mr_ping skrev:Hade jag flyttat till iran eller nåt annat ställe så hade jag fan inte levt liv som lillgangster och snott saker, pengar o hållt på. Inte ens om jag hade haft det dåligt ställt. För nån jävla anledning måste det ju finnas till varför DOM gör så !!!???
Helvete vilken dålig stil!!!! UUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTT
Jag hatar också tjuvar.
Kan ju vara så (säkerligen) att en taskig uppväxt kan ligga till grunds...
Många invandrare har ju upplevt saker vi inte ens kan föreställa oss.
Antag att dina föräldrar är pundare och flyttar till ett getto i utkanten av Berlin,kan lova dig att du kommer påverkas till det sämre.Allt du ser & hör är kriminella ting,och när du sedan kommer till skolan märker du hur annorlunda du är när folk kallar dig saker,allt du ser i media är hur perfekt och oproblematiskt allt ska vara och du ställer dig frågan varför inte du lever så.Det slutar med (eftersom att du inte blir insläppt i samhället) att du tyr dig till dina närmaste var drömmar om att ha det bra är lika påtagliga som dina egna... och ni gör tillsamman ALLT för att bli accepterade och vara nåt.
Man måste lösa upp ihopklumpningen av invandrare och integrera dom med det svenska samhället,allt skulle väl bli trevligare då man ska inte stänga ute människor,Jordklotet tillhör oss alla oavsett kultur och religion.