Det stämmer nog Närå, finns ju en viss tjej i Nordic Superbike som kör fort och hon verkar ju runt 40 eller så.. närå, 30 kanske.
essey skrev:Hej hej allihop!
Ny här på sporthoj. 31 årig tjej från Göteborg som kör en gsx-r 750.
Hoppas på många trevliga diskussioner och kanske lite hojturer med folk härifrån.
Ha en fin pingst!
essey skrev:Ser definitivt fram emot lite turer med lite nytt folk. Det hade varit kanon.. Själv kom jag precis hem från mina föräldrar ovanför Uddevalla.. Kan säga att jag fick nästan bryta mig loss från hojen för det var så jäkla kallt...
Håller på att tina upp nu med en kaffe
Psychodad skrev:Norr om Uddevalla? Är själv ursprungligen från centralorten ( ) Hunnebostrand, så det lär väl vara i närheten kan man tänka, eller...
Välkommen iallafall.
essey skrev:Japp det stämmer.. dom bor i Dingle.. Världens metropol..
pajo skrev:Välkommen!!!!!
Dingle.....får det att vattnas i munnen på mig! Passerar förbi där ibland när det bär av ner till sambons stuga i Hamburgsund. Tar ju inte alltid raka vägen när man ska dit
essey skrev:Förr i tiden innan dom fick en rondell och E6 blev omledd till lerpölen så hade Dingle faktiskt ett rödljus.. Tur det annars hade ju inte folk vetat om att det existerade överhuvudtaget Numera får dom gå på gamla meriter..
DumDum skrev:Va? Har dom tagit bort rödljuset? Det var värst, när gjorde dom det? Tydligen så var det länge sedan jag körde igenom stället.
DumDum skrev:Ja där ser, man utveckling går framåt i metropolen Dingle.
Kawa Tina skrev:hej hej
Vad roligt en till hojtjej i Göteborg
essey skrev:Tycker det hade varit kul om man kunde dra ihop ett tjejgäng på tur någon gång från götet också! Det verkar ju finnas en del här.. får la lägga ut en tråd någon gång...
DumDum skrev:Jag har ett par tjejkompisar som åker med "tjejligan" på söndagarna. Killar är helt förbjudna på dom turerna! Stenhårt på att det ska vara kortegekörning i glidartempo och tydligen en hel del snack om knyppling, kakrecept och annat "kvinnligt"
Om du vill så kan jag förmedla kontakt med dom.
Annars så har du IQ bitches här i Götet. Tjejklubb som det verkar vara lite mer drag i. Dom har även en egen hemsida som du kan googla upp ifall du är intresserad.
essey skrev:Glidartempo är väl kanske inte riktigt min grej.. Får så ont i armarna
DumDum skrev:Vadådå? du är ju tjej så då måste du ju gilla att åka kortege i glidartempo! Och tänk vilken chans du missar att byta till dig ett par riktigt smaskiga kanelbullsrecept. För att inte tala om möjligheten att fritt kunna basunera ut dina åsikter om hur fruktansvärt korkade och elaka män är.
(märks det att jag stör mig på dom? nåja, var människa blir lycklig på sin sak)
fogerty skrev:Lugna sig lite nu dumdum
Vi kan väl dra ihop ett killgäng som kör JÄTTEFORT å pratar om olja,tändstift å förgasare å sånt
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|