valmers skrev:Ett råd i all välmening är att ta tag i det omgående.
Jo, men du vet det är fullt möjligt, och om du inte tror att det är möjligt är du en idiot, enligt expertisen i Göteborg.Conrad skrev:
Det finns en ignore funktion. Använd den.Blondie skrev:Åter igen visar du tecken på att vara ute efter endast en sak.
Att tjafsa o skapa motsättningar bland folk!
Ge dig nu eller ta det via PM
//Blondie
Goodstuff skrev:Det finns en ignore funktion. Använd den.
Alicia skrev:Men det roliga är att hans fot pallar att springa
dock så får man väl se om foten pajar imorgon
I det här fallet har du skapat konflikten, du hade fel och idiotförklarade den som hade rätt. Be om ursäkt eller sluta åtminstone att tjafsa, det är pinsamt.Blondie skrev:skapa konflikter på ett forum.
Vad har du för målsättning för milen då? Vågar du möta mig i BroloppetBlondie skrev:Har slutat tjafsa o Valmers på ignorelistan
Bingo skrev:Vad har du för målsättning för milen då? Vågar du möta mig i Broloppet
Blondie skrev:Har slutat tjafsa o Valmers på ignorelistan
Blondie skrev:Milen?
Nej där har jag inget att hämta efter jag krockade kan jag inte springa till bussen ens.
Krigge däremot kanske du kan sparka igång han påstår att han kan springa en mil.
Resten i klubben ställer sig frågande dock.
Lycka till med broloppet dock.
Blondie
Det är en halvmara.Mahti skrev:Hur långt är broloppet? Funderar på att springa gbgvarvet snart igen.. möjligtvis köra svenska klassikern.. känner bara att det är lite för lite tid för konditionsträning nu.
Starstriker skrev:
Att efedrin fanns med i bilden är nog en hyfsad gissning.The_Plumber skrev:Tror du verkligen att han gjorde det på 1 månad? Det är omöjligt för en normal person!
Bingo skrev:Mycket flum nu, hörrni! Fler mätbara målsättningar vill vi ha. Utöver viktmålen är mina målsättningar:
Milen på under 44 min. Idag 47.40 (jaja, DU springer den mycket fortare redan idag på DIN bana. MITT mål gäller MIG på MIN bana).
Halvmaran under 1,43. Idag 1,48 (fortfarande MIN bana). Broloppet under 1,38.
The_Plumber skrev:Tror du verkligen att han gjorde det på 1 månad? Det är omöjligt för en normal person!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|