Tjejer är verkligen från en annan planet!

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Det spelar ingen roll vilken stad du är i. De bästa flickorna finns på universiteten.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Du vet väl att det är just det som filmen Shrek fått sin inspiration ifrån när de skrev kraktärsbeskrivningen för prinsessan.

Hela "förvandlingen" från sessa till troll är ju baserat på verkligheten där pumor tvättar av sig sminket.

Lite kul det där, det är omvänt tjejjer-killar sas:

Tjejen kysser en groda som blir till prins
Killen kysser en sessa som blir till troll.

:rofl

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Verkar som om vissa här ser saker lite väl svartvitt.

Finns det verkligen ingen pingla som gillar att klä upp sig till en one-million-dollar-babe ibland, som dessutom också är fantastiskt intressant att konversera med? Utöver det gillar hon att köra/åka hoj?

Har i och för sig inte stått öga mot öga med en sådan tjej än (tror jag), men de måste väl finnas? :gnissla

Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag vet inte i vilka kretsar du umgås. Men bland mina vänner är de flesta totalt obrydda om vad andra tycker. Åtminstone nu när de rakat mustachen sålt mopeden.

Nu gäller ju sannolikt inte kritiken mot tjejer, de specifika kjolstygen i Kramfors heller :rolleyes:!

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Klart man drar alla över en kam! det stämmer ju. Och i de få fall en tjej inte känner sig träffad är det väl bara för henne att vara glad.

Jag kan dra det ett steg längre och hävda att minst 70% av alla plastcheyer i sthlm är från Götene, Ystad, Borås, etc och tycker sig ha växt ur sin håla, oppererat in plastkulor som lägger sig i armhålerna och emigrerat till Stureplan för att bli bjudna på skumpa, denna gudars näktar vilken enligt Dem är mer värd än guld.

sen att var enda sopa kan köpa en flarra på systemet gör ingen skillnad. Plast+Skumpa=Ligga

Word!
Många tjejer i sthlm som försöker hänga med i svängarna är från olika småstäder!

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Fan jag blir sårad! markus har inte skrivit ett enda inlägg i tråden :( börjar tro att jag sårat honom genom att dissa hans brudar!

Bullysmile...munkkloster och celibat?

Gör som alla andra stureplanare som har tröttnat, flytta ner hit! :tummenupp

Nä fy fan jag hittar alltid nån trevlig pingla, finns en som jag finns det en likadan brutta där ute nånstans :)

Flyttar jag från Sthlm så är det utomlands och inte till en liten värre wanabe håla där allt detta finns fast färre av då det är färre invånare.

Last edited:

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Orkade inte läsa hela tråden även fast jag tycker hela grejen är otroligt intressant.
Inlägget jag tänkte skriva har redan skrivits ser jag nu på sista sidan.
Majoriteten av blonderade plastbimbos med plutläppar och sillisar som gillar skumpa och koks på stureplan ÄR från mindre städer. Typ jättemycket från Örebro och liknande rövhål (jag har bott där).

Även killarna som fortfarande skaffar tribals och käkar steroider i popcornskålar har en tendens att komma från mindre samhällen.
Utvecklingen går framåt men inte lika snabbt, det är nästan så att man tror att dom till och med sänder nyheterna ett år efter i småstäderna.

Ta inte illa upp i onödan nu ni som inte bor i en större stad. det här är bara min observation och något jag tyckt väldigt länge.
Det gäller så klart inte alla, men vääääldigt många.

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Orkade inte läsa hela tråden även fast jag tycker hela grejen är otroligt intressant.
Inlägget jag tänkte skriva har redan skrivits ser jag nu på sista sidan.
Majoriteten av blonderade plastbimbos med plutläppar och sillisar som gillar skumpa och koks på stureplan ÄR från mindre städer. Typ jättemycket från Örebro och liknande rövhål (jag har bott där).

Även killarna som fortfarande skaffar tribals och käkar steroider i popcornskålar har en tendens att komma från mindre samhällen.
Utvecklingen går framåt men inte lika snabbt, det är nästan så att man tror att dom till och med sänder nyheterna ett år efter i småstäderna.

Ta inte illa upp i onödan nu ni som inte bor i en större stad. det här är bara min observation och något jag tyckt väldigt länge.
Det gäller så klart inte alla, men vääääldigt många.

Passa dig! Money dyker väl upp snart och läxar upp dig och tar åt sig allt och tror det handlar om henne!

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Hahaha det är ju henne jag är mest rädd för här på SH, hon verkar farlig :)

BTW Jävligt bra film du har där under grejen "OurLife" kollade just på den.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Verkar som om vissa här ser saker lite väl svartvitt.

Finns det verkligen ingen pingla som gillar att klä upp sig till en one-million-dollar-babe ibland, som dessutom också är fantastiskt intressant att konversera med? Utöver det gillar hon att köra/åka hoj?

Har i och för sig inte stått öga mot öga med en sådan tjej än (tror jag), men de måste väl finnas? :gnissla

Nepp finns inte (jorå, ett fåtal). Sen ska man inte ha en tjej att diskutera med heller som många med lite nivå hävdar utan det är kemin (floskel) som ska stämma. Man ska kunna jäklas med varann och humorn ska funka.
Delade intressen är en heller inget krav, jag vill inte ha en tjej som impas av dimmensionen på Långfordens fördelarlåda utan en tjej, inte tjej med plast utan bara en tjej (om det finns)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
nepp finns inte (jorå, ett fåtal). Sen ska man inte ha en tjej att diskutera med heller som många med lite nivå hävdar utan det är kemin (floskel) som ska stämma. Man ska kunna jäklas med varann och humorn ska funka.
Delade intressen är en heller inget krav, jag vill inte ha en tjej som impas av dimmensionen på långfordens fördelarlåda utan en tjej, inte tjej med plast utan bara en tjej (om det finns)

word!

Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...