Dr madNESS
Ny medlem
Hej hej. Vill du med och rejsa i västergötland?? www.cimf.se där brukar det gå undan. hej hopp!
essey skrev:Hej hej allihop!
Ny här på sporthoj. 31 årig tjej från Göteborg som kör en gsx-r 750.
Hoppas på många trevliga diskussioner och kanske lite hojturer med folk härifrån.
Ha en fin pingst!
Trippelåtta skrev:Essey, varför står det i din profil att du bor i Göteborg när jag vet var du bor?
DumDum skrev:Vadådå? du är ju tjej så då måste du ju gilla att åka kortege i glidartempo! Och tänk vilken chans du missar att byta till dig ett par riktigt smaskiga kanelbullsrecept. För att inte tala om möjligheten att fritt kunna basunera ut dina åsikter om hur fruktansvärt korkade och elaka män är.
(märks det att jag stör mig på dom? nåja, var människa blir lycklig på sin sak)
Avarage skrev:Trodde först när jag läste ditt inlägg att du redan bodde här nere men så var icke fallet! Och eftersom kvinliga hojförare är underrepresenterade (speciellt dem med lite mer aktiv körstil som intresse) önskar jag dicg varmt välkommen ner till våra underbara vägar. För att inte snacka om alla trevliga människor som bor här! .
Om du vill åka i lite större grupp blandat tjejer/killar (även om killar är kraftigt överrepresenterade, tyvärr) så kolla runt lite bland hojklubbarna som finns i Götet och då gärna de som är lite mer inriktade mot tävlingsverksamheten. Så till vida du inte är ute mer efter festandet i stället för hojkörning! Det finns några stycken som är bra!
Varmt välkommen till just nu soliga Götet!
Mvh!
// Niklas
Avarage skrev:Klubben jag är med i kör två dagar i veckan (tisdagar & torsdagar) med lite olika tempo. Där vi kör lite långsammare på torsdagar och lite fortare på tisdagar.
Start från klubbhuset kl. 18:00 båda dagarna.
Hör av dig om intresse finns! Alla andra som ev. läser detta är också välkommna, naturligtvis!
Klubben heter KMK (Kortedala Motor Klubb)
http://www.kortedalamotorklubb.com
Mvh!
// Niklas
bebbe skrev:Detta låter som någonting jag kanske kan haka på Skulle behöva lite erfarna som visar kul vägar norr om GBG.
b-man skrev:Skit i alla andra klubbar!
WCX har en inofficiell tur som leds av medlemmen Blondie.
Han är sketlätt att känna igen då han kör en pippigul 954 bläjd.
Denna tur går i raskast möjliga tempo med start på Götaplatsen och stopp utanför café Garbo, där det finns en uppsjö med bakverk att välja mellan!
Gå in på
http://forum.wcx.nu/forum/
I mappen som kallas Rendez Vous kan man se när det
är åkningar på gång.
essey skrev:Frågan är bara om det blir alldeles för raskt?
essey skrev:Tycker det hade varit kul om man kunde dra ihop ett tjejgäng på tur någon gång från götet också! Det verkar ju finnas en del här.. får la lägga ut en tråd någon gång...
Kawa Tina skrev:låter som en toppenide' jag är på
Denna tur går i raskast möjliga tempo med start på Götaplatsen och stopp utanför café Garbo, där det finns en uppsjö med bakverk att välja mellan!
Gå in på
är åkningar på gång.
Gå in på
är åkningar på gång.
Avarage skrev:Är er åkning öppen för alla som vill/kan? Hur långa pass kör ni i regel? Och hur många brukar deltaga?
Det är alltid kul att träffa likasinnade och nya ansikten vilket är orsaken till att jag frågar!
// Niklas
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |