Alicia skrev:Tänkte försöka att börja promenara på jobbet istället för att låna bil och vara lat. Är rätt så långa sträckor så man borde komma upp i 10 tusen steg per dag. Ska låna en stegmätare och se.
- Duns!Gustav O skrev:2076091Jag åkte bil till dagis, tar fem minuter med cykeln, när jag kom hem igen drack jag en cola. Till lunch blev det kebabtallrik med läsk.
Jag är i toppform.
Teddy skrev:2076236- Duns!
Kännde du?
Det var din kropp som slog i sjöbotten.
Kebabtalrik och läsk är mat för bakfulla tonåringar. Du är redo för att ställa upp i "Du är vad du äter". Om du ska orka en hel tisdagsträning är det dags att ringa till Anna Skipper bums.
Freppa skrev:2076160Seså Jenny, vi vill se bilder nu! SHOW YOURSELF HOT MAMA!
Teddy skrev:2076236- Duns!
Kännde du?
Det var din kropp som slog i sjöbotten.
Kebabtalrik och läsk är mat för bakfulla tonåringar. Du är redo för att ställa upp i "Du är vad du äter". Om du ska orka en hel tisdagsträning är det dags att ringa till Anna Skipper bums.
Macho Woman skrev:2076422Det är svårt att ta kort på sig själv. Jag ber väninnan som kommer i morgon. Kan du hålla dig till dess?
Caffe skrev:2077733Om det är hon som är gift med sjömannen så vore det kanon om en tredje person höll i kameran.
Macho Woman skrev:2077749Tyvärr befinner sig den efterfrågade personen blanksvettig i bikini på Kuba lekandes med en cigarr. Funkar det med en annan Veronica?
Caffe skrev:Lekandes med en cigarr förresten..är jag snuskig som direkt associerade till Clinton??
Jag har gått upp några kilon under våren. En tillbyggnad här hemma som ställde till det för mig. Kunde inte träna lika ofta och regelbundet som tidigare. Men skit samma, på ett par månader är jag fit som fan igenAlicia skrev:2300521Jaha, hur går det för alla tjockisar?
Friskis kör ju för fullt.. halv åtta varje kvällAlicia skrev:2300521Jaha, hur går det för alla tjockisar?
Här går det inte alls. Under sommaren slutade friskis och svettis och det som försvann har nu kommit tillbaka.
Försöker nu med jämna och stabila måltider, frukt som mellanmål för att hålla sötsuget borta. Ska börja med promenaderna igen, har dock inte riktigt kommit igång. Svårt att hitta motivationen att promenera efter jobbet, då soffan lockar mer.
Försöker även döpa om allt som tyder på att banta/träna/bli smal till "Optimering Roadracing"
Allt jag gör är till för att förbättra min körning, inte mitt utseende eller vikt. Går inte så bra att övertyga sig själv om det när man ser sig själv i speglen.
Minimorran skrev:2300532Friskis kör ju för fullt.. halv åtta varje kväll
Bingo skrev:2300528Jag har gått upp några kilon under våren. En tillbyggnad här hemma som ställde till det för mig. Kunde inte träna lika ofta och regelbundet som tidigare. Men skit samma, på ett par månader är jag fit som fan igen
Det går fort när man sätter igång på allvar
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |