TL-tråden - v2 !

*ÅKE*

Medlem
Gick med
14 Mar 2009
Ort
Stockholm
Hoj
1999 TL1000R,Honda RC30,Honda CBX1000-79,Yamaha RD500,GSXR750,GSXR1100
Fredde din lilla putsbög,du nöter ju ut färgen för böveln :)
 

thebeardninja

Kuro-Obi
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Boden
Hoj
2004 XT660R
Vem f*n släppte ut åke?

Jag kör med Bosch UR3CC, det var Ricken som tipsade mig om dom. Håller jääävulskt mycke bättre än allt annat jag provat och kostar bara 30 spänn styck! Tack Ricken, du räddade min sommar säsongen 2008 och du är numer officiellt min hjälte:tummenupp
 
Last edited:

tl1000larsson

varför eller hur ?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
BRO
Hoj
bygger på en TL1000s banhoj
Om man ska motera handtagsvärmare, var ska man ta ström? Dra kabel ända fr batteriet eller kan man ta fr strålkastarna? Eller ..... :va

om du tar från batteriet så släng på en extra brytare och säkring men det bästa är att ta från nått ställe som bara ger ström om tändningen är på

Fredde din lilla putsbög,du nöter ju ut färgen för böveln :)

åke :yoparty
 
Last edited:

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
om du tar från batteriet så släng på en extra brytare och säkring men det bästa är att ta från nått ställe..............

Snopet, Biltemas handtagsvärmare var slut. Det blev ett par skumgummirullar sålänge. Hittade ett kopplingschema där värmarna var kopplade till halvljuset. Det såg bra ut så jag följer det. Det kommer väl in fler handtag till Biltema hoppas jag, 269:- är ju ganska billigt, hoppas bara att det inte blir grill på högran och fes-jummet på vänstran.
 

Fredde83

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Ort
Lund
Hoj
Vitpil
Fredde din lilla putsbög,du nöter ju ut färgen för böveln :)

Göööött!!

Nya dekaler

DSC_0014.jpg

DSC_0031.jpg
 

Octofinger

Tokfan
Gick med
20 Oct 2005
Ort
Muppsala
Hoj
Röd TL1000S -97
Sådärja!
Nu är man tillbaks från ett lite småregnigt och gråkallt Prag. Ruggigt god mat, överdos av mättat fett och ett antal liter underbar Tjeckisk :öl.

Inget att klaga på förutom att de skickade Annas väska till Teheran så den kom två dagar efter oss. :mad:

Kör med iridium stift. Vet inte ifall dom gör så mycket skillnad men dom ska tydligen tåla lite mer kallstarter än "vanliga". Dyra som skam e dom iallafall. :mad:
Iridium här med. Om de nånsin dör ska jag nog prova Bosch även om mina tidigare erfarenheter av Bosch är mindre bra... :gnissla

Fredde din lilla putsbög,du nöter ju ut färgen för böveln :)
Shit... Inte en till Åke?? :huvet

Snopet, Biltemas handtagsvärmare var slut. Det blev ett par skumgummirullar sålänge. Hittade ett kopplingschema där värmarna var kopplade till halvljuset. Det såg bra ut så jag följer det. Det kommer väl in fler handtag till Biltema hoppas jag, 269:- är ju ganska billigt, hoppas bara att det inte blir grill på högran och fes-jummet på vänstran.
Hur mycket ström drar värmarna? Klarar säkringen både dem och lyset?

Göööött!!

Nya dekaler

DSC_0014.jpg

Fy f*n va kliin hoj du har Fredde. Inspirerande, kort sagt. :Bugar
 
Last edited:

Thelinski

Nu ännu drygare
Gick med
28 Oct 2005
Ort
Kälvesta
Hoj
Spräckt ram :(
Någon av er TL-are som fäst en mobil eller gps på ett bra sätt på hojen? Jag funderar på att sätta dit en iPhone på "kåp-hållaren", eh,, själva rörkonstruktionen som håller framkåpan stilla... Men den är avsevärt tunnare än ett typisk mcstyre, som ofta är 1"+. Så, någon som har en lösning?

Har ställt en generell fråga redan, men då det gäller en TL så borde den ligga här istället: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4077121#post4077121
 

*ÅKE*

Medlem
Gick med
14 Mar 2009
Ort
Stockholm
Hoj
1999 TL1000R,Honda RC30,Honda CBX1000-79,Yamaha RD500,GSXR750,GSXR1100
Det va ju ett jävla välkommnande man fick här då :huvet

Har läst en hel del i TL-tråden nu,och det verkar ju vara heta linjen för bögar ? :näsblod med erat pussande och kramande.

Är det bara jag som är normal och gillar tjejer här ?

måste man sälja (hoppas mina antaganden inte stämmer) för inte vill man ha en bögmoppe.:krama
 

Walden

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Vadstena
Hoj
Harley Davidson Street Bob 2008
Det finns en officiell Gay tråd här på Sporthoj men fan vet om inte denna är den verkliga bögtråden!
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Nu börjar avundsjukan sippra fram mellan skinkorna tror jag minsann.
 

Octofinger

Tokfan
Gick med
20 Oct 2005
Ort
Muppsala
Hoj
Röd TL1000S -97
Det va ju ett jävla välkommnande man fick här då :huvet

Har läst en hel del i TL-tråden nu,och det verkar ju vara heta linjen för bögar ? :näsblod med erat pussande och kramande.

Är det bara jag som är normal och gillar tjejer här ?

måste man sälja (hoppas mina antaganden inte stämmer) för inte vill man ha en bögmoppe.:krama
Fan Ronny. Har du glömt lösenordet för din andra Åke??
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top