Det spelar ingen roll vilken stad du är i. De bästa flickorna finns på universiteten.
Du vet väl att det är just det som filmen Shrek fått sin inspiration ifrån när de skrev kraktärsbeskrivningen för prinsessan.
Hela "förvandlingen" från sessa till troll är ju baserat på verkligheten där pumor tvättar av sig sminket.
Jag vet inte i vilka kretsar du umgås. Men bland mina vänner är de flesta totalt obrydda om vad andra tycker. Åtminstone nu när de rakat mustachen sålt mopeden.
Klart man drar alla över en kam! det stämmer ju. Och i de få fall en tjej inte känner sig träffad är det väl bara för henne att vara glad.
Jag kan dra det ett steg längre och hävda att minst 70% av alla plastcheyer i sthlm är från Götene, Ystad, Borås, etc och tycker sig ha växt ur sin håla, oppererat in plastkulor som lägger sig i armhålerna och emigrerat till Stureplan för att bli bjudna på skumpa, denna gudars näktar vilken enligt Dem är mer värd än guld.
sen att var enda sopa kan köpa en flarra på systemet gör ingen skillnad. Plast+Skumpa=Ligga
Bullysmile...munkkloster och celibat?
Gör som alla andra stureplanare som har tröttnat, flytta ner hit!
Orkade inte läsa hela tråden även fast jag tycker hela grejen är otroligt intressant.
Inlägget jag tänkte skriva har redan skrivits ser jag nu på sista sidan.
Majoriteten av blonderade plastbimbos med plutläppar och sillisar som gillar skumpa och koks på stureplan ÄR från mindre städer. Typ jättemycket från Örebro och liknande rövhål (jag har bott där).
Även killarna som fortfarande skaffar tribals och käkar steroider i popcornskålar har en tendens att komma från mindre samhällen.
Utvecklingen går framåt men inte lika snabbt, det är nästan så att man tror att dom till och med sänder nyheterna ett år efter i småstäderna.
Ta inte illa upp i onödan nu ni som inte bor i en större stad. det här är bara min observation och något jag tyckt väldigt länge.
Det gäller så klart inte alla, men vääääldigt många.
Nu gäller ju sannolikt inte kritiken mot tjejer, de specifika kjolstygen i Kramfors heller !
Hahaha det är ju henne jag är mest rädd för här på SH, hon verkar farlig
BTW Jävligt bra film du har där under grejen "OurLife" kollade just på den.
Verkar som om vissa här ser saker lite väl svartvitt.
Finns det verkligen ingen pingla som gillar att klä upp sig till en one-million-dollar-babe ibland, som dessutom också är fantastiskt intressant att konversera med? Utöver det gillar hon att köra/åka hoj?
Har i och för sig inte stått öga mot öga med en sådan tjej än (tror jag), men de måste väl finnas?
nepp finns inte (jorå, ett fåtal). Sen ska man inte ha en tjej att diskutera med heller som många med lite nivå hävdar utan det är kemin (floskel) som ska stämma. Man ska kunna jäklas med varann och humorn ska funka.
Delade intressen är en heller inget krav, jag vill inte ha en tjej som impas av dimmensionen på långfordens fördelarlåda utan en tjej, inte tjej med plast utan bara en tjej (om det finns)
Det gör de flesta killar om man låter dem få chansen till det
Word!
Många tjejer i sthlm som försöker hänga med i svängarna är från olika småstäder!
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|