TL-tråden - v2 !

Slycke

bor i mitt nick
Gick med
21 Jan 2008
Ort
Slycke (utanför Linköping)
Hoj
1984 Suzuki Gsx 1100 EF"dragbikebygge" Åker Harley Davidsson Night Rod Special -08 trimmad och custad
:banana Är så dåligt drag här så jag passar på att säga God morgon till alla TL-ägare i vårat avlånga land. :yoparty
 

thebeardninja

Kuro-Obi
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Boden
Hoj
2004 XT660R
Har precis badat min son och måste säga att bebisar är förbannat mysiga. Nu börjar övertalningen snart för nummer 2:)
 

almost_famous

Adrenaline Mc/Mcbudet Sthlm
Gick med
14 Jul 2006
Ort
saltsjöboo
Hoj
nej
god morgon!?? själv har man inte lagt sig än.. spenderat så många timmar med bygget nere i "kloaken" att jag snart äter smörgås med prickig kolv och färskpressad bromsvätska! och självklart blir det ett kallt glas destillerat vatten till det :tummenupp God morgon!
 

almost_famous

Adrenaline Mc/Mcbudet Sthlm
Gick med
14 Jul 2006
Ort
saltsjöboo
Hoj
nej
Passagerarsits för 1200 spänn!? :3freak - e den gjord av guld eller?

PP

alltid stor prutmån på blocket,plus att man får ju nästan lägga på det dubbla för en likadan från en Mcskrot/demontering
men lägger ju ut det här med tanken att folk härifrån hellre kan ta det o till bättre pris dessutom.. men dum idè kanske
 

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
alltid stor prutmån på blocket,plus att man får ju nästan lägga på det dubbla för en likadan från en Mcskrot/demontering
men lägger ju ut det här med tanken att folk härifrån hellre kan ta det o till bättre pris dessutom.. men dum idè kanske

Jag köpte en förarsits i mint condition för 500:- på en skrot i höstas.
Markanden sätter priset, är priset för högt - köp inte. Det är enda sättet att hålla priser nere på normalnivå.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top