Iriduim +1
+1
Iriduim +1
asså en till som kör med iridium
Vart kom det tipset ifrån?Vem f*n släppte ut åke?
Jag kör med Bosch. Håller jääävulskt mycke bättre än allt annat jag provat och kostar bara 30 spänn styck!
Om man ska motera handtagsvärmare, var ska man ta ström? Dra kabel ända fr batteriet eller kan man ta fr strålkastarna? Eller .....
Fredde din lilla putsbög,du nöter ju ut färgen för böveln
om du tar från batteriet så släng på en extra brytare och säkring men det bästa är att ta från nått ställe..............
Fredde din lilla putsbög,du nöter ju ut färgen för böveln
Iridium här med. Om de nånsin dör ska jag nog prova Bosch även om mina tidigare erfarenheter av Bosch är mindre bra...Kör med iridium stift. Vet inte ifall dom gör så mycket skillnad men dom ska tydligen tåla lite mer kallstarter än "vanliga". Dyra som skam e dom iallafall.
Shit... Inte en till Åke??Fredde din lilla putsbög,du nöter ju ut färgen för böveln
Hur mycket ström drar värmarna? Klarar säkringen både dem och lyset?Snopet, Biltemas handtagsvärmare var slut. Det blev ett par skumgummirullar sålänge. Hittade ett kopplingschema där värmarna var kopplade till halvljuset. Det såg bra ut så jag följer det. Det kommer väl in fler handtag till Biltema hoppas jag, 269:- är ju ganska billigt, hoppas bara att det inte blir grill på högran och fes-jummet på vänstran.
Göööött!!
Nya dekaler
Fälgdekalerna va sjyssta Fredde, var har du hittat dem?
Fan Ronny. Har du glömt lösenordet för din andra Åke??Det va ju ett jävla välkommnande man fick här då
Har läst en hel del i TL-tråden nu,och det verkar ju vara heta linjen för bögar ? med erat pussande och kramande.
Är det bara jag som är normal och gillar tjejer här ?
måste man sälja (hoppas mina antaganden inte stämmer) för inte vill man ha en bögmoppe.
Nu börjar avundsjukan sippra fram mellan skinkorna tror jag minsann.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|