Tjockisar i alla länder, förena eder!

pvcraketen

Ung å lovande...
Gick med
12 May 2003
Ort
Sollentuna
Hoj
En liten svart
Victor skrev:
Vadå, du i egenskap av elitidrottare snäppet under proffsnivå i en konditionskrävande sport borde ju inte ha något att oroa dig för. Ställer du inte upp som du sa på fyllan i lördags kommer du att räknas som en fölorare.
Men jag kan faktiskt inte ansvara för vad du hör här du är är drucken min vän. Å så länge det inte finns en boll att jaga så är det skittråkigt att springa. Ja' jjjöööööööör't inte.
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Nu tänker jag bara säga att... JAG ÄR SÅ FÖRBANNAT JÄVLA TRÖTT PÅ ATT SPRINGA PÅ SNÖ...!!!! :4skrika

Tänkte i min enfald igår att.."fan vad skönt, då är det barmark när jag ska springa imorrn". Och så tittar man ut idag...HeLVeTES jÄvLA sNÖ..!!! :3freak

Nu är inte jag den som låter mig hindras, men det är jävligt störande att inte få det där riktiga fästet under fötterna..!!!

Såå...nu när jag fått gasta av mig lite...känns det bättre.!! :brinnerup

//M
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Testade att träna förra veckan. Körde ett pass medelstyrka/ki.
Funkade hyfsat bra men det var lönlöst att försöka springa eller att hoppa.
Ska träna 1 eller 2 gånger veckan som kommer nu, får se om jag kan springa lite då.
 

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Örebro
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Macho Woman skrev:
2027636 40 armhävningar på ett bräde. Det gjorde jag INTE förut... Jag klappar mig själv på huvudet.

40st armhävningar(pushups ?) är inte dåligt för att vara en tjej.

Är det tjejarmhävningar eller killarmhävningar ?
 
Last edited:

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Madhonda skrev:
2053256 Nu tänker jag bara säga att... JAG ÄR SÅ FÖRBANNAT JÄVLA TRÖTT PÅ ATT SPRINGA PÅ SNÖ...!!!! :4skrika

Tänkte i min enfald igår att.."fan vad skönt, då är det barmark när jag ska springa imorrn". Och så tittar man ut idag...HeLVeTES jÄvLA sNÖ..!!! :3freak

Nu är inte jag den som låter mig hindras, men det är jävligt störande att inte få det där riktiga fästet under fötterna..!!!

Såå...nu när jag fått gasta av mig lite...känns det bättre.!! :brinnerup

//M


Men tänk på att du springer typ dubbelt så långt när du halkar omkring där. Och sen är det ju såååå VACKERT med snö! Åh vad fint.
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Gustav1 skrev:
2053336 Men tänk på att du springer typ dubbelt så långt när du halkar omkring där. Och sen är det ju såååå VACKERT med snö! Åh vad fint.

TYST med dig :mad:
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Gustav1 skrev:
2053336 Men tänk på att du springer typ dubbelt så långt när du halkar omkring där. Och sen är det ju såååå VACKERT med snö! Åh vad fint.

Jaha...så nu menar du att jag sprungit 2 mil stället för 1.!!! :3freak

Snö är vackert i december och januari...möjligtvis en bit in i februrari.
Men nu jävlar vill jag ha torra grusfria vägar och gröna gräsmattor. :mad: PuNGt..!!!
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Madhonda skrev:
2053436 Jaha...så nu menar du att jag sprungit 2 mil stället för 1.!!! :3freak

Snö är vackert i december och januari...möjligtvis en bit in i februrari.
Men nu jävlar vill jag ha torra grusfria vägar och gröna gräsmattor. :mad: PuNGt..!!!


Det är väl bäst jag låter bli att berätta att jag kört 30 mil hyfsat torra och grusfria småvägar i helgen.
Ja, det skriver jag inte.
 

Kimmse

Noll Koll
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Bara
Hoj
CBR929RR FireBlade -00
Freppa skrev:
1737289 Kom igen nu. Orealistiskt eller ej, det är KUL att ha mål. Jag skall väga 85 kilo. Sedan kan ju ingen bevisa huruvida jag har byggt tillräckligt med muskler eller ej - gentlemannautmaning vettu ;)

förstår inte detta riktigt 95 kilo är inte så mycket beror lit epå hur lång man är med är man 210 är inte 95 mycket är man en smurf på 140 är det en del. så min fråga är hur lång är du! själv är jag 185 och väger 66.4 helt näck. '

är imponerad av att du tagit tag i det såhär bra, LYCKA TILL MED MÅLET! :tummenupp
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
burner skrev:
2053327 40st armhävningar(pushups ?) är inte dåligt för att vara en tjej.

Är det tjejarmhävningar eller killarmhävningar ?

Jag fuskar som fan och flyttar armarna under tiden och gör inte hela vägen och sådant där. Typ.
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Tänkte försöka att börja promenara på jobbet istället för att låna bil och vara lat. Är rätt så långa sträckor så man borde komma upp i 10 tusen steg per dag. Ska låna en stegmätare och se.
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Alicia skrev:
2054968 Tänkte försöka att börja promenara på jobbet istället för att låna bil och vara lat.

Helt rätt att gå :tummenupp och när man väl fått in klämmen att gå fort, då är det bra "smygmotion" om man nu redan tränar mycket...men ändå vill träna lite mer...utan att någon märker det. :brinnerup

/M
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Oh. De senaste dagarna har jag levt på en diet av choklad och äppelpaj. Det kommer att gå åt fanders med figuren... Och jag som hade blivit så snygg! :brinnerup
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
Alicia skrev:
2054968 Tänkte försöka att börja promenara på jobbet istället för att låna bil och vara lat. Är rätt så långa sträckor så man borde komma upp i 10 tusen steg per dag. Ska låna en stegmätare och se.


Bra idé Alicia. Idag fick jag själv nog på att sitta inne på lunchen så jag drog på mina gympaskorna och gick ut och gick i 45 minuter. Riktigt bra tempo gick jag i. Nu är jag helt lycklig. Känns att man gjort nåt bra men framför allt att få komma ut i vårsolen och gå genom Stockholm gjorde susen för själen. Säga vad man vill om Sthlm men satan va vackert det är. :kär

Några såna här luncher per vecka måste ge nåt. Eller hur? :va
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jag åkte bil till dagis, tar fem minuter med cykeln, när jag kom hem igen drack jag en cola. Till lunch blev det kebabtallrik med läsk.
Jag är i toppform.
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top