Madhonda skrev:Äh....vaffan du har ju flera månader på dig att bli frisk....fast å andra sidan är du ett hopplöst fall....och blir aldrig det
Titta vem som snackar!
Madhonda skrev:Äh....vaffan du har ju flera månader på dig att bli frisk....fast å andra sidan är du ett hopplöst fall....och blir aldrig det
Dr.Bike skrev:Jo blodgivning ger effekter på ganska lång sikt.
Kroppen är usel på att ta upp järn, och de tabletter man får SKALL ätas upp.
Inte bör.Skall.
Caffe skrev:Titta vem som snackar!
Martin skrev:Nu är det ju sol och värme i luften, inte speciellt svårt att tag i sen saken då. Jag har gjort min morgonpromenad, helkroppspass på gymmet i eftermiddag och 1 mils löpning innan frukost imorgon.
Beach 2006 here I come
Ja det tycker jag är det bästa sättet, så länge man är nöjd med sig själv i spegeln så spelar resten ingen roll.RocketQueen skrev:Hur mäter du dina resultat? Via spegeln typ?
Vinner inte Måjje det där så är han kass.Victor skrev:Jao, det kan ni fääthajja. Caffe, jag och Pvcraketen ska springa Midnattsloppet i sommar/höst. Vem tror ni vinner?
Vadslagning kommer att hållas och förloraren ska hånas i minst ett år.
Martin skrev:Vinner inte Måjje det där så är han kass.
Martin skrev:Ja det tycker jag är det bästa sättet, så länge man är nöjd med sig själv i spegeln så spelar resten ingen roll.
Våg har jag ingen, fast jag funderar på om jag inte ska skaffa en någon gång.
Här skiner solen i alla fall.
HanneZ skrev:Spegeln suger att mäta resultat med! Utan måttband hade jag gett upp för länge sen, man ser ju fan bara tunnare o tunnare ut.
valmers skrev:Det finns två saker man skall passa sig noga för när man tränar. Det ena är uppvärmning och det andra är stretching.
Ska du börja springa nu igen alltså? Hur gick det sist?Victor skrev:Jag tror både han och du underskattar min och Caffes ambition för Beach -06.
Nu är jag trött på att inte våga visa mig utanför leran i vassen.
Det är fjolligheten som lämnar kroppen.Victor skrev:Sist fick jag magsyra långt upp i halsen och mådde jätteilla. Dessutom var det som balanssinnet blev påverkat och jag kände mig skitkass.
Madhonda skrev:...St:Eriksloppet (halvmaran)...
Jag förstår verkligen inte varför du ska blanda in mig i er machomankamp. Jag har accepterat min kassa kondis och feta mage. Jag tycker dessutom att det är mysigt att bada i skydd av vassen. Sådäså.Victor skrev:Jao, det kan ni fääthajja. Caffe, jag och Pvcraketen ska springa Midnattsloppet i sommar/höst. Vem tror ni vinner?
Vadslagning kommer att hållas och förloraren ska hånas i minst ett år.
pvcraketen skrev:Jag förstår verkligen inte varför du ska blanda in mig i er machomankamp. Jag har accepterat min kassa kondis och feta mage. Jag tycker dessutom att det är mysigt att bada i skydd av vassen. Sådäså.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|