Tjejkörning, onsdag 30 juni, Söderut

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Lite bilder!

Bifogat

• Fika.jpg
    Fika.jpg
    85.4 KB · Visningar: 165
  • Fuuuuck you.jpg
    Fuuuuck you.jpg
    60.9 KB · Visningar: 183
  • Samling.jpg
    Samling.jpg
    98.8 KB · Visningar: 230
  • Tjejhäng.jpg
    Tjejhäng.jpg
    69.1 KB · Visningar: 179

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Åh, jag hänger gärna med :) Och idag tänker jag inte jobba sent!!
Men törs man tro på lugnt tempo? Det är min första gruppkörning så man vill ju gärna kunna hänga på ;)

Det blir lugnt, de som vill bomba kör före och intar sen posörställning i nån korsning tills vi hunnit ifatt dem. Det brukar också alltid vara nån som är schysst nog att köra sist med oss slow mo så man känner dig inte stressad alls. Kommer du till Sveavägen eller Väsby?

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
Var är samlingsbilden från Skogis, nån som vet?

Åkte du med i badgruppen??? Jag trodde jag åkte med badgruppen och när vi kom fram till Skanssundet så tyckte jag det såg motbjudande ut att bada från kajkanten... ja ja, vi ses snart igen men jag är inte med i kväll, är helt slut.. dessutom tog det mig en 30 min igår att komma ur skinnstället eftersom blixtlåset fastnat högst upp... måste tilll skräddare bums

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Hoj
CBR 1000 - 08
Det blir lugnt, de som vill bomba kör före och intar sen posörställning i nån korsning tills vi hunnit ifatt dem. Det brukar också alltid vara nån som är schysst nog att köra sist med oss slow mo så man känner dig inte stressad alls. Kommer du till Sveavägen eller Väsby?

vilka är det som kör ikväll?

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Åkte du med i badgruppen??? Jag trodde jag åkte med badgruppen och när vi kom fram till Skanssundet så tyckte jag det såg motbjudande ut att bada från kajkanten... ja ja, vi ses snart igen men jag är inte med i kväll, är helt slut.. dessutom tog det mig en 30 min igår att komma ur skinnstället eftersom blixtlåset fastnat högst upp... måste tilll skräddare bums

Hehe, men det trodde jag med att jag gjorde, åkte med badgruppen?! Men jag kom aldrig ens till kajkanten, jag stannade vid färjeläget, och sen tog vi (jag, MaudF och RedHelmet) färjan över istället och körde nån timma till. Insåg att min solbränna gjorde sig bäst i tryggt förvar under stället och inte vid strandbrynet...

Hoppas vi ses nästa onsdag då, eller på gocartbanan på lördag morgon?

vilka är det som kör ikväll?

De jag vet är Omega3, Bodhisattva, UllisSolna, Tonks, och jag. Sen dyker det säkert upp fler, du kanske? =)
Alla är varmt välkomna!

Last edited:

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Hoj
CBR 1000 - 08
Hehe, men det trodde jag med att jag gjorde, åkte med badgruppen?! Men jag kom aldrig ens till kajkanten, jag stannade vid färjeläget, och sen tog vi (jag, MaudF och RedHelmet) färjan över istället och körde nån timma till. Insåg att min solbränna gjorde sig bäst i tryggt förvar under stället och inte vid strandbrynet...

Hoppas vi ses nästa onsdag då, eller på gocartbanan på lördag morgon?

De jag vet är Omega3, Bodhisattva, UllisSolna, Tonks, och jag. Sen dyker det säkert upp fler, du kanske? =)
Alla är varmt välkomna!

funderar på åka med innan man far imorgon bitti.
Va det 17.30 donken svea? o norrut?

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Hoj
CBR 1000 - 08
Last edited:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Varför kör ni inte med oss istället?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=163327&page=257

Slipper det bli två grupper.

De i den andra tråden ville köra snabbare idag så det passar bättre dela på det, det blir så mkt väntan för de skickligare annars, plus att vi slow mo känner oss stressade av att låta alla vänta. Vi kör ihop när alla vill hålla samma takt istället så blir alla nöjda o glada. Fast vi ses säkert på vägen!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Kan inte alla bulten fotografer hänga med er och ta lite bilder från badandet? :D

Varför är jag inte förvånad att den kom från dig gubben. :tuttar
Fan va ni måste ha dragit iväg igår....? :va

dessutom tog det mig en 30 min igår att komma ur skinnstället eftersom blixtlåset fastnat högst upp... måste tilll skräddare bums

Och vi ska inte avslöja varför blixtlåset fastnade. :rolleyes::glömdet

ak4

Ducatista
Gick med
19 Oct 2006
Hoj
-09, Ducati 848
Tack för en superkväll igår!! Verkligen kul att få se alla! Mycket bra uppstyrt också, instämmer med de övriga..=)
Nästa gång bör ALLA bada.. Doppade bara stortån så jag får också tagga till nästa gång..:tungan

Röv och tutt diskussioner, låter som att man har missat nåt;)

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
Tack för en superkväll igår!! Verkligen kul att få se alla! Mycket bra uppstyrt också, instämmer med de övriga..=)
Nästa gång bör ALLA bada.. Doppade bara stortån så jag får också tagga till nästa gång..:tungan

Röv och tutt diskussioner, låter som att man har missat nåt;)

Jasså du kom med den "riktiga badgruppen" jag hamnade ju i Skanssundet fast jag trodde jag var vid badet... Trodde du åkte till Donken Svea. Ja det var väldigt trevligt och bikini på nästa gång... blev sugen på att köra bana som du pratade så gott om... Ja det var väl inga tutt:tuttar o rövdiskussioner utan mer en monolog

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati