Tjej från Göteborg..

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Det stämmer nog :lol Närå, finns ju en viss tjej i Nordic Superbike som kör fort och hon verkar ju runt 40 eller så.. närå, 30 kanske.

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
essey skrev:
Hej hej allihop!

Ny här på sporthoj. 31 årig tjej från Göteborg som kör en gsx-r 750.
Hoppas på många trevliga diskussioner och kanske lite hojturer med folk härifrån.

:)

Ha en fin pingst!

Hallå och välkommen! :)

Psychodad

Varför tar semestern alltid slut?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Liten men naggande god KTM -12
essey skrev:
Ser definitivt fram emot lite turer med lite nytt folk. Det hade varit kanon.. Själv kom jag precis hem från mina föräldrar ovanför Uddevalla.. Kan säga att jag fick nästan bryta mig loss från hojen för det var så jäkla kallt...

Håller på att tina upp nu med en kaffe ;)

Norr om Uddevalla? Är själv ursprungligen från centralorten ( :D ) Hunnebostrand, så det lär väl vara i närheten kan man tänka, eller...

Välkommen iallafall.

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Psychodad skrev:
Norr om Uddevalla? Är själv ursprungligen från centralorten ( :D ) Hunnebostrand, så det lär väl vara i närheten kan man tänka, eller...

Välkommen iallafall.

Japp det stämmer.. dom bor i Dingle.. Världens metropol.. :lol

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
essey skrev:
Japp det stämmer.. dom bor i Dingle.. Världens metropol.. :lol

Välkommen!!!!!

Dingle.....får det att vattnas i munnen på mig! Passerar förbi där ibland när det bär av ner till sambons stuga i Hamburgsund. Tar ju inte alltid raka vägen när man ska dit :)

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
pajo skrev:
Välkommen!!!!!

Dingle.....får det att vattnas i munnen på mig! Passerar förbi där ibland när det bär av ner till sambons stuga i Hamburgsund. Tar ju inte alltid raka vägen när man ska dit :)

Förr i tiden innan dom fick en rondell och E6 blev omledd till lerpölen så hade Dingle faktiskt ett rödljus.. Tur det annars hade ju inte folk vetat om att det existerade överhuvudtaget :hihi Numera får dom gå på gamla meriter..

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
essey skrev:
Förr i tiden innan dom fick en rondell och E6 blev omledd till lerpölen så hade Dingle faktiskt ett rödljus.. Tur det annars hade ju inte folk vetat om att det existerade överhuvudtaget :hihi Numera får dom gå på gamla meriter..

Va? Har dom tagit bort rödljuset? Det var värst, när gjorde dom det? Tydligen så var det länge sedan jag körde igenom stället.

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
DumDum skrev:
Va? Har dom tagit bort rödljuset? Det var värst, när gjorde dom det? Tydligen så var det länge sedan jag körde igenom stället.

Uhm.. jag tror det var förra året eller rent av 2 år sedan :(

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
essey skrev:
Uhm.. jag tror det var förra året eller rent av 2 år sedan :(

Ja där ser, man utveckling går framåt i metropolen Dingle. :lol

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Kawa Tina skrev:
hej hej
Vad roligt en till hojtjej i Göteborg

Tycker det hade varit kul om man kunde dra ihop ett tjejgäng på tur någon gång från götet också! Det verkar ju finnas en del här.. får la lägga ut en tråd någon gång...

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
essey skrev:
Tycker det hade varit kul om man kunde dra ihop ett tjejgäng på tur någon gång från götet också! Det verkar ju finnas en del här.. får la lägga ut en tråd någon gång...

Jag har ett par tjejkompisar som åker med "tjejligan" på söndagarna. Killar är helt förbjudna på dom turerna! Stenhårt på att det ska vara kortegekörning i glidartempo och tydligen en hel del snack om knyppling, kakrecept och annat "kvinnligt" :rolleyes:
Om du vill så kan jag förmedla kontakt med dom.

Annars så har du IQ bitches här i Götet. Tjejklubb som det verkar vara lite mer drag i. Dom har även en egen hemsida som du kan googla upp ifall du är intresserad.

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
DumDum skrev:
Jag har ett par tjejkompisar som åker med "tjejligan" på söndagarna. Killar är helt förbjudna på dom turerna! Stenhårt på att det ska vara kortegekörning i glidartempo och tydligen en hel del snack om knyppling, kakrecept och annat "kvinnligt" :rolleyes:
Om du vill så kan jag förmedla kontakt med dom.

Annars så har du IQ bitches här i Götet. Tjejklubb som det verkar vara lite mer drag i. Dom har även en egen hemsida som du kan googla upp ifall du är intresserad.

Glidartempo är väl kanske inte riktigt min grej.. Får så ont i armarna :hihi

Vad beträffar IQ så känner jag en av tjejerna där, vi åkte en del förra sommaren.. Tack för tipsen ändå :) :)

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
essey skrev:
Glidartempo är väl kanske inte riktigt min grej.. Får så ont i armarna :hihi

Vadådå? du är ju tjej så då måste du ju gilla att åka kortege i glidartempo! Och tänk vilken chans du missar att byta till dig ett par riktigt smaskiga kanelbullsrecept. För att inte tala om möjligheten att fritt kunna basunera ut dina åsikter om hur fruktansvärt korkade och elaka män är. :rolleyes:

:huvet (märks det att jag stör mig på dom? nåja, var människa blir lycklig på sin sak)

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
DumDum skrev:
Vadådå? du är ju tjej så då måste du ju gilla att åka kortege i glidartempo! Och tänk vilken chans du missar att byta till dig ett par riktigt smaskiga kanelbullsrecept. För att inte tala om möjligheten att fritt kunna basunera ut dina åsikter om hur fruktansvärt korkade och elaka män är. :rolleyes:

:huvet (märks det att jag stör mig på dom? nåja, var människa blir lycklig på sin sak)

Lugna sig lite nu dumdum :hihi

Vi kan väl dra ihop ett killgäng som kör JÄTTEFORT å pratar om olja,tändstift å förgasare å sånt :näsblod :rolleyes:

Hej förresten säger jag till essey från gbg, alltid kul med tjejer som kör hoj, särskilt om de är från götet :tummenupp

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
fogerty skrev:
Lugna sig lite nu dumdum :hihi

Vi kan väl dra ihop ett killgäng som kör JÄTTEFORT å pratar om olja,tändstift å förgasare å sånt :näsblod :rolleyes:

Dom heter WCX och kör från götaplatsen 12:00 arbetsfria dagar. :lol

Last edited:

Trippelåtta

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ducati 888 Strada, LEM 50cc
Essey, varför står det i din profil att du bor i Göteborg när jag vet var du bor? :7peta

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati