Tjuv från sporthoj.com?

Status
Ej öppen för fler svar.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
mr_ping skrev:
Hade jag flyttat till iran eller nåt annat ställe så hade jag fan inte levt liv som lillgangster och snott saker, pengar o hållt på. Inte ens om jag hade haft det dåligt ställt. För nån jävla anledning måste det ju finnas till varför DOM gör så !!!???


Helvete vilken dålig stil!!!! UUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTT

Jag hatar också tjuvar.

Kan ju vara så (säkerligen) att en taskig uppväxt kan ligga till grunds...
Många invandrare har ju upplevt saker vi inte ens kan föreställa oss.
Antag att dina föräldrar är pundare och flyttar till ett getto i utkanten av Berlin,kan lova dig att du kommer påverkas till det sämre.Allt du ser & hör är kriminella ting,och när du sedan kommer till skolan märker du hur annorlunda du är när folk kallar dig saker,allt du ser i media är hur perfekt och oproblematiskt allt ska vara och du ställer dig frågan varför inte du lever så.Det slutar med (eftersom att du inte blir insläppt i samhället) att du tyr dig till dina närmaste var drömmar om att ha det bra är lika påtagliga som dina egna... och ni gör tillsamman ALLT för att bli accepterade och vara nåt.

Man måste lösa upp ihopklumpningen av invandrare och integrera dom med det svenska samhället,allt skulle väl bli trevligare då :) man ska inte stänga ute människor,Jordklotet tillhör oss alla oavsett kultur och religion.
 

Thomas_34

4 Q
Gick med
28 May 2004
Ort
långtbortistan
Hoj
Ridley!?
är det en sådan där farlig kille :huvet eller kanske bara en liten wanna be? hahaha vilken sopa,,,,hoppas ägaren till millen hade ett lååååååångt samtal med den lille farlige :D
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Markus skrev:
Är det ordet "blattar" som stör dig? :va

Vet inte men.... inlägget hade en väldigt negativ klang.

Men du tyckte att det lät helt normalt? Nåt som Göran Persson skulle kunna slänga ur sig? eller varför inte Bodström.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
twinner skrev:
blabla politiskt korrekt skitsnack tills Markus spyr blablablabla jag har gått på all propaganda som finns tillgänglig på statligt sanktionerade hemsidor blablablabla we shall overcome blablabla det är inte ens eget fel om man begår brott blablablabla.

En stilla undran bara, vad gör man med de som inte vill integreras? :confused:
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Markus skrev:
En stilla undran bara, vad gör man med de som inte vill integreras? :confused:


Antar att det är väldigt få som skulle neka chansen att få bo i ett fint och lungt villaområde med trevliga grannar och ett normalt bemötande av människor och myndigheter.Men om så vore fallet så får man ju försöka tillgodose dennes personliga önskemål.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
twinner skrev:
Vet inte men.... inlägget hade en väldigt negativ klang.

Men du tyckte att det lät helt normalt? Nåt som Göran Persson skulle kunna slänga ur sig? eller varför inte Bodström.

Naturligtvis hade det en negativ klang, författaren var ju arg för att någon stulit hojar - hur uttrycker man sig om det på ett positivt sätt? :va

Jag tyckte det lät lite plumpt, men kontentan av det står jag bakom till 100% - förutsatt han man byter ut ordet blattar mot invandrare.

Vad Bodström och Persson säger är inget jag i regel sympatiserar med, men nog står de båda bakom liknande lagstiftning, ja. Men du har rätt, de hade nog sagt att utländska medborgare som begår brott skall utvisas (om de fick en ryggrad någon gång).
 

zykl0n

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna
Hoj
Honda CBR1000RR -04, Husqvarna 258 -80, Kuberg -16, Goes 625 -16
Markus skrev:
Är det ordet "blattar" som stör dig? :va

Ja det är ett korkat och störande ord som brukar användas av de lätt begåvningshandikappade tunnhåriga killarna med stålskodda kängor.


Ta och gör ett studiebesök i något av ghetto områdena som våra kära socialkommunister har skapat.
Det är inte konstigt att de som tvingas bo där begår brott.
 

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Ort
I skogen
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
zykl0n skrev:
Ta och gör ett studiebesök i något av ghetto områdena som våra kära socialkommunister har skapat.
Det är inte konstigt att de som tvingas bo där begår brott.

Nej dom blir ju tvingade till de.. :rolleyes:

Det blir vad man gör det till!!! Tror inte socialkommunister går och sprejar på väggar mm..!!
 
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
twinner skrev:
Antar att det är väldigt få som skulle neka chansen att få bo i ett fint och lungt villaområde med trevliga grannar och ett normalt bemötande av människor och myndigheter.Men om så vore fallet så får man ju försöka tillgodose dennes personliga önskemål.

Jag tror inte alls det är speciellt få, bl.a så har ju Sossarna kommit underfund med att alldeles för många flyttar till sina landsmän istället för där jobben finns. Det är just därför man i Solidarisk anda tar bort "bo eget bidraget" (eller vad det nu heter).

Men problemet, enligt dig, är alltså att man inte delar ut villor till alla nyanlända invandrare och flyktingar? I så fall kommer vi nog aldrig till rätta med problemen, och i så fall hoppas jag också innerligt att vi aldrig gör det.
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Markus skrev:
Naturligtvis hade det en negativ klang, författaren var ju arg för att någon stulit hojar - hur uttrycker man sig om det på ett positivt sätt? :va

Jag tyckte det lät lite plumpt, men kontentan av det står jag bakom till 100% - förutsatt han man byter ut ordet blattar mot invandrare.

Vad Bodström och Persson säger är inget jag i regel sympatiserar med, men nog står de båda bakom liknande lagstiftning, ja. Men du har rätt, de hade nog sagt att utländska medborgare som begår brott skall utvisas (om de fick en ryggrad någon gång).

Självklart ska alla som inte är svenska medborgare och begår brott i sverige straffas enligt svensk lag och sedan utvisas,det är väl regler som gäller i alla länder och i paradiset sverige.


Kan kan ju istället säga "javla as till tjuvar" eller satans tjuvjävlar om man tycker det låter bättre.
 

nasholm82

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Lycksele
Hoj
Suzuki DL1000 V-strom
Oj ojoj viken kille.. =) hehe han lever i nån Gansta värld=) hehe Coola killar snor hojar lr??=) hehe
 

nasholm82

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Lycksele
Hoj
Suzuki DL1000 V-strom
Oj ojoj viken kille.. =) hehe han lever i nån Gansta värld=) hehe Coola killar snor hojar lr??=) hehe måste bara stor le.. Hoppas att han straffas väl!
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
zykl0n skrev:
Ja det är ett korkat och störande ord som brukar användas av de lätt begåvningshandikappade tunnhåriga killarna med stålskodda kängor.


Ta och gör ett studiebesök i något av ghetto områdena som våra kära socialkommunister har skapat.
Det är inte konstigt att de som tvingas bo där begår brott.


Som sagt, det du kallar getton är för det första mångkulturella oaser enligt de flesta av de humanister jag antar att du sällar dig till och för det andra i mångt och mycket skapat av invånarna själva. Ingen tvingas att bo där och än mindre behöver ingen i sverige begå brott för att finansiera sitt leverne. Om vi överför diskussionen till gatubarn i colombia så kanske jag kommer hålla med dig, men glöm att någon i sverige måste begå brott. Glöm.

Och som jag sade tidigare så är det ett onödigt ord att använda, det håller jag med om. Än dock får det alldeles för stora proportioner när någon gör det.
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Markus skrev:
Jag tror inte alls det är speciellt få, bl.a så har ju Sossarna kommit underfund med att alldeles för många flyttar till sina landsmän istället för där jobben finns. Det är just därför man i Solidarisk anda tar bort "bo eget bidraget" (eller vad det nu heter).

Men problemet, enligt dig, är alltså att man inte delar ut villor till alla nyanlända invandrare och flyktingar? I så fall kommer vi nog aldrig till rätta med problemen, och i så fall hoppas jag också innerligt att vi aldrig gör det.

Haha.Nej alla ska inte få villor,det vore ju att köra villaägare till fördärvet.
Men att det inte ska byggas och heller inte att man placerar alla invandrare på samma ställe.För att komma in i en grupp så krävs närvarande om umgänge.
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
jiGGa skrev:
Skit i det. Ge dig inte in på det samtalet.

Glömde sätta dit ironiklamrarna... men sen å andra sidan kommer jag alltid att gå in på det när det finns häng åt "alla blattar bla bla bla" oavsett vad diskutionen handlar om. Jag är trött på att höra det precis som du kanske är trött på att höra mina kommentarer... MEN, faktum e att jag e en blatte men jag e fan ingen tjuv och det tänker jag påpeka varje gång det kommer upp på diskussion.




DaPirate skrev:
Nej, det är det heller! Varför vrider du och vänder på det åt det hållet? :7peta :kocko Självklart så är det åt helvete med utlänningar som själ saker av svenskar och även svenskar som själ av svenskar...... och självklart svenskar som stjäl av utlänningar.... Eller?

Jag var tvungen att vrida lite på det... det var ju upplagt för det :tummenupp
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
twinner skrev:
Jag hatar också tjuvar.

Kan ju vara så (säkerligen) att en taskig uppväxt kan ligga till grunds...
Många invandrare har ju upplevt saker vi inte ens kan föreställa oss.
Antag att dina föräldrar är pundare och flyttar till ett getto i utkanten av Berlin,kan lova dig att du kommer påverkas till det sämre.Allt du ser & hör är kriminella ting,och när du sedan kommer till skolan märker du hur annorlunda du är när folk kallar dig saker,allt du ser i media är hur perfekt och oproblematiskt allt ska vara och du ställer dig frågan varför inte du lever så.Det slutar med (eftersom att du inte blir insläppt i samhället) att du tyr dig till dina närmaste var drömmar om att ha det bra är lika påtagliga som dina egna... och ni gör tillsamman ALLT för att bli accepterade och vara nåt.

Man måste lösa upp ihopklumpningen av invandrare och integrera dom med det svenska samhället,allt skulle väl bli trevligare då :) man ska inte stänga ute människor,Jordklotet tillhör oss alla oavsett kultur och religion.

Så vad du menar är att alla sveriges kriminella 2:a generationens invandrare är ursäktade eftersom deras föräldrar är pundare och bor utanför Sthlm? Jag har en känsla av att det flesta 1:a generationens invandrare faktiskt lever ett hyfsat svensson-liv, om än kankse inte så bra integrerade i svensk kultur. Tror iaf att de flesta faktiskt vill göra rätt för sig. Därför undrar jag om ungarna verkligen har det så jävligt att de måste slåss, stjäla och vandalisera?
 

J-Rock

Hell Yeah !!!
Gick med
6 May 2003
Ort
GBG
Hoj
Honda CB1000RA
twinner skrev:
Haha.Nej alla ska inte få villor,det vore ju att köra villaägare till fördärvet.
Men att det inte ska byggas och heller inte att man placerar alla invandrare på samma ställe.För att komma in i en grupp så krävs närvarande om umgänge.


Invandrarna får väll välja själva vart dom skall bo eller ??? Så har jag fattat det, men om det bor flera av min sort på ett ställe vill ju jag givetvis flytta dit med !!! Kanske att man skall tvninga dom att bo på olika ställen ???
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top