Tjuv från sporthoj.com?

Status
Ej öppen för fler svar.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
:fatta! :fatta! :4skrika jag vill bara :kulspruta finns inte ord för vad jag skulle vilja säga den killen just nu förespråkar jag våld :4skrika
 

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Luleå
Hoj
Sååld
Sånna där människor försvinner tyst och spårlöst, ingen vet var dom försvann dom är bara borta en dag. Alternativt en missahndel som ser till att dom aldrig mer kan stjäla, I detta fal har Islam rätt hugg händerna av folk som stjäl
 

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
givetvis tråkigt att detta har hänt & jag förstår folks ilska mot krimminella invandrare, men håll det för er själva.
vi vill väl inte bli klassade som ett rassist-forum?
 

DaPirate

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2005
Ort
08 söderort
Hoj
GSXR1000-K2 + 2 till
Santo skrev:
Så om man snor utlänningars saker är det ok :va

Nej, det är det heller! Varför vrider du och vänder på det åt det hållet? :7peta :kocko Självklart så är det åt helvete med utlänningar som själ saker av svenskar och även svenskar som själ av svenskar...... och självklart svenskar som stjäl av utlänningar.... Eller?
 
Last edited:

J-Rock

Hell Yeah !!!
Gick med
6 May 2003
Ort
GBG
Hoj
Honda CB1000RA
superbeast skrev:
jävla kriminella blattar,skicka hem bara!


WORD !!!!!!!!!!!!

Hatar inte alla, men många i min ögen är bara bidragstagare och annat löst pack till folk(om man nu kan kalla dom så).

Skriv vad ni vill, jag byter inte åsikt ändå ! :arsele
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Om inte polisen tar fast dom skyldiga med hjälp av alla bilder och information om dom skyldiga som finns så är det så pinsamt att man får skämmas å deras vägar....

Men det är klart, sitter man bekvämt tillbakalutad i polisbilen med en munk i ena handen och lasern i andra handen så är det ju väldigt obekvämt att behöva anstränga sig för nått så ovesäntligt som stulna motorcyklar. Ägarna till dom har ändå säkert kört för fort nån gång och då är det inte mer än rätt åt dom att hojen stjäls...

Vad det gäller tjuvarna kan jag inte mer än hoppas att dom snor en helförsäkrad hoj och kör åt helvete. Är nog bra mycket svårare att sno hojar om man sitter i rullstol, då får dom börja sno trikes istället..
 

mr_ping

Page
Gick med
10 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 525
Hade jag flyttat till iran eller nåt annat ställe så hade jag fan inte levt liv som lillgangster och snott saker, pengar o hållt på. Inte ens om jag hade haft det dåligt ställt. För nån jävla anledning måste det ju finnas till varför DOM gör så !!!???


Helvete vilken dålig stil!!!! UUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTT
 

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Ort
I skogen
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
cool_lilja skrev:
WORD !!!!!!!!!!!!

Hatar inte alla, men många i min ögen är bara bidragstagare och annat löst pack till folk(om man nu kan kalla dom så).

Skriv vad ni vill, jag byter inte åsikt ändå ! :arsele

:tummenupp Helt rätt man ska stå för vad man tycker!!!
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
En tjuv är en tjuv oavsett viket land han kommer ifrån, svensk eller invandrare spelar ingen roll, dom skall straffas enligt lag ändå.

/Hatar Tjuvar :mad:
 

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
mr_ping skrev:
Hade jag flyttat till iran eller nåt annat ställe så hade jag fan inte levt liv som lillgangster och snott saker, pengar o hållt på. Inte ens om jag hade haft det dåligt ställt. För nån jävla anledning måste det ju finnas till varför DOM gör så !!!???

där har du en poäng.
det är något jag funderat länge på? (trots min låga ålder)

en annan sak är att det verkar som om Sverige är ett av dom få länder som ska anpassa sej efter restan av världen :va givetvis anpassar andra länder sej oxå, men inte av att enskillda personer flyttar dit.
 

MrEd

Trying is the first step towards failure
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Speed triple 1050 (Trajjumf spiidtrippel)
GSXR1100R skrev:
En tjuv är en tjuv oavsett viket land han kommer ifrån, svensk eller invandrare spelar ingen roll, dom skall straffas enligt lag ändå.

/Hatar Tjuvar :mad:


Absolut.
Och är de inte svenska medborgare skall de omgående utvisas efter avtjänat straff. Tror det var folkpartiet som föreslog en sådan självklar sak för ett par månader sedan och omgående blev kallat rasistiskt av den politiskt korrekta åsiktseliten.
Nåja, en tröst är väl att en 16 årig idiot på en R hoj = ganska stor risk för död 16 årig idiot.
 

rothless

Ny medlem
Gick med
4 May 2004
Ort
Göteborg
Hoj
en kul
Jag anser att det ska vara på följande vis.

En svensk begår ett brott ska denne straffas enligt rättssystemet.

Om en invandrare begår något brott ska denna få en ärlig chans och straffas som den övriga befolkningen i landet. Däremot om fler brott begås ska de UT. Och då genast! Det tycker jag är rättvist! Om man har blivit mottagen av ett land ska man uppföra sig.
 
Gick med
11 Apr 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda XL600R -83
Tycker vi ska lägga han över knäet och ge han rikligt med smisk!
När han sedan bryter ihop efter en stund och lipar som den barnrumpa han
är, tar vi bilder på det hela och lägger ut dessa på t.ex. lunarstorm :)

Sedan trycker vi upp dessa fina bilder på papper och fyller hela
Landskrona centrum med dessa fina bilder....

Då får vi se hur tuff han är sedan efter lite allmän förnedring :banana
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top