Tjockisar i alla länder, förena eder!

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
GSXR1100R skrev:
Du är sur bara för att du inte har någon Minimoto att leka med på söndagar, iof är det mest skruva och svära men ändå.
Nu blir det 1 timme traska i snön och räta ut ryggen.
Fattigdomen är ett elände, dyra saker det där. Kan inte jag få låna din minimoto mellan skruva- och svärapassen :)
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Åsa skrev:
6 med sig själva räknas inte som intervallträning :D Det är bara 6 med tösabid som räknas gamgubben....oj oj, vad illa du ligger till nu
Definitionen av tösabid varierar dock kraftigt.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Bingo skrev:
Fattigdomen är ett elände, dyra saker det där. Kan inte jag få låna din minimoto mellan skruva- och svärapassen :)
Klart att du får, välkommen att svära och skruva 19/2 på RH mellan 10-14.
 

GSXR72

A divorce sucks
Gick med
5 Aug 2005
Ort
Malmö
Hoj
Suzuki GSXR 750 1989
Tja,

Jag köpte träningskort på Goodlife i malmö i nyårspresent till mig själv .

jobbigt att komma igång, men nu har man fått upp flåset lite och rasat i vikt . Ligger på 93 kilo nu, låg som mest på 99,7 i julas .

Så ganska stolt över mig själv, får hoppas skinnstället passar fortfarande . :D
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Nu har man flyttat, friskis och svettis kortet gäller inte här.
Har inte råd att köpa nytt och har inte hittat några bra motionsrundor som är säkra här i Södertälje. Så nu lär väl vikten rasa uppåt istället för neråt.
Pust.
 

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
Alicia skrev:
Nu har man flyttat, friskis och svettis kortet gäller inte här.
Har inte råd att köpa nytt och har inte hittat några bra motionsrundor som är säkra här i Södertälje. Så nu lär väl vikten rasa uppåt istället för neråt.
Pust.

Promenera runt kanalen, tyckte iallafall jag var en trevlig runda. :)
 

mustafas_inn

Sedighi
Gick med
17 Jan 2006
Ort
Stockholm
Hoj
1098 i framtiden
aja grabbar o tjejer mitt mål är inte att tappa vikt mitt mål är att springa maraton detta år stockhomsmarn blir det och ska börja med träningen från ochmed fredag. finns en sida som har lärt mig en hel del angående muskelbygge samt cardio träning det är Max Ot som står för maximum overload training sytem vilket jag tycker är det bästa programmet man kan köra. allt finns på ast hemsida ww.ast-ss.com allt man behöver står här träningschema hur man utfört övningen mm dessutom gratis att rega sig. jag ökade 20 kilo i bänken o flyes på 3 veckor det tycler jag säger mycket.....

hans max ot cardio rockar oxå började med den och det stämmer saker han säger är så logiska.... aja sagt mitt nämner det igen Max oT ÄGER allt ta en titt på sidan ww.ast-ss.se eller com
 

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Alicia skrev:
Nu har man flyttat, friskis och svettis kortet gäller inte här.
Har inte råd att köpa nytt och har inte hittat några bra motionsrundor som är säkra här i Södertälje. Så nu lär väl vikten rasa uppåt istället för neråt.
Pust.
Sälj sporthojen och köp en enduro- eller en crosshoj och motionskör vid Tuvängen: http://www.amf.nu/ . Roligare, bättre motionsträning! :)
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
navid.sedighi skrev:
aja grabbar o tjejer mitt mål är inte att tappa vikt mitt mål är att springa maraton detta år stockhomsmarn blir det och ska börja med träningen från ochmed fredag. finns en sida som har lärt mig en hel del angående muskelbygge samt cardio träning det är Max Ot som står för maximum overload training sytem vilket jag tycker är det bästa programmet man kan köra. allt finns på ast hemsida ww.ast-ss.com allt man behöver står här träningschema hur man utfört övningen mm dessutom gratis att rega sig. jag ökade 20 kilo i bänken o flyes på 3 veckor det tycler jag säger mycket.....

hans max ot cardio rockar oxå började med den och det stämmer saker han säger är så logiska.... aja sagt mitt nämner det igen Max oT ÄGER allt ta en titt på sidan ww.ast-ss.se eller com
Men snälla... :3freak
 

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Alicia skrev:
Nu har man flyttat, friskis och svettis kortet gäller inte här.
Har inte råd att köpa nytt och har inte hittat några bra motionsrundor som är säkra här i Södertälje. Så nu lär väl vikten rasa uppåt istället för neråt.
Pust.
Prova att sälj ditt kort på Blocket (eller är det kanske personligt?)
Annelis tips om promenad är ju annars mkt bra för att tappa vikt. För bränna moed fitt (översatt: för att bränna mkt fett) när du vaknat på morronen tar du ngt lätt att äta (typ en banan eller så) och drick ett stort glas vatten och sen ut och gå. Förbränner mkt bra!
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Anneli skrev:
Promenera runt kanalen, tyckte iallafall jag var en trevlig runda. :)


Är det säkert?
Kommer man runt överallt?
Hittade en övergång idag borta vid Mcdonalds, gick upp för en backe upp i skogen istället för att det såg inte ut som att man kunde komma upp borta vid klaffbron. Har inte hittat någon nergång heller där.



Åsa skrev:
Prova att sälj ditt kort på Blocket (eller är det kanske personligt?)
Annelis tips om promenad är ju annars mkt bra för att tappa vikt. För bränna moed fitt (översatt: för att bränna mkt fett) när du vaknat på morronen tar du ngt lätt att äta (typ en banan eller så) och drick ett stort glas vatten och sen ut och gå. Förbränner mkt bra!

Tycker om att gå men man blir nojig när man hör allt som händer i Södertälje.
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
navid.sedighi skrev:
aja grabbar o tjejer mitt mål är inte att tappa vikt mitt mål är att springa maraton detta år stockhomsmarn blir det och ska börja med träningen från ochmed fredag. finns en sida som har lärt mig en hel del angående muskelbygge samt cardio träning det är Max Ot som står för maximum overload training sytem vilket jag tycker är det bästa programmet man kan köra. allt finns på ast hemsida ww.ast-ss.com allt man behöver står här träningschema hur man utfört övningen mm dessutom gratis att rega sig. jag ökade 20 kilo i bänken o flyes på 3 veckor det tycler jag säger mycket.....

hans max ot cardio rockar oxå började med den och det stämmer saker han säger är så logiska.... aja sagt mitt nämner det igen Max oT ÄGER allt ta en titt på sidan ww.ast-ss.se eller com
Du grabben, dom där 20 kg va 20kg teknik och inte muskler! Max-ot är grymt gött! Fast inte ens i närheten av optimalt!

Edit: Källa: Bingo
 
Last edited:

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Alicia skrev:
Tycker om att gå men man blir nojig när man hör allt som händer i Södertälje.
Oups, jag nog missat vad som hänt. Men kanske det skulle funka att promixa när solen gått upp?
 

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sveriges Jerusalem
Hoj
Honda RS125R
navid.sedighi skrev:
aja grabbar o tjejer mitt mål är inte att tappa vikt mitt mål är att springa maraton detta år stockhomsmarn blir det och ska börja med träningen från ochmed fredag. finns en sida som har lärt mig en hel del angående muskelbygge samt cardio träning det är Max Ot som står för maximum overload training sytem vilket jag tycker är det bästa programmet man kan köra. allt finns på ast hemsida ww.ast-ss.com allt man behöver står här träningschema hur man utfört övningen mm dessutom gratis att rega sig. jag ökade 20 kilo i bänken o flyes på 3 veckor det tycler jag säger mycket.....

hans max ot cardio rockar oxå började med den och det stämmer saker han säger är så logiska.... aja sagt mitt nämner det igen Max oT ÄGER allt ta en titt på sidan ww.ast-ss.se eller com
:confused:

Max-OT inför maraton?
Du tycker inte det är lite bättre att träna på uthålligheten?
Maratonlöpare betar väl av en sisådär 15 mil i veckan, skulle inte tro att det är Max-OT pass direkt
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jävla skitväder :mad: ingen träning alls denna vecka pga isvindar och snöslask, jag ska ta igen det när det går att vara utomhus igen, längtar till våren när man kan ta sina inlines och pumpa en mil.
 

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
En veckas feber gav 2 kg viktminskning. Hoooooray!
Nu åker jag till Österrike för att dricka öl, äta Schnitzel och bli allmänt tjock igen. Och så börjar man om....
 

MC Doktorn

Guest
Har bra träningsdiciplin men mat är gött mitt mål är -10 kg har nu bara -8kg kvar :banana
 

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
Alicia skrev:
Tycker om att gå men man blir nojig när man hör allt som händer i Södertälje.

Jag har konstigt nog alltid känt mig säker i Södertälje, trots grannen som förföljt mig i bara kalsonger och eldat i trapphuset osv. :3freak

På "centrumsidan" av kanalen när du kommer över klaffbron (från ditt håll), har iaf jag gått ner på gatan vid "dödgrävarn" eller vad puben heter(bara krångligt om andra vägar), fortsätt runt hörnet på Vodafone (sen har visserligen jag gått över parkeringen ochvarit hemma), i nästa "hörn" (ligger en pizzeria där?) går du över ett övergångsställe så kan du gå ner på stigen igen. När du kommit över lilla bron där de slussar båtar fortsätter du vänster tills du gått UNDER klaffbron då du håller höger upp för en slänt för att sen kunna välja om du vill gå under eller över(trafikljus) klaffbron igen för att komma hem till dig. :)
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Anneli skrev:
Jag har konstigt nog alltid känt mig säker i Södertälje, trots grannen som förföljt mig i bara kalsonger och eldat i trapphuset osv. :3freak

På "centrumsidan" av kanalen när du kommer över klaffbron (från ditt håll), har iaf jag gått ner på gatan vid "dödgrävarn" eller vad puben heter(bara krångligt om andra vägar), fortsätt runt hörnet på Vodafone (sen har visserligen jag gått över parkeringen ochvarit hemma), i nästa "hörn" (ligger en pizzeria där?) går du över ett övergångsställe så kan du gå ner på stigen igen. När du kommit över lilla bron där de slussar båtar fortsätter du vänster tills du gått UNDER klaffbron då du håller höger upp för en slänt för att sen kunna välja om du vill gå under eller över(trafikljus) klaffbron igen för att komma hem till dig. :)


Okej. Ska testa den rundan.
Frågan är om man gör det idag. Slaskigt väder ute.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top