Tjockisar i alla länder, förena eder!

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
Madhonda skrev:
Äh....vaffan du har ju flera månader på dig att bli frisk....fast å andra sidan är du ett hopplöst fall....och blir aldrig det :pannkyss

Titta vem som snackar! :gnissla
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Dr.Bike skrev:
Jo blodgivning ger effekter på ganska lång sikt.

Kroppen är usel på att ta upp järn, och de tabletter man får SKALL ätas upp.
Inte bör.Skall.

Oj fan, jag har ju halva kartan kvar från förra gången jag lämnade... och mitt blodvärde har stadigt gått neråt för varje gång jag lämnat. :rolleyes:

Jaja...jag får väl knapra i mig dom där tabletterna då....och hoppa över att lämna blod denna gång. ..för det är dags nu igen.
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Till mig har de sagt att om jag inte klarar av att äta alla tabletter (ibland blir magen hejdlöst rolig... :rolleyes: ) så kan jag käka varann eller så.
Men tabletterna är viktiga att få i sig. Speciellt som tjej när man ändå har blodförlust en gång i månaden.
 

GSXR72

A divorce sucks
Gick med
5 Aug 2005
Ort
Malmö
Hoj
Suzuki GSXR 750 1989
Tja, lite nöjd med sig själv är man allt efter allt slit och träning sedan årsskiftet, jag har tappat 10 cm runt midjan :tummenupp

Skinnstället sitter betydligt bättre nu . Ska träna idag med, Goodlife gym i Malmö, bra maskiner , dock lite monatont musik :D
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
Martin skrev:
Nu är det ju sol och värme i luften, inte speciellt svårt att tag i sen saken då. Jag har gjort min morgonpromenad, helkroppspass på gymmet i eftermiddag och 1 mils löpning innan frukost imorgon.
Beach 2006 here I come :banana


Sol i luften? :va

Men jag håller med. Antar att man blir peppad också när man ser fettet minska och kondisen öka. :yoparty

Helkropps är ganska jobbigt. Jag ska ju köra styrka en dag i veckan. Dock 1 övn/muskel (förutom ben). Så tugnt jag kan, 3-4 set. Phu!

Hoppas på bra resultat om 5 veckor. :)

Hur mäter du dina resultat? Via spegeln typ?
 

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sveriges Jerusalem
Hoj
Honda RS125R
RocketQueen skrev:
Hur mäter du dina resultat? Via spegeln typ?
Ja det tycker jag är det bästa sättet, så länge man är nöjd med sig själv i spegeln så spelar resten ingen roll.
Våg har jag ingen, fast jag funderar på om jag inte ska skaffa en någon gång.

Här skiner solen i alla fall. :)

Victor skrev:
Jao, det kan ni fääthajja. Caffe, jag och Pvcraketen ska springa Midnattsloppet i sommar/höst. Vem tror ni vinner?
Vadslagning kommer att hållas och förloraren ska hånas i minst ett år.
Vinner inte Måjje det där så är han kass.
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Spegeln suger att mäta resultat med! Utan måttband hade jag gett upp för länge sen, man ser ju fan bara tunnare o tunnare ut.
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
Martin skrev:
Ja det tycker jag är det bästa sättet, så länge man är nöjd med sig själv i spegeln så spelar resten ingen roll.
Våg har jag ingen, fast jag funderar på om jag inte ska skaffa en någon gång.

Här skiner solen i alla fall. :)

Ja bara vågen är inte så intressant egentligen. Spegeln är bättre. :)

Här vräker snön ner. :huvet

HanneZ skrev:
Spegeln suger att mäta resultat med! Utan måttband hade jag gett upp för länge sen, man ser ju fan bara tunnare o tunnare ut.


Spegeln är bättre än våg MEN våg i kombination med mätverktyg och måttband är ju prima.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
valmers skrev:
Det finns två saker man skall passa sig noga för när man tränar. Det ena är uppvärmning och det andra är stretching.


Rent generellt kan det uppfattas som ganska ordentligt fjolligt att ha några som helt benövningar med i sitt pass med.
 

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sveriges Jerusalem
Hoj
Honda RS125R
Victor skrev:
Jag tror både han och du underskattar min och Caffes ambition för Beach -06.
Nu är jag trött på att inte våga visa mig utanför leran i vassen.
Ska du börja springa nu igen alltså? Hur gick det sist? :hihi
Men det är bra, sätt i gång bara! Knäck han den där pmsmagneten.
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Sist fick jag magsyra långt upp i halsen och mådde jätteilla. Dessutom var det som balanssinnet blev påverkat och jag kände mig skitkass.
Det fick jag i lördags med så det är ingen bra start. Jag sprang i 45min vilket jag förut kom drygt en mil på. Midnattsloppet gick på 42.nånting.
Nu sprang jag bara strax över 6km på samma tid. It suxx.
Men jag tänker ändå inte vara en svag människa och sluta röka.
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Victor skrev:
Sist fick jag magsyra långt upp i halsen och mådde jätteilla. Dessutom var det som balanssinnet blev påverkat och jag kände mig skitkass.
Det är fjolligheten som lämnar kroppen.
 

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Madhonda skrev:
...St:Eriksloppet (halvmaran)...

Detdär hade jag seriösa tankar på i december, men efter det har träningen bara blivit mer och mer fokuserad på att bli stor. :rolleyes: Borde jag springa mer och försöka ta mig igenom st. eriksloppet?
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Hur det har gått? Jag har i alla fall inte blivit tjockare. Och nu klarar jag av 100 sit-ups och 40 armhävningar på ett bräde. Det gjorde jag INTE förut... Jag klappar mig själv på huvudet.
 

pvcraketen

Ung å lovande...
Gick med
12 May 2003
Ort
Sollentuna
Hoj
En liten svart
Victor skrev:
Jao, det kan ni fääthajja. Caffe, jag och Pvcraketen ska springa Midnattsloppet i sommar/höst. Vem tror ni vinner?
Vadslagning kommer att hållas och förloraren ska hånas i minst ett år.
Jag förstår verkligen inte varför du ska blanda in mig i er machomankamp. Jag har accepterat min kassa kondis och feta mage. Jag tycker dessutom att det är mysigt att bada i skydd av vassen. Sådäså.
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
pvcraketen skrev:
Jag förstår verkligen inte varför du ska blanda in mig i er machomankamp. Jag har accepterat min kassa kondis och feta mage. Jag tycker dessutom att det är mysigt att bada i skydd av vassen. Sådäså.

Vadå, du i egenskap av elitidrottare snäppet under proffsnivå i en konditionskrävande sport borde ju inte ha något att oroa dig för. Ställer du inte upp som du sa på fyllan i lördags kommer du att räknas som en fölorare.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top