade mer på den uppe till vänster
Åh, blir nästan gråtmild. Känns som i går när jag gick för att hämta min första hoj, en DT 125 -81 uppe vid tågstationen i Nyköping. 6500 kr som jag jobbat ihop genom att riva en fastighet under sommaren. Jävlar vilken känsla
Du var inte ensam om det Suktade starkt efter en RD 125 LC! Misstänker att du tittade mer på den uppe till vänster
Tyvärr hade jag inte råd med LC:n, det fick bli en ett år äldre luftkyld RD 125 DX istället. Utrustades med ett par Allspeed expansionskammare andra året. Om de gav mer effekt vet jag inte, men de gav en kraftig effekt puckel som gjorde att den kändes sportigare. Men den kom sig kanske mer av att motorn tappade bottendraget
Ja det måste ju varit obeskrivligt när du dessutom jobbat ihop till den själv, underbart! Kommer du ihåg var du åkte första turen? Vilket år var det och var DT:n ny?
Det var 1981. Köpte den av en kille som kört den knappt 200 mil. Vill minnas att jag körde till Täckkammars bro och naturligtvis runt i stan för att glassa.
Det var 1981. Köpte den av en kille som kört den knappt 200 mil. Vill minnas att jag körde till Täckkammars bro och naturligtvis runt i stan för att glassa.
Har nog hakat upp mig. En 80-talare till på väg in i garaget.....
View attachment 444223
Har nog hakat upp mig. En 80-talare till på väg in i garaget.....
View attachment 444223
Ingen fara, det kan aldrig bli för många 80-talare!
Men hur många CB1100R har du? Berätta varför du köpte en till.
Grattis Tony!
Men det är inte så väl att skinnstället ät stl 58 och till salu
//Micke
Bara att gratulera52.... 52 och perfect för mig, ersätter mitt gamla som är lite buskigt.....
Några har du? Mvh Tony
Oj vilken flashback!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS