Tjockisar i alla länder, förena eder!

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
navid.sedighi skrev:
hannez jag vet inte vad du pratar om vadå försöka lura mäniskor .....

antar att du syftar på viktökningen
men det är sant innan jag statade vägde jag 78 när jag slutade vägde jag 86
jag gick från 20kilos hantlar till 35 kilo. asså jag har aldrig varit med om något liknande helt otroligt.... men jag får inte avslöjja hellerexakt hur vi gjorde min tränare vill hålla det hemligt tills han kommit på hela sytemet annars om du inte tror mig leta runt lite på internet om abcde dieten
Men kan du sluta yra eller?
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
navid.sedighi skrev:
hannez jag vet inte vad du pratar om vadå försöka lura mäniskor .....

antar att du syftar på viktökningen
men det är sant innan jag statade vägde jag 78 när jag slutade vägde jag 86
jag gick från 20kilos hantlar till 35 kilo. asså jag har aldrig varit med om något liknande helt otroligt.... men jag får inte avslöjja hellerexakt hur vi gjorde min tränare vill hålla det hemligt tills han kommit på hela sytemet annars om du inte tror mig leta runt lite på internet om abcde dieten
6 kg muskler på 12 dagar är rent jävla påhitt.
 

mustafas_inn

Sedighi
Gick med
17 Jan 2006
Ort
Stockholm
Hoj
1098 i framtiden
HanneZ skrev:
6 kg muskler på 12 dagar är rent jävla påhitt.

men snälla varför skulle jag stå och ljuga i ett forum som denna... inget är omöjligt du vet ju inte vad jag har gjort för att uppnå dessa resultat....

kommer inte heller att säga med de attityden du har till den typen av träning jag gjort.....

som jag sa jag har aldrig sett något i dess like alla jag träffade sa shit va stor du har blivit oj va bred vilka armar vilka axlar det ger resultat....
 

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
1973 Suzuki GT550.
6 kg muskler på 12 dagar!

Och helt ren va?

Du skämta med mig Aprillo!

Inte ens en hink ryssfemmor skulle kunna ge det resultatet.
 

MC Doktorn

Guest
navid.sedighi skrev:
Nämde tidigare abcde dieten jag har provat den nu och la på mig 8 kilo på 12 dagar varav 2 kilo fett resten muskler men hur gjorde jag åt ca 7000kalorier om dagen =) om du vill veta något mer bara att fråga jag har testat det mesta

Skillnad på muskler och glykogen som drar åt sig 3 ggr sin vikt i vatten.

Annars var det ett bra försök att övertyga åtminstånde dig själv. :pannkyss
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
navid.sedighi skrev:
Ja du almänna tips o trix ....

Vilket svar! :)

Mp3 spelare är a & o!

En fråga, elevation är det lutning? :rodnar
Spring i 45 min i lutning 9? Shit det är galet jobbigt!

I övrigt förstår jag metoderna mycket bra! Ska testa dessa när jag fått mina skor. Dock har jag ingen pulsklocka. Än iallafall...

Äter gör jag. Nästan alltid var 3:dje timme. Tänker inte så mycket på fett mer på kolhydrater. Är inte rädd för att äta men det kan vara lite svårt att veta hur mycket jag bör äta. Men jag försöker att inte gå hungrig om man säger.

abcde dieten? Den har jag missat. Låter ju helt sjukt bra. Men 7000 kalorier? Ser min rumpa 3dubblas inom loppet av 7 dagar. :hihi
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
RocketQueen skrev:
Vilket svar! :)

Mp3 spelare är a & o!

En fråga, elevation är det lutning? :rodnar
Spring i 45 min i lutning 9? Shit det är galet jobbigt!

I övrigt förstår jag metoderna mycket bra! Ska testa dessa när jag fått mina skor. Dock har jag ingen pulsklocka. Än iallafall...

Äter gör jag. Nästan alltid var 3:dje timme. Tänker inte så mycket på fett mer på kolhydrater. Är inte rädd för att äta men det kan vara lite svårt att veta hur mycket jag bör äta. Men jag försöker att inte gå hungrig om man säger.

abcde dieten? Den har jag missat. Låter ju helt sjukt bra. Men 7000 kalorier? Ser min rumpa 3dubblas inom loppet av 7 dagar. :hihi
Glöm de där inläggen. Det är trams.
 

mustafas_inn

Sedighi
Gick med
17 Jan 2006
Ort
Stockholm
Hoj
1098 i framtiden
RocketQueen skrev:
Vilket svar! :)



abcde dieten? Den har jag missat. Låter ju helt sjukt bra. Men 7000 kalorier? Ser min rumpa 3dubblas inom loppet av 7 dagar. :hihi

som jag sa man måste våga jag la på mig två kilo fett men detta avtog efter deffperioden som var det jobbigaste jag varit med om och Nej jag tar inte ryssfemmor men däremot kreatin som binder upp vatten i muskelvävnaden vilket leder till ökad volym och vikt men jag vart so sagt betydligt starkare

alicia jag pm:ar anledningen om 7000 kalorie teroin till dig,,
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
navid.sedighi skrev:
som jag sa man måste våga jag la på mig två kilo fett men detta avtog efter deffperioden som var det jobbigaste jag varit med om och Nej jag tar inte ryssfemmor men däremot kreatin som binder upp vatten i muskelvävnaden vilket leder till ökad volym och vikt men jag vart so sagt betydligt starkare

alicia jag pm:ar anledningen om 7000 kalorie teroin till dig,,
Nej nej, för all del skriv i tråden. ABCDE-dieten kanske är något att satsa på men att du ens påstår att du lagt på dig 6 kg muskler på 12 dagar säger en del om dina kunskaper. Isåfall skulle du bli störst i världen på några månader.
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
HanneZ skrev:
6 kg muskler på 12 dagar är rent jävla påhitt.

Men du, en snubbe jag vet berättade att han gick upp 25 kg på 12 veckor. Han var då arbetslös så han la ner hela sin tid på träning och mat. Självklart var han inte ren.
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
RocketQueen skrev:
Men du, en snubbe jag vet berättade att han gick upp 25 kg på 12 veckor. Han var då arbetslös så han la ner hela sin tid på träning och mat. Självklart var han inte ren.
Om han nu inte var ren är det ointressant, och som sagt så är mängden annat än muskler stor.
 
Last edited:

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
RocketQueen skrev:
Men du, en snubbe jag vet berättade att han gick upp 25 kg på 12 veckor. Han var då arbetslös så han la ner hela sin tid på träning och mat. Självklart var han inte ren.
Det va fortf. inte 25 kg muskler. Att gå upp 25 kg är mycket möjligt men andelen vatten och fett är _stor_.
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
Gustav O skrev:
Om han nu inte var ren är det ointressant.


Ja visst fan är det fusk. Men omöjligt?

HanneZ skrev:
Det va fortf. inte 25 kg muskler. Att gå upp 25 kg är mycket möjligt men andelen vatten och fett är _stor_.

Ja klart. Jag uppfattade det dock som att mycket av detta var muskler. Jag var nyfiken på om detta är möjligt. Alltså att det mesta är muskler?

Normalt har man ju hört skall vara 4kg på 1 år.
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
RocketQueen skrev:
Ja visst fan är det fusk. Men omöjligt?



Ja klart. Jag uppfattade det dock som att mycket av detta var muskler. Jag var nyfiken på om detta är möjligt. Alltså att det mesta är muskler?

Normalt har man ju hört skall vara 4kg på 1 år.
Jag vet inte hur mkt man växer om man trycker o tränar o käkar rätt. Jag har fått för mig att nån sa 1 kg i veckan men detta är verkligen inte 1 kg muskler. Att han är arbetslös dessutom kvittar för han kan ju inte träna 8 timmar om dagen direkt.

Dom flesta som tränar hyfsat seriöst hamnar nog runt 1-2 kg om året skulle jag tippa på.
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
Gustav O skrev:
Vill du fuska så kör hårt. :tummenupp


Och få snopp och grejer. Nej tack!

Jag undrade bara om det var möjligt. Uppfattade det som att bara var lögn, alltså att det inte går. Nyfiken helt enkelt.

Jag fuskar, på chrom och omega 3. hehe

HanneZ skrev:
Jag vet inte hur mkt man växer om man trycker o tränar o käkar rätt. Jag har fått för mig att nån sa 1 kg i veckan men detta är verkligen inte 1 kg muskler. Att han är arbetslös dessutom kvittar för han kan ju inte träna 8 timmar om dagen direkt.


hehe Näää det är sant.

Aaa ja då blev jag kanske lite klokare iallafall. Detta var en skrytpelle därför jag undrade.
Han hade säkert rätt i det då med tanke på fusket och att det blev vatten och grejer.
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
I en bok av Arnold så skriver han att man ren kan gå upp ungefär 8 kg rena muskler på ett år. Går man upp 25 på kortare tid är det nog mycket fett och vatten också eller så har man tryckt mer steroider än Arnold. Notera att Arnold menade utan "hjälpmedel" alltså, han själv var ju inte begränsad av det då de inte förstod bättre då.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top